Citat:
Ursprungligen postat av
Taggad
Vad jag syftade på med straffri var att Melak redan var placerad på (och har jag för mig var på rymmen från)sis-hem vilket i min värd betyder att hon nu genom soc försorg är tillbaka där hon var innan dådet.
Möjligtvis men inte troligt förlängd vitelse då jag utgår från att hon är redan är synnerligen kvalificerad för sis-boendet, som väl i egentlig mening inte betecknas som straff?
Nej tydligen hade Mel@k permission, vad det verkar hade den yngre nyss släppts ut från SIS.
Vem hade ansvaret för Mel@k under permissionen och var skulle hon egentligen befinna sig?
Någon har låtit henne vara i Landskrona, mörda och vara borta hela natten, när man får SIS permissioner brukar det vara kontroller av den man besöker och stick kontroller av var man befinner sig under tiden.
Vem hade ansvaret för 13 åringen efter att hon släppt från SIS och var skulle hon befinna sig?
Någon har låtit henne vara vind för våg i Landskrona, mörda och vara borta hela natten
Vem/ vilka hade ansvaret över dessa MGM och vem är anhållen för skyddade den yngre MGM?
MGM har själva efter mordet och innan gripande haft en gruppchatt på TikTok där de beskrivit vad som hände, Mel@k skrattat åt E under tiden för chatten och den yngre gråtit själen ur sig.
Även videos där delar av misshandeln visas har efter dådet spridits i TikTok chattar.
Lill@n358 som kallade E lillasyster har nu lagt upp olika videos där hon berättar om vad som hände E.
Men den allra första där hon erkänner att hon visste att E skulle goas och av vilka då hon känner båda MGM, men inte förstod att dom skulle utföra något så allvarligt att E skulle kunna dö den är nedplockad.
Vissa frågar i andra videos om hon är förhörd av polisen?
Har du kontaktat polisen och visat chatten?
Någon har sparat hennes första videon, gruppchatten efter mordet + privatchatten med MGMs
filmsnuttar av mordet (bara vissa i chatten fick den) och vill lämna detta till polisen.
Polisen har nog en hel del att nysta i på HVB, SIS och TikTok……