2024-08-02, 11:34
Medlem
nån som har en fungerade fup länk?
allt jag hittat hittills funkar nt längre
Citera
2024-08-02, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Firesnake
”Dumma mamma!” Tuff brottarkille som tar ut aggressionerna på gamla försvarslösa oskyldiga åldringar och fantiserar om att göra det mot små försvarslösa totalt oskyldiga barn.

Skulle vara intressant om de båda ställde upp för forskningen, låta MR-scanna deras hjärnor för att se om C har nån frontallobsskada som kan förklara hans beteende som skiljer sig från enäggstvillingens.

Tuff? Skulle vilja säga att jag aldrig träffat en mer socialt osäker person i mitt liv. Flyr, flyr och flyr från sig själv. Människor som han vill leva som hyllas och de han kan utnyttja/domdera över trycker han ner och tar makten över.
Har ett mönster av att träffa 90-talister med psykiska besvär och dålig självkänsla. Typiskt våldsbeteende där allt är perfekt i början och sedan förskjuta gränser genom gaslighting, värme/kyla och oberäknelighet. Allt för att känna sig som någon och få kontroll.
Citera
2024-08-02, 12:22
Medlem
Citat:
Var det Ronj@ Wallgr3n som anmälde honom till polisen? Varför väntade hon en månad?

Ja, hon anmälde 27/11. Hon sa att hon var rädd för honom och att han hotat henne. Hon sa även till oss i gruppen att hon anmält mordet några dagar efter men att hon tog tillbaka det men det är en fet lögn!!’
Citera
2024-08-02, 12:24
Medlem
Känner du GM?
Verkar absolut vara väldigt osäker och söker bekräftelse.
Vem av kvinnorna introducerade honom i någon sluten grupp som handlade om deras sjuka fantasier?
Citera
2024-08-02, 12:42
Medlem
Varför är Ronja maskad hela fup?
Hon är så jävla nonchalant under rättegången så jag kan spy.
Citera
2024-08-02, 13:40
Medlem
lunarluddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av playlek

Finns på rättegångsappen på Youtube, dom laddar upp FUP i samband med ljudfilerna vilket är hästlängder bättre än Prime Crime som icke gör det.
Citera
2024-08-02, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muminvarlden
Ja, hon anmälde 27/11. Hon sa att hon var rädd för honom och att han hotat henne. Hon sa även till oss i gruppen att hon anmält mordet några dagar efter men att hon tog tillbaka det men det är en fet lögn!!’

Ja då är hon så korkad att hon tror att polisen bara skulle säga ”okej tack då, då lägger vi ner det här, hejdå” om hon anmälde med film och sen ångrade sig 😅

Bra ändå att hon anmälde. Oavsett om det var för sin egen skull eller inte så hade sanningen ju inte kommit fram annars.

Hade andra i gruppen fått filmen men inte anmält? (Har inte hunnit läsa igenom hela domen/ fup)
Citera
2024-08-02, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Radiosemla
Tuff? Skulle vilja säga att jag aldrig träffat en mer socialt osäker person i mitt liv. Flyr, flyr och flyr från sig själv. Människor som han vill leva som hyllas och de han kan utnyttja/domdera över trycker han ner och tar makten över.
Har ett mönster av att träffa 90-talister med psykiska besvär och dålig självkänsla. Typiskt våldsbeteende där allt är perfekt i början och sedan förskjuta gränser genom gaslighting, värme/kyla och oberäknelighet. Allt för att känna sig som någon och få kontroll.

Tack för att du delar med dig. Ganska uppenbart vilken ynklig person han är. Som ”glömmer” de detaljer som är pinsamma för honom att prata om.
Citera
2024-08-02, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Radiosemla
Han hotade att hänga ut hennes texter om hon sa något till nån.

Bra att hon anmälde tillslut ändå. Även om hon själv har gjort fruktansvärda saker genom att skriva det hon skrev om oskyldiga barn som hon var anställd för att skydda, värna, ansvara för och visa omsorg om.
Barn som antagligen (förhoppningsvis) kände sig trygga med henne, kramade henne, kom till henne när de var ledsna, ritade teckningar till henne och tyckte mycket om henne. De totalt oskyldiga små svek hon och hängde ut med namn till en mördare för att få uppmärksamhet och sexuell tillfredsställelse 💔
Citera
2024-08-02, 14:32
Medlem
Citat:
Ja då är hon så korkad att hon tror att polisen bara skulle säga ”okej tack då, då lägger vi ner det här, hejdå” om hon anmälde med film och sen ångrade sig 😅

Bra ändå att hon anmälde. Oavsett om det var för sin egen skull eller inte så hade sanningen ju inte kommit fram annars.

Hade andra i gruppen fått filmen men inte anmält? (Har inte hunnit läsa igenom hela domen/ fup)

Ja, en till men hon fattade inte att det var ett riktigt mord utan trodde att det var något han hade hittat på nätet. Men sen när hon fick reda på det sen efter att det kommit fram från ljudinspelning hur han utflöde mordet så polisanmäler hon.
Citera
2024-08-02, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lunarludde
Finns på rättegångsappen på Youtube, dom laddar upp FUP i samband med ljudfilerna vilket är hästlängder bättre än Prime Crime som icke gör det.
tack
Citera
2024-08-02, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av playlek

https://gofile.io/d/j5jZqL

https://easyupload.io/m/qovlzs

.
Senast redigerad av .kungen77 2024-08-02 kl. 16:54.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in