Citat:
Ursprungligen postat av
Kalle81
Håller inte 64000 nu då blir det raka vägen ner för att försöka få en dubbel botten vid strax över 55.
Och håller inte det då ska en ny nivå sökas…40000?
Det var det vi höll på med strax innan Trump blev skjuten och kryptovänlig
Men ikväll har han tyvärr gjort bort sig igen. Och framstår allt mindre som en president
Och så håller usa räntan oförändrad. Verkar som man klarar av inflationen med gammaldags metoder. Krypto behövs inte
Jag vet inte om du menar allvar med inlägg likt dessa eller om du försöker vara rolig, så mitt svar kanske blir fel här (jag tolkar det utifrån att du är seriös):
Hela ditt inlägg är direkt förvirrat och du för inte över huvud taget ett resonemang som är intressant. Om 64000 inte håller, då blir det raka vägen ner för att försöka få en dubbel botten vid strax över 55000, och om det inte blir en dubbel botten och sedan upp igen, då blir det kanske 40000? Ok?
Hela inlägget är goddag yxskaft och man kan ju hitta på vilka tal man vill. Hur du sedan drar in inflationskontroll vet jag inte, vi snackar hantering av några procent per år, Bitcoin är upp 10 miljoner procent i runda slängar, sett till de senaste 10 åren. Hur gör du kopplingen till inflation? USD har tappat 96% eller så av sitt värde de sista 100 åren. Men du tycker att man klarar av inflationen för att man lämnar räntan hög och oförändrad. Det är väl snarare ett tecken på att man inte har det så lätt med inflationen, för då hade man sänkt istället? Vad det nu har för betydelse annat än om man sitter och daytradear BTC.
Makalöst förvirrat inlägg.