2024-07-28, 18:01
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MuslimSlayer
Börjar tro att du faktiskt blivit uthängd av dem. Chattloggar, bilder allt finns svart på vitt och innehållet är riktigt depraverat och klandervärt för att använda dina egna ord. Att det är lagligt just för att barnet råkar vara fiktivt är inte mycket att hänga i granen, pedofilerna tror att de chattar med ett riktigt barn och hade barnet varit riktigt, vilket det säker varit vid andra tillfällen så är det olagligt. Pedofilgrooming.

Förstå att jag och alla andra friska ser på pedofiler som det vidrigaste på den här planeten. Att avrätta er är det ända rätt.
Det skulle vara intressant om gäddan kan berätta här om sin upplevelse.
Hur det hela gick till osv. Hur livet ser ut idag mm.
Citera
2024-07-28, 19:22
Medlem
Citat:
Börjar tro att du faktiskt blivit uthängd av dem. Chattloggar, bilder allt finns svart på vitt och innehållet är riktigt depraverat och klandervärt för att använda dina egna ord. Att det är lagligt just för att barnet råkar vara fiktivt är inte mycket att hänga i granen, pedofilerna tror att de chattar med ett riktigt barn och hade barnet varit riktigt, vilket det säker varit vid andra tillfällen så är det olagligt. Pedofilgrooming.

Förstå att jag och alla andra friska ser på pedofiler som det vidrigaste på den här planeten. Att avrätta er är det ända rätt.
Du är ju, med tanke på nicket, redan slaktare. Bara att sätta igång istället för att sitta här och bräka? Antingen så är något olagligt eller är det inte. Det gäddan gör ör alltså inte olagligt. Huruvida det S&P gör är lagligt eller inte får vi snart veta.
Men ut och avrätta du.
Citera
2024-07-28, 19:58
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Är väl medveten om att förtal gäller även om man säger sanningen. Jag pratar inte om det juridiska, jag pratar om svinets beteende. Försökt grooma vad han trodde var ett barn, försökte sexuellt förgripa sig på vad han trodde var ett barn, något av det vidrigaste brott som kan begås. Istället för att skämmas hålla käften och sitta ner i båten, så går det här svinet ut och ska stämma.

Visar på att han

1. Inte inser det vidriga i sitt beteende.
2. Inte anser sig ha gjort något fel överhuvudtaget.
3. Förmodligen fortsätter sin pedofili och sina övergrepp.
Förtal kan vara mycket, om det dessutom bygger på något falskt är det värre. Hurvida det Dumpen påstår är sant är inte prövat för det har förhandlats bort genom Dumpens utgivningsbevis, och det enda sätt han får gå på är förtal, rättegången kommer visa om det Dumpen hävdar är sant eller inte, därmed är rättegången mycket viktig. Så svinet gör helt rätt i att stämma.
Senast redigerad av Ankan-mannen 2024-07-28 kl. 20:02.
Citera
2024-07-28, 20:22
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Jo men då lär vi väl höras om det. Om de sätter dit en helt oskyldig. Som inte chattat ens. Det kommer bli polisanmälan, draget ända upp till FN.

Som de blivit anmäla för hittills är ju förtal. Det är ju förtal även om sant. Men skulle de sätta dit en helt oskyldig så skulle det ju bli så mycket mer. Men som sagt ja kanske bara en tidsfråga.
Då polis skickar till JK och de lägger ned utan utredning, så kommer det inte fram om någon är oskyldig eller inte. Därmed har de 450 uthäng, många med tveksam kronologi för att kunna avgöra gäddornas skyldighet.
Citera
2024-07-28, 21:00
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil87
Va e de för jämförelse?
Dumpen har sina publiceringar på sin egen sida och det är 18 års gräns på sidan

De e inget som visas upp bland barnprogrammen
Det står ingen stans på sidan?

Det gällde att Dumpen beskyller gäddorna för deras publicering, och det kan inte en ansvarig utgivare göra. De har ett ansvar för de skador en publicering gör, även om de inte har straffansvar.
Citera
2024-07-28, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Förtal kan vara mycket, om det dessutom bygger på något falskt är det värre. Hurvida det Dumpen påstår är sant är inte prövat för det har förhandlats bort genom Dumpens utgivningsbevis, och det enda sätt han får gå på är förtal, rättegången kommer visa om det Dumpen hävdar är sant eller inte, därmed är rättegången mycket viktig. Så svinet gör helt rätt i att stämma.

Håller med att det kan vara bra med en rättslig prövning. Intressant. Detta borde ha prövats många gånger efter program där man "avslöjar" personer i stort o smått.
Tänker på en gång jag såg Janne Josefsson avslöja en liten åkare med 2-3 anställda för att ha för slitna däck o dåliga arbetstider. Janne överraskade mannen i sitt hem o krossade såklart åkaren. Inte i paritet m att avslöjas med sexchattande med barn men hela hans verksamhet lär ha fallerat i den redan pressade situation han satt i. Hans inkomst o värld lär ju ha kraschat. Kommer ihåg att jag tyckte så synd om honom som var så utsatt.
Måste vara tusentals som denna åkare som skulle kunnat testa det rättsligt så som it-forensikern. Många program o artiklar som "hänger ut". Borde ha prövats innan menar jag...
Senast redigerad av medea1 2024-07-28 kl. 22:12.
Citera
2024-07-28, 22:09
Medlem
Citat:
Det står ingen stans på sidan?

Det gällde att Dumpen beskyller gäddorna för deras publicering, och det kan inte en ansvarig utgivare göra. De har ett ansvar för de skador en publicering gör, även om de inte har straffansvar.

Åldersgränsen på dumpen är tillsammans med ekonomin tabu. Uthängningssajten hade tidigare en strikt ålderskontroll via en hemmasnickrad beta-version där besökarna fick välja mellan ja eller nej på frågan om dom fyllt 18 år.
Så mycket mer än så anstränger sig inte Dumplingarna kring den saken.

En jävla trafik från TikTok till Dumpen så vi får hoppas ungarna kan motstå frestelsen och låta bli den spännande sidan Dumpen.
Massa kukar men varningar är det naturligtvis inte tal om.

Får hoppas att ingen glömmer att stänga ner sidan på familjedatorn för det blir lite tokigt om barnen får dickpics via Dunpen.
Citera
2024-07-29, 00:16
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av medea1
___-___-___

Nu har jag fått möjligheten att bli sammankopplad med en polis, som jobbar med just exakt såna här brott. Han har jobbat 15 år som it-forensiker o 7 år som utredare.
Precis som sagts här är det bara småfiskarna som Dumpen fiskar upp. De grova brottslingarna är smartare o lömskare och fastnar inte i fällorna enligt honom. MEN det kryllar av barn som skriver på det här viset o han förklarade att vi inte förstår hur stort problemet är. Sa at man inte tror på att de hör gubbarna skulle få napp o ha bara ryckte på axlarna o sa "hur svårt tror du det är att manipulera ett barn om du vill? Klart de gör o de dras till de trasiga barnen som haj till blod"
Han sa att de som han jobbar med inte var emot dumpen o tycker inte de stör deras jobb då de jobbar mot de andra större fiskarna o att dumpen ju fiskar de andra.
Hans frustration ligger på straffskalorna o bristen på resurser. Kunskapen finns där enl honom.
Mitt samtal med honom förstärkte min tro på Dumpen igen.
Hur vet polismannen det, känner han till alla fiskarnas konton och kan avföra dem.
Citera
2024-07-29, 00:33
Medlem
Citat:
Hur vet polismannen det, känner han till alla fiskarnas konton och kan avföra dem.

Det vet jag inte men han har jobbat i tolv år med det här om jag minns rätt. Långt innan dumpen. Han sa att ju äldre pedofilerna blir desto mer slipade o bra på att manipulera o grooma o bättre på att hitta de trasiga.
Han verkade inte det minsta brydd av dumpen. Mer att han sa att de gör sin grej o han o hans kolleger jobbar med betydligt grövre fiskar.
Menade på att det är så mycket värre där ute än jag kan föreställa mig.
Senast redigerad av medea1 2024-07-29 kl. 00:41.
Citera
2024-07-29, 06:17
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bubbelgrodan
Men du "Muslimslayer" gå och dränk dig. Du är så korkad att man häpnar och inte undra på att dumpen hittar sympatisörer i den typ av ointelligens som du besitter. För sista gången Dumpen och dess ansvarige utgivare är kriminella och ska inte syssla med att hänga ut folk utifrån sina egna agendor och redigerade situationer. Att hänga ut folk som klandervärda och brottsliga i sitt levnadssätt utan att ha en tillstymelse till sanning i det inte minst genom sina egna motiv är däremot en brottslig handling. Klart som fan de ska anmälas för detta. Det har fortfarande inte gått upp för dig att det finns bara en kriminell sida här va, och nä det är inte "gäddan" Gå om skolan din jävle tomte. Stackare!

Är du efterbliven?
Du är en av dem som uppenbarligen inte fattar att det är skillnad mellan privatpersoner och en tidning som Dumpen med utgivningsbevis.
Bra att pressen rapporterar om störda människor som jagar barn.
Citera
2024-07-29, 09:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haubits77B
Är du efterbliven?
Du är en av dem som uppenbarligen inte fattar att det är skillnad mellan privatpersoner och en tidning som Dumpen med utgivningsbevis.
Bra att pressen rapporterar om störda människor som jagar barn.
Bra att pressen offrar oskyldiga liv, skiter fullständigt i rätt till integritet och girigt tigger donationer... Riktigt hög nivå på den journalistiken måste jag säga.
Citera
2024-07-29, 12:36
Avslutad
Jag har mycket att säga angående detta ämne.

1. Det Patrik gör är fantastiskt, men samtidigt så hyllar han sina kriminella vänner i Hells Angels, som också gör barn illa.
Inte sexuellt vad jag vet, men genom att göra nåt kriminellt mot folk som är föräldrar.
Och glöm inte alla gangsterungar i skolorna som har Hells Angels-farsor. Stackars dom vanliga barnen, liksom.

2. Kriget mot knarket har kostat mycket och slutresultatet är mer gangsters och knark än någonsin. Så legalisera skiten och använd pengarna till att bekämpa pedofili istället.
Tycker det är ett ännu större hot mot Sverige än narkotikan.
Upprätta en rejäl rotel mot just barnkladdare och pedofilorganisationer.

3. Dumpen kunde ha ett program precis som Efterlyst, som ägnar sig åt detta ämne, med poliser i studion.

Va tycks?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in