Annonsen .> Regnbågsflaggan vajar högt men den svenska flaggan lyser med sin frånvaro.
Det här är subversiva krafter som lurar i bakgrunden. Motivet är att försvåra rekryteringen till Försvarsmakten, vilket kan verka en aning ironiskt med tanke på att det är just en annons om rekrytering. Men i krig är allt tillåtet, även fulknep.
Notera att Pride-flaggan sällan eller aldrig vajar tillsammans med den svenska flaggan. Det är antingen eller. Således antar man med rätta att de två är varandras motsatser (vilket är sant). Lojalitet till sitt land vinner krig (fråga Ukrainarna), det finns ingen som slåss för någons sexuella läggning. Har aldrig funnits och kommer heller aldrig finnas. Det finns inte ens i våra tankar.
Vilka är det som försvarar Ukraina? Det är mestadels män och en mindre andel kvinnor. Precis som på den ryska sidan och alla andra krig genom hela världshistorien. Plus alla kommande. Hen har inte bidragit med ett jävla skit, någonsin. Men vill du förlora krig, förlita dig på Hen.
Människans medvetenhet ligger på en så pass låg nivå att den här typen av hybridkrigsföring faktiskt fungerar. Det är skrattretande. Det är därför jag bejakar verkligheten som en skräck-komedi. Kan man åtminstone få skratta så tar jag det. Den här typen av kampanj går ut på att provocera och skapa splittring. så blir du provocerad har du gått rakt ner i fällan.
Till sist vill jag avsluta med att vi ska tacka änglarna för att Rysslands krigsmakt suger som den gör.
Djävulens Största Tricks Var Att Övertyga Världen Att Hen Aldrig Existerat
Det är det som är poängen, att skapa splittring. HBTQ är bara en fasad så blir det lite röra och splittring även där är det bara bra. En svensk flagga hade inte upprört någon och det är också därför man valde att inte använda den svenska flaggan i annonsen.
Inom millitären finns ingen "höger" eller "vänster", det finns bara "millitären" så att säga. Men annonsen ställer dessa mot varandra och helt plötsligt finns det en "höger" och en "vänster". Försvaktmaktens kärnuppgift hamnar därmed i skymundan, vilket är syftet med annonsen.
Ok låt hensen kriga och dö för NATO/Globalism/HBTQP/EU/FN/WHO/Massinvandring/Korrupta politiker/USA så kan vi andra slippa. Jag kommer aldrig att lyfta ett finger för det här landet.
Annonsen .> Regnbågsflaggan vajar högt men den svenska flaggan lyser med sin frånvaro.
Det här är subversiva krafter som lurar i bakgrunden. Motivet är att försvåra rekryteringen till Försvarsmakten, vilket kan verka en aning ironiskt med tanke på att det är just en annons om rekrytering. Men i krig är allt tillåtet, även fulknep.
Notera att Pride-flaggan sällan eller aldrig vajar tillsammans med den svenska flaggan. Det är antingen eller. Således antar man med rätta att de två är varandras motsatser (vilket är sant). Lojalitet till sitt land vinner krig (fråga Ukrainarna), det finns ingen som slåss för någons sexuella läggning. Har aldrig funnits och kommer heller aldrig finnas. Det finns inte ens i våra tankar.
Vilka är det som försvarar Ukraina? Det är mestadels män och en mindre andel kvinnor. Precis som på den ryska sidan och alla andra krig genom hela världshistorien. Plus alla kommande. Hen har inte bidragit med ett jävla skit, någonsin. Men vill du förlora krig, förlita dig på Hen.
Människans medvetenhet ligger på en så pass låg nivå att den här typen av hybridkrigsföring faktiskt fungerar. Det är skrattretande. Det är därför jag bejakar verkligheten som en skräck-komedi. Kan man åtminstone få skratta så tar jag det. Den här typen av kampanj går ut på att provocera och skapa splittring. så blir du provocerad har du gått rakt ner i fällan.
Till sist vill jag avsluta med att vi ska tacka änglarna för att Rysslands krigsmakt suger som den gör.
Djävulens Största Tricks Var Att Övertyga Världen Att Hen Aldrig Existerat
Det är det som är poängen, att skapa splittring. HBTQ är bara en fasad så blir det lite röra och splittring även där är det bara bra. En svensk flagga hade inte upprört någon och det är också därför man valde att inte använda den svenska flaggan i annonsen.
Inom millitären finns ingen "höger" eller "vänster", det finns bara "millitären" så att säga. Men annonsen ställer dessa mot varandra och helt plötsligt finns det en "höger" och en "vänster". Försvaktmaktens kärnuppgift hamnar därmed i skymundan, vilket är syftet med annonsen.
Det du försökte fulcitera men inte lyckades med var alltså inte mina ord utan de kom från Finansmarknadsminister Niklas Wykman din satans ohederliga människa!
Så jag postar om och lägger till lite ovanför.
"Jag har slagits för mina och andras rättigheter. I debatter, i beslutande församlingar, på illegala klubbar i muslimska länder, på gatorna i gamla östblocket, i mitt klassrum och bland mina vänner. Det har behövts och det behövs, och det hade aldrig varit möjligt utan den gemenskap som finns i Pride.
Vi har inte vunnit våra segrar för att vi har gjort anspråk på att vara svaga offer. Vi vinner för att vi är starka, vi vinner för att vi har rätt och vi vinner för att vi omfamnar dem som omprövar.
Identitetsvänstern försöker använda Pride mot högern. Brölhögern försöker använda Pride mot vänstern.
Vänstern är arg för att det är militärer bland Prideflaggor och högern är arg för att det är Prideflaggor bland militärer.
De är tramsiga, men ska omedelbart omfamnas av Pride den dagen de engagerar sig för HBT-rättigheter, oavsett vad de tycker om annat.
Bydén har inte alla segel uppe, vad är detta för galenskaper att alla ska dödas även om övermakten på slagfältet är för stor och slaget sen länge är förlorat. Tror han dessa floskler skrämmer någon potentiell fiende?
Varför skulle någon vilja gå med i Bydéns FM, för att bli meningslösa symboliska offerlamm? Någon som tror att Bydén själv skulle stå i första ledet när sista plutonen ska gå i döden? Men han och stabsledningen kanske begår kollektiv harakiri då.
Vad är det för marknadsföringsfolk Bydén anställt, som inte kan uttrycka sig på korrekt svenska i skrift. Men det är väl inkluderande att även de som inte behärskar det svenska språket får sådana jobb.
Ok låt hensen kriga och dö för NATO/Globalism/HBTQP/EU/FN/WHO/Massinvandring/Korrupta politiker/USA så kan vi andra slippa. Jag kommer aldrig att lyfta ett finger för det här landet.
Kan du lova?
Kan du till ock med tänka dig att lämna?
För ingen gillar en quisling som dig, det förstår du väl?
För övrigt är jag övertygad om att alla henna pennor som uppnår försvarets standard är dig övermäktiga i styrka såväl fysiskt som mentalt och intelligensmässigt.
Kan du lova?
Kan du till ock med tänka dig att lämna?
För ingen gillar en quisling som dig, det förstår du väl?
För övrigt är jag övertygad om att alla henna pennor som uppnår försvarets standard är dig övermäktiga i styrka såväl fysiskt som mentalt och intelligensmässigt.
Hade gärna lämnat om jag hade haft möjlighet. Men kriga du och dö för Nato och USA. Det blir säkert bra. Hoppas du inte kissar i byxorna när Putin kommer.
Förmodar att försvarsmakten har tryck på sig utifrån att bredda rekryteringsbasen, då blir det lätt sånna här pajjiga kampanjer.
Är åtminstone inte värre än när CIA försökte rekrytera med "I'm a proud cis-gendered millenial held back by the patriarchy".
Men först och främst, ha i åtanke att du inte är den tilltänkta mottagaren som reklamkampanjen försöker nå, för det har försvaret säkert andra reklamfilmer/-kampanjer som fokuserar mer på vapensystem och hjältemod.
Gör värnplikten obligatorisk för alla om det ska vara jämlikt. Jävla trams!
Exakt, inte många transor som gjort militärtjänst sticker jag ut hakan och påstår. Inte kvinnor heller för den delen.
När det väl kommer till kritan om det gör det är det vi män som kommer få stå där i frontlinjen och försvara alla jävla hen och höns och den vapenvägrande vänstern samt alla importerade muslimer.
Allt annat är bara dravel.