2024-07-24, 22:41
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anders43J
Jag tror nog att dom vet att vi inte är antikrist eftersom han är djävulens son alltså är han motsatts till Jesus som är guds son.

Dessutom finns det fler beskrivningar av honom än den som finns i uppenbarelseboken bland annat i koranen till exempel så ska han vara blind på ett öga men med modern teknik så ska han få synen tillbaka sådan teknik håller dom på att utveckla men är ännu bara i experiment stadiet.

Det är kanske väldigt förvirrande för illuminati själva om han är assexuel eller homosexuell men de flesta antar att han är homosexuell eftersom han inte är intresserad av kvinnor. 🤔

För att antikrist ska kunna bli en stor världsledare så måste det finnas många som är som han det är därför det här programmet existerar.

Precis som du säger så iscensätter dom kontakt med det kvinnliga könet så att vi bara kommer i kontakt med de värsta av värsta kvinnor som finns för att vi ska sluta att ha begär till kvinnor.

I mitt fall så satte dom verkligen stora resurser på att totalt isolera mig från kvinnor, dessutom kan dom använda sig av kemikalier för att man ska ha mindre sexlust.

Dom vet kanske att det är svårt att få någon att byta läggning efter att ha levt många år som heterosexuell så därför nöjer dom sig om man är Assexuel.

Men agendan finns i samhället att försöka manipulera så många som möjligt att bli homosexuell.

Har träffat några ur föreningar som förespråkar homosexuellas rättigheter grejen är den att dom till största delen består av heterosexuella kvinnor som går med gay pride flagor och låtsas vara gay fast dom är heterosexuell vilket gör hela den där grejen otroligt fånigt 😒

För min del måste jag gå väldigt långt tillbaka i tiden för att hitta något som var genuint intresse från en tjej typ lågstadiet eller högstadiet allt efter det har varit iscensatta möten med de mest provocerande elaka kvinnor på den här planeten.

Men jag började förstå senare när jag började se olika Youtube videor om gang stalking att det är ganska osannolikt att en man bara träffar på kvinnor som är så fruktansvärt elaka precis som allt annat inom gang stalking ser dom till att vi råkar ut för det värsta för att forma vår personligheter.

Börjar man berätta för någon som inte deltar i gang stalking så tror dom att man ljuger eftersom det inte kan vara sant att en och samma person råkar ha sådan max otur med allt och alla 🤔

Och skulle det mot förmodan dyka upp någon som är genuin så ser dom till att denna person snabbt försvinner ur våra liv precis som adjustment bureau.

Hur berättar du om GS till andra? Ofta brukar GS-förövare inte förneka existensen av GS-operation men försöker byta ämne, gå ifrån dig eller deflektera ämnet. Utifrån min egna erfarenhet kan du ofta klura ut vilka har blivit kontaktade att bli GS-förövare. Om du väl ska berätta om GS är mitt råd att berätta om GS i tredje person och som att det sker mot en du känner. Därmed kan de ge sin åsikt utan att attackera dig på ett specifikt sätt som de fått instruktion av GS-handlers att göra.

Ja - ibland kan de se ut att personer kommer in i våra liv för att skapa kaos. Om det handlar om karaktärsutveckling eller beteendemodifikation vet vi inte dock är det av högsta intresse för dem hur vi reagerar på GS-stimuli (psykologiska operationer). Det är enklast att se det som ett spel där vi är pjäser och våra GS-handlers är game masters som manipulerar pjäserna - ett hyperspel enligt Hyper Game Theory. Allt utgår från våra reaktioner och våra beslut men huvudsyftet är att manipulera pjäserna via psykologisk manipulation och att ge incitament åt spelarna.
Citera
2024-07-24, 23:06
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ben-Benn
Det intressanta med dig är att du hänger med i en del, men det här är det du egentligen behöver veta: GS är avslutat.

GS i resten av världen är samma sak fast sämre. En massa övergiva människor med hjärnbesvär.

Det är meningen att alla ska få sin pitt ren på det kontoret som sitter nu. De är anlagd röta som man kommer på till slut och får lära sig att skita i toaletten tills man spolar.

Därmed utesluter ingenting att GS har letts i flera generationer och hade som syfte att överföra och bevisa korrekt kristus till var mans gagn och välgång...

I dag är det enda varaktiga intresset som kan knytas till GS starr å ena sidan och domedagsältare.

Att vår officiella "ledare" i GS/TI community Dr Robert Duncan avled nyligen (8:e juli) verkat det som att en fundamental skifte skett i GS-operationen. Jag är en av få som vet vem Duncan egentligen är: desinformationsagent, förövare och bedragare.

Utan tvekna tror jag att den kristna extremistgrupp som möjligen ansvarar är End-Time Christians eftersom propagandan i GS/TI community är baserat i konstant domedagsältande om science fiction-vapen som DEW och V2K där alla är i princip levande döda som styrs av Gudsallmäktiga Mind Control-vapen. Andra saker de vill få oss att tro är att alla GS-förövare vill skada eller döda oss - att hela operationen ämnar att leda till självmord. Idag lyssnade jag på en s.k. GS-måltavla på Youtube som uppmanade våld mot GS-förövare eftersom denne anser att vi är under konstant hot och måste således bestycka oss med vapen. Samma sak med Dr Katherine Horton som i flera av sina videos uppmanade våld mot huvudpersoner i säkerhetstjänsterna. Alla som är riktiga måltavlor vet att våld är den ultimata reaktionen till provokationer och måste undvikas. Sedan har vi GS-måltavlor som utfört våldsdåd:
  • Gavin Long - döda poliser och sköts till döds av polis (2016) - f.d. militär
  • Myron May - skadade personer med skjutvapen på sitt universitet; sköts till döds av polis (2013) - advokat
  • Aaron Alexis - dödade anställda inom militären; sköts till döds av militärpolis (2011) - f.d. militär

Alla svarta i hudfärg och var i olika grader aktiva i GS/TI community där de även frågade om hjälp (vilket de inte fick). Jag uppmanar alla att se de videos av Myron Mays sista ord på Youtube där han förklarar varför han vill utföra dådet och förklarar vad GS är. Han var kristen och bad Gud om förlåtelse vilket är det sista han gjorde i videon. Han skickade många exemplar av sina videos runtom i USA. Sedan finns det säkert många fler GS-måltavlor som tagit självmord eller mördat som vi inte känner till. Däremot har jag läst många gånger i GS/TI community där måltavlor begått självmord och tragiskt nog är det inte överraskande.

Jag kommer att märka av ifall "GS är avslutat" som du påstår. Men varför avslutas det nu och är det kopplat till bortgången av Robert Duncan?
Senast redigerad av RiktigTI 2024-07-24 kl. 23:10.
Citera
2024-07-25, 00:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ConspiracyHunter
Fast du vet att vad du tror men aldrig kan bevisa är inget värt.
Läst så många gånger att ni har så mycket bevis men bara tänker visa dem för åklagare och domare, detta görs aldrig och det kan vara tolkas som att det inte finns.
Påstår du att det finns ett enda ärende som nått någon av våra domstolar så får du gärna berätta målsnumret på det ärendet. Senast jag begärde ut pågående och avslutade ärenden om detta fanns det inga alls vilket bara kan tyda på att de bevis ni tror finns inte räcker till i juridisk mening.

För du tänker väl inte på allvar att någon som svamlar om att skita med pitten, blandar in religiöst dravel osv kommer tas på allvar?

Media som Flashback menar du? Där utmålar ni er själva som ibland förståndshandikappade, mentalt instabila och rena lögnare som mest tror ni är så viktiga att det finns en gigantisk organisation som spenderar pengar utan någon som helst ROI.

Du säger att snart är det minsann avslöjat, när är detta snart? Om 10 år, 2000 år eller kanske redan i år?

Så länge ni målar upp en bild så som ni gör där ni påstår helt vardagliga saker som att någon tutar och ni råkar störa er på det, en kvinna passerar med lite utmanande kläder osv. En bild där ni påstår detta är bevis för att en organisation helt utan plan på ROI spenderar otroliga summor på just er blir inte så värst trovärdig.

Vilken ROI tror du själv organisationen har som varje sekund dygnet runt förföljer er har? Jag vet totalt 0 företag och organisationer som inte har koll på ROI och tittar man på det ni påstår sker så kommer det aldrig kunna räknas hem inom jordens existens.
Vet inte om du som enligt dig själv är smartast i världen investerar i konstant förlust utan att kunna räkna hem en vinst motsvarande investering + X%?

Det är också meningen med det hela att ingen ska veta något om deras sk.oetiska forskning på människor. Det handlar inte om att nån tror att dom är så viktiga. Snarare är de utsatta sådana som inte tror så stort om sig själva. Det är ju bevis på att människor tror dom är de smartaste på jorden och det är ren dumhet. Så det är bara dina tankar som speglar i vad du säger till andra. Vissa människor tänker lite annorlunda och tror inte på allt som sägs. De vill veta sanningen och bevis på saker och ting. Dom bestämmer inte vad som ska vara sanning som dom själva tycker utan dom vill veta sk. Den riktiga sanningen. Tex Einstein hade inte kommit dit han var om han hade varit som de flesta människor är. Det finns bara en sanning om varje sak. Allt annat är bara åsikter och tycke och tro. Och det hjälper ju inte nånstans. Visst fantasi är bra men man måste vara medveten om verkligheten. Tex var journalistiken från början en strävan att söka sanningen om saker och ting. Man måste känna sig själv väl och låta alla åsikter och tycke man har åt sidan när man söker sanningen om saker och ting.
De offer av gangstalking är antingen intelligenta eller har en sårbarhet. Därför tycker de förövarna att de intelligenta är intressanta eftersom de kan pressa dom länge. Dom har ett starkt psyke. Det kan förklara varför vissa offer går till överdrift eftersom dom inte förstår vad som händer egentligen.Det är mänskligt. Tänk om du själv hade vart utsatt och pressad utan att kunna försvara dig. Antingen blir du galen och /eller ta ditt liv tillslut. Det är fruktansvärt experiment. Jag nämnde nanochip för en psykiatri läkare. Han var den enda som inte sa emot eller menade att du är psykotisk. Hans reaktion var speciell. Han visste precis vad jag menade. Denna läkare är väldigt kompetent och egen tänkare som inte följer det vanliga psykiatri läkar tänkandet.
Kan tillägga att det finns olika typer av gangstalking tex forskare och religösa och även inom militären. Däremot inget inom polisväsendet. Sen har vi något som är enligt polisutredningar kopplat till ensamma sjuka människor som vill förstöra livet för någon. Dessa har liknande för sig genom att använda andra människor och spela ut och hitta på lögner som sedan utstuderat bevisas och övertyga människor att det är sant medans offret inte vet vad som sagts och kan inte försvara sig. Dessa avslöjar aldrig sig inför offret. Det har oftast varit en gammal släkting enligt polisutredningar. Nån förekommande flickvän/pojkvän avlägsen skolkamrat. Det är väldigt sjuka människor som inte borde vara ute i samhället. Man förstör ju inte någons liv pga tex nobbad eller du sårat någon. Det är inget brott. Det gör alla mer eller mindre genom livet.
Nu när dessa högteknologiska finns så behöver du inte öppna hjärnan eller ha fysisk kontakt med offret. Oetisk forskning har funnits sedan årtionde och är inget nytt. Bara tyvärr enklare att utföra idag. Egentligen är alla utsatta för typ gangstalking. En viss sort och det handlar om att styra mänskligheten och krig som ska vinnas etc.därför förekommer det inom de högre i militären. Långt ifrån alla dock. Pengar är inget problem för GS eftersom det är mäktiga personer som ägnar sig åt vissa typer av gangstalking.
Finns mycket mer att säga om detta ämne. Har inte fått med hälften äns. Tack för ordet
Citera
2024-07-25, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Att vår officiella "ledare" i GS/TI community Dr Robert Duncan avled nyligen (8:e juli) verkat det som att en fundamental skifte skett i GS-operationen. Jag är en av få som vet vem Duncan egentligen är: desinformationsagent, förövare och bedragare.

Utan tvekna tror jag att den kristna extremistgrupp som möjligen ansvarar är End-Time Christians eftersom propagandan i GS/TI community är baserat i konstant domedagsältande om science fiction-vapen som DEW och V2K där alla är i princip levande döda som styrs av Gudsallmäktiga Mind Control-vapen. Andra saker de vill få oss att tro är att alla GS-förövare vill skada eller döda oss - att hela operationen ämnar att leda till självmord. Idag lyssnade jag på en s.k. GS-måltavla på Youtube som uppmanade våld mot GS-förövare eftersom denne anser att vi är under konstant hot och måste således bestycka oss med vapen. Samma sak med Dr Katherine Horton som i flera av sina videos uppmanade våld mot huvudpersoner i säkerhetstjänsterna. Alla som är riktiga måltavlor vet att våld är den ultimata reaktionen till provokationer och måste undvikas. Sedan har vi GS-måltavlor som utfört våldsdåd:
  • Gavin Long - döda poliser och sköts till döds av polis (2016) - f.d. militär
  • Myron May - skadade personer med skjutvapen på sitt universitet; sköts till döds av polis (2013) - advokat
  • Aaron Alexis - dödade anställda inom militären; sköts till döds av militärpolis (2011) - f.d. militär

Alla svarta i hudfärg och var i olika grader aktiva i GS/TI community där de även frågade om hjälp (vilket de inte fick). Jag uppmanar alla att se de videos av Myron Mays sista ord på Youtube där han förklarar varför han vill utföra dådet och förklarar vad GS är. Han var kristen och bad Gud om förlåtelse vilket är det sista han gjorde i videon. Han skickade många exemplar av sina videos runtom i USA. Sedan finns det säkert många fler GS-måltavlor som tagit självmord eller mördat som vi inte känner till. Däremot har jag läst många gånger i GS/TI community där måltavlor begått självmord och tragiskt nog är det inte överraskande.

Jag kommer att märka av ifall "GS är avslutat" som du påstår. Men varför avslutas det nu och är det kopplat till bortgången av Robert Duncan?

Det som tyder på det utåt är det att folk kan gå ut och prata högt om det. Ingen är rädd och ingen har något att spara undan av det åt sig själv.

Slutsatsen av det är att alla redan vet att de har blivit lurade och skiter i konsekvenserna av att komma ut med det. Alla som vet något alltså...

Det är intressant att du säger att man uppmanar till våld i USA. Det har varit mycket våldsamt omkring mig personligen. Samtidigt är våld något jag lyckades sluta med redan som liten och jag förstod snabbt i mogen ålder att jag inte kan ha något våldskapital då jag får lust att använda det hela tiden.

Personligen så vet jag att GS är avslutat därför att jag jobbar varje dag med att få veta nya saker. Jag har avslutat så mycket själv, att det följer rent logiskt av min erfarenhet vad som händer med GS.

Jag tror att personerna som avslutar skiten nu är en typ av straffperson som är till mest eller bara för andra som är helt påhittade och aldrig har börjat finnas.

Det hade varit för kompromissande att veta ena en enda sak om GS med tanke på vilka äckliga fnask 90 % av dem är. Jag tror att personerna som leder dem själva har blivit pruneade och utsatt för något jag kallar klick/klack - kluck.

Konkret scenarium: Deras föräldrar blev lurad att knulla. De blev osebar i ansiktet. Hamnar på kufiska specialintressen och blir män utan kvinna vara enda syfte på lång sikt var att skita ut sig själva i helvetet. Rekryteras till ett straffjobb med hjälp av så pass grov bearbetning att samtliga kan börja sin tjänst först när de förlorar förståndet helt och hållet.

Sitter i X antal år och blir de sista att berätta sig med Sverige. Tänk på att en av de stora sakerna man får veta är att människan saknar framtid och relation redan innan människan började finnas.

De som ligger bakom det som blev GS och avslutas i våra dagar levde för tusentals år sen, ägnade sig uteslutande åt kristus oavsett alla andra omständigheter och kunde helt enkelt inte tåla "andra" människor.

Kontoret är inrättat som ett exempel på den människan. Detta är min tro. Alla andra kontor hade andra syften och medarbetare. Dagens situation är en GS bestående av ren jävla smuts. Anledningen är att bygga två vinnare, de som fattar personen som bjuds ut till att hålla pitten ren på och de som aldrig hinner knyta band med skiten och kan titta på alla stackars fula äckel som bara fortsätter springa från dag till dag.

Det avslutas nu för att lämna vägen fri för sanningen. GS var under hela 1900-talet bara till för utvalda personer. Alla bör vilja medverka till ett slut på det. Det är också det enda man har lyckats med. Poängen är att åren går och det finns inget levande intresse kvar, bara den päck som deras intressenter bad för att slippa se medan de gick ur tiden.

Duncan exemplifierar i sammanhanget en totalblåst person som måste ha fått betala med livet för att som du påpekar sprida latent desinformation i en avsedd personkult. Det är ju exakt så vi inte ska göra nu, utan man bör ju lita på den information man faktiskt kan förvärva. Det är att om något av det kvarstår så får det röjas med våld.

Ingen har något liv kvar att leva när den här smutsen fått sitt grepp om en. Jag undrar dock fortfarande mycket om hur det går till, men antagligen kommer det fram nu om det stämmer att det sista av skiten var ren päck.
Citera
2024-07-25, 00:34
Medlem
ConspiracyHunters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZOG77
Det är också meningen med det hela att ingen ska veta något om deras sk.oetiska forskning på människor. Det handlar inte om att nån tror att dom är så viktiga. Snarare är de utsatta sådana som inte tror så stort om sig själva. Det är ju bevis på att människor tror dom är de smartaste på jorden och det är ren dumhet. Så det är bara dina tankar som speglar i vad du säger till andra. Vissa människor tänker lite annorlunda och tror inte på allt som sägs. De vill veta sanningen och bevis på saker och ting. Dom bestämmer inte vad som ska vara sanning som dom själva tycker utan dom vill veta sk. Den riktiga sanningen. Tex Einstein hade inte kommit dit han var om han hade varit som de flesta människor är. Det finns bara en sanning om varje sak. Allt annat är bara åsikter och tycke och tro. Och det hjälper ju inte nånstans. Visst fantasi är bra men man måste vara medveten om verkligheten. Tex var journalistiken från början en strävan att söka sanningen om saker och ting. Man måste känna sig själv väl och låta alla åsikter och tycke man har åt sidan när man söker sanningen om saker och ting.
De offer av gangstalking är antingen intelligenta eller har en sårbarhet. Därför tycker de förövarna att de intelligenta är intressanta eftersom de kan pressa dom länge. Dom har ett starkt psyke. Det kan förklara varför vissa offer går till överdrift eftersom dom inte förstår vad som händer egentligen.Det är mänskligt. Tänk om du själv hade vart utsatt och pressad utan att kunna försvara dig. Antingen blir du galen och /eller ta ditt liv tillslut. Det är fruktansvärt experiment. Jag nämnde nanochip för en psykiatri läkare. Han var den enda som inte sa emot eller menade att du är psykotisk. Hans reaktion var speciell. Han visste precis vad jag menade. Denna läkare är väldigt kompetent och egen tänkare som inte följer det vanliga psykiatri läkar tänkandet.
Kan tillägga att det finns olika typer av gangstalking tex forskare och religösa och även inom militären. Däremot inget inom polisväsendet. Sen har vi något som är enligt polisutredningar kopplat till ensamma sjuka människor som vill förstöra livet för någon. Dessa har liknande för sig genom att använda andra människor och spela ut och hitta på lögner som sedan utstuderat bevisas och övertyga människor att det är sant medans offret inte vet vad som sagts och kan inte försvara sig. Dessa avslöjar aldrig sig inför offret. Det har oftast varit en gammal släkting enligt polisutredningar. Nån förekommande flickvän/pojkvän avlägsen skolkamrat. Det är väldigt sjuka människor som inte borde vara ute i samhället. Man förstör ju inte någons liv pga tex nobbad eller du sårat någon. Det är inget brott. Det gör alla mer eller mindre genom livet.
Nu när dessa högteknologiska finns så behöver du inte öppna hjärnan eller ha fysisk kontakt med offret. Oetisk forskning har funnits sedan årtionde och är inget nytt. Bara tyvärr enklare att utföra idag. Egentligen är alla utsatta för typ gangstalking. En viss sort och det handlar om att styra mänskligheten och krig som ska vinnas etc.därför förekommer det inom de högre i militären. Långt ifrån alla dock. Pengar är inget problem för GS eftersom det är mäktiga personer som ägnar sig åt vissa typer av gangstalking.
Finns mycket mer att säga om detta ämne. Har inte fått med hälften äns. Tack för ordet

Tror de inte mycket om sig själva?
Bara lite bak i tråden skryts det ju att en användares IQ är så högt att det är därför personen är manisk och rädd för vita bussar, kvinno bröst, Jesus, fan och hans moster osv.

Det sägs också flertal gånger att det finns bevis men dessa ska vara lämnas till åklagare eller domare, detta sker dock aldrig och verkar aldrig skett heller.

Så nä, detta spektakel existerar inte är den enkla slutsatsen.

Du jämför er med Einstein? Han bevisade sina teorier som än idag står sig, ni visar inget och vill heller inte göra det.
Citera
2024-07-25, 01:12
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:

Intressanta synpunkter. Tack för dessa.

Hur vet du eller varför tror du att det är oetisk forskning/experiment?
Citera
2024-07-25, 19:49
Medlem
Citat:
Hur berättar du om GS till andra? Ofta brukar GS-förövare inte förneka existensen av GS-operation men försöker byta ämne, gå ifrån dig eller deflektera ämnet. Utifrån min egna erfarenhet kan du ofta klura ut vilka har blivit kontaktade att bli GS-förövare. Om du väl ska berätta om GS är mitt råd att berätta om GS i tredje person och som att det sker mot en du känner. Därmed kan de ge sin åsikt utan att attackera dig på ett specifikt sätt som de fått instruktion av GS-handlers att göra.

Ja - ibland kan de se ut att personer kommer in i våra liv för att skapa kaos. Om det handlar om karaktärsutveckling eller beteendemodifikation vet vi inte dock är det av högsta intresse för dem hur vi reagerar på GS-stimuli (psykologiska operationer). Det är enklast att se det som ett spel där vi är pjäser och våra GS-handlers är game masters som manipulerar pjäserna - ett hyperspel enligt Hyper Game Theory. Allt utgår från våra reaktioner och våra beslut men huvudsyftet är att manipulera pjäserna via psykologisk manipulation och att ge incitament åt spelarna.

Brukar prata om det i små doser och bara för dom närmaste släkten, för jag vet att om det är en gang stalkare i närheten börjar hen antagligen ropa hysteriskt att man ska söka mental vård eller att man är typ den galnaste människan som finns som kan tro på något sådant 🙄

Minns redan för några år sedan när man börja prata om illuminati offentligt så kunde det vara enormt motstånd och att man blev kallad olika saker gang stalking är ännu mer explosivt ämne att prata om offentligt.

Vet att min bror ochså blir utsatt för gang stalking så jag har försökt få honom att förstå att vår mamma är delaktig i detta och att han ska bryta kontakten med henne vilket han inte har förstått ännu fast jag har försökt varna honom.

Så det är väldigt svårt att förklara det här för folk 🤔

Jo jag vet hyper game theory bästa sättet att hantera det är att inte reagera alls eller så lite som möjligt 🤔

Men ibland måste man reagera som till exempel när dom går för hårt åt en på en arbetsplats.

Till exempel 2017 så kontakta jag facket eftersom dom höll på att konspirera så att dom skulle ha en orsak att säga upp mig vilket hjälpte den gången för jag fick flytta till en annan arbetsplats med samma arbetsuppgifter.

Men sedan nästa arbetsplats hade dom riggat så att jag inte längre kunde använda facket emot dem eftersom chefen där vägrade att prata med facket så då fanns det ingen annat sätt än att sjukskriva sig.

Den där arbetsplatsen var dessutom värsta shit show jag någonsin varit med om 😆

Förstod redan från början när jag började jobba där att det kommer att vara en teater utan dess like😆

Men jag förstår vad syftet var och det var att göra det så outhärdligt som möjlig så att jag skulle flytta tillbaka till min gamla hemkommun.
Senast redigerad av Anders43J 2024-07-25 kl. 19:55.
Citera
2024-07-28, 17:20
Medlem
Citat:

Har det någonsin slagit dig att din kontakt med paykiatrin kam vara anledningen till att du finns i något central register och att du är själva själva problemet.

De du har mot dig skyddar Sverige.

Samhället gillar inte psykfall, autister, narcicister rasister, ryssvänner,konspirationsteoretiker, vaccinvägrare, politiska bloggare, enstöringar och pedofiler
Senast redigerad av Signalspaning 2024-07-28 kl. 17:24.
Citera
2024-07-28, 17:48
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Signalspaning
Har det någonsin slagit dig att din kontakt med paykiatrin kam vara anledningen till att du finns i något central register och att du är själva själva problemet.

De du har mot dig skyddar Sverige.

Samhället gillar inte psykfall, autister, narcicister rasister, ryssvänner,konspirationsteoretiker, vaccinvägrare, politiska bloggare, enstöringar och pedofiler

Är detta en beskrivning av dig själv hoppas jag polisen har jävligt bra koll på dig. Kalla det stalkning eller vad du vill. Idc
Citera
2024-07-28, 20:32
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anders43J
Brukar prata om det i små doser och bara för dom närmaste släkten, för jag vet att om det är en gang stalkare i närheten börjar hen antagligen ropa hysteriskt att man ska söka mental vård eller att man är typ den galnaste människan som finns som kan tro på något sådant 🙄

Minns redan för några år sedan när man börja prata om illuminati offentligt så kunde det vara enormt motstånd och att man blev kallad olika saker gang stalking är ännu mer explosivt ämne att prata om offentligt.

Vet att min bror ochså blir utsatt för gang stalking så jag har försökt få honom att förstå att vår mamma är delaktig i detta och att han ska bryta kontakten med henne vilket han inte har förstått ännu fast jag har försökt varna honom.

Så det är väldigt svårt att förklara det här för folk 🤔

Jo jag vet hyper game theory bästa sättet att hantera det är att inte reagera alls eller så lite som möjligt 🤔

Men ibland måste man reagera som till exempel när dom går för hårt åt en på en arbetsplats.

Till exempel 2017 så kontakta jag facket eftersom dom höll på att konspirera så att dom skulle ha en orsak att säga upp mig vilket hjälpte den gången för jag fick flytta till en annan arbetsplats med samma arbetsuppgifter.

Men sedan nästa arbetsplats hade dom riggat så att jag inte längre kunde använda facket emot dem eftersom chefen där vägrade att prata med facket så då fanns det ingen annat sätt än att sjukskriva sig.

Den där arbetsplatsen var dessutom värsta shit show jag någonsin varit med om 😆

Förstod redan från början när jag började jobba där att det kommer att vara en teater utan dess like😆

Men jag förstår vad syftet var och det var att göra det så outhärdligt som möjlig så att jag skulle flytta tillbaka till min gamla hemkommun.

Jag har också varit med om att mina kollegor gör upp om en föreställning dock var det inte emot mig utan en kollega som vi fick reda på att denne pratade med vår konkurrent. Därmed gick alla med på att låtsas att vi inte visste och fiska information från henne. Hon fick ju lämna efter en tid och jobbade för konkurrenten. Det var första gången jag var med på en sådan teater-föreställning. Det kändes bisarrt eftersom det här inträffade några år efter att jag blev utsatt för GS och teater-föreställning mot mig där folk fick instruktioner av mina GS-handlers i hur att agera runt och mot mig. Personligen kände jag lite illamående eftersom jag har varit i hennes ställning genom GS-operationen. Jag har alltid undrat vad det här ska skapa - uppenbarligen är det riktat mot vårt psyke och är en form av social engineering-operation som ska påverka oss som de vill.

Jag tror att GS baseras i grunden i perception och psykologisk manipulation av oss - de vill påverka hur vi ser oss själva i huvudsak via GS-stimuli som psykologiska operationer som att göra oss paranoida genom att dela privatinformation om oss till vår sociala nätverk som får instruktion i att använda det. Det låter helt sinnessjukt att en sådan operation görs mot individer genom familj, vänner, partners, bekanta och kollegor men utifrån mitt perspektiv är det mer sinnessjukt att de går med på det. Den enda rationella förklaringen måste vara att de tror sig göra något "gott" och för ett "högre syfte" (t.ex. religiösa men mäktiga fanatiker som Jesuiterna) eller att de blir del av en mäktig grupp. Alternativt att det här är en form av medicinsk forskning gällande exempelvis schizofreni av att döma vad (falska) GS-måltavlor skriver om som att höra röster och bli utsatta för osynliga DEW-vapen av staten.

Jag tror att minst 90% av alla GS-måltavor online är "falska" vilket betyder att de inte är utsatta för GS-operationen. Dessa är alltså psykiskt sjuka, betalda agenter, uppmärksamhetssökare, religiösa fanatiker som använder GS för sina agendor men likaså politiska fanatiker speciellt högerkonservativa och andra människor som påstår att de är måltavlor ELLER vet om GS i andra hand. Online-populationen av GS-måltavlor reflekterar inte offline-populationen - de flesta vet inte om GS och därmed hittar det inte online.

Däremot är det positivt att GS-ämnet för lavinartat mer uppmärksamhet i online media som Youtube och därmed kommer fler mer resursrika GS-måltavlor att känna igen sig när de lär sig om det.

Själv är det alltmer uppenbart att GS är utformat att enbart existera i våra huvuden eftersom vi är de enda som "tror" på det även om vår sociala omgivning låtsas (som skådespelare) att det inte ens existerar. Därför finns det en stark koppling till religion och tron. Även skaparen av denna tråd redan refererar GS-måltavlor som "troende".

En av mina ex-flickvänner reagerade väldigt konstigt i en bisarr röstmeddelande till mig. Hon blev fanatisk "Jag vill inte... Jag vill inte... Jag vill inte..." direkt efter att jag skickat ett textmeddelande vilket är väldigt oroväckande. Jag fick intrycket att hon inte vill delta i GS-operationen mot mig och det är mestadels på grund av GS-operationen att vi gjorde slut. Jag vet från andra att vissa känner sig tvingade att kommunicera med mig och bara väntar att få slut på det. Hur kan de tvinga människor att ens ge oss tid och uppmärksamhet mot sina viljor? Jag säger inte att de kan rekrytera vem som helst men de som ändå beslutar att bli våra vänner, kollegor eller partners men efter en tid verkar det som att många blir utbrända på att "låtsas" och utföra GS-stimuli. Hon är av de som har refererat till GS-handlers som "psykopater".

Även efter 11 år av öppen GS är det otroligt i att de fortsätter utan ett klart mål än perception och psykologisk manipulation av mitt psyke som då påverkar mig och mitt liv. Som sagt. Det verkar vara en form av programmering (hjärntvättning, psykologisk konditionering (t.ex. om Gud or tro) eller beteendemodifikation) vilket "Illuminati" påstås göra mot interna och externa medlemmar där de flesta GS-måltavlor är interna medlemmar. Därmed är det troligt att våra GS-handlers är interna Illuminati-medlemmar (frimurare, jesuiter, katoliker etc.) som kanske jobbar inom psykologisk krigföring och hjärnprogrammering. Bara för att resurser från underrättelse eller militär används betyder det inte att Illuminati är bakom GS-operationen.

Roligt nog skrev Dr Robert Duncan på sin Facebook-profil att han har jobbat på "Illuminati" i arbetsgivarspalten vilket han haft sedan 2018 då jag upptäckte honom och skrev med på Facebook. Han är garanterat en GS-förövare som utmålade sig som auktoritet i ämnet för de GS-måltavlor utan kritiskt tänkande att köpa den orm-oljan han sålde och alla GS-förövare som låtsades gilla allt han gjorde så han fick falsk kultliknande följande. Dr Katherine Horton påminner mig en del om denna kultpersonlighet.

En sak är säker dock: inget är vad det verkar i GS/TI community. Den är fylld av 90% oärliga individer som utmålar de 10% äkta som annat vilket är del av perception operationen mot oss. Vi ska alltså tro att vi tillhör dessa uppenbart paranoida schizofrena sällskap och förknippa oss genom association för att de kan beskriva GS-stimuli som GS-handlers skapar bakom våra rygg.
Senast redigerad av RiktigTI 2024-07-28 kl. 20:44.
Citera
2024-07-28, 21:34
Medlem
Citat:
... Även efter 11 år av öppen GS är det otroligt i att de fortsätter utan ett klart mål ...

En bra sammanfattning av trådens ämne. Otroligt är bara förnamnet.

Fast speciellt "öppen GS" är det ju inte. Det är ju bara du och några andra paranoida stollar som känner till det.
Citera
2024-07-29, 10:16
Medlem
Citat:
Videon är en bra faktabaserad dokumentär som är relativ objektiv i hur den analyserar alla möjliga aspekter av GS.

Även om det är en av de bästa videos som visar GS från alla aspekter är skaparens slutsats att GS existerar i viss form och att de flesta inte är utsatta för GS.

Videons slutsats var att GS förekommer i drogkarteller och andra kriminella organisationen. Och att sannolikheten för "TI's" i den här tråden och andra "GS-forum" är utsatta för GS är obefintlig.

Och skaparen till videon kommer med rekommendationen att TI's bör söka professionell hjälp hos psykiatrin eftersom det troligtvis handlar om paranoida vanföreställningar.

Inget nytt under solen med andra ord.
Senast redigerad av WilleGarvin 2024-07-29 kl. 10:21.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in