Citat:
Ursprungligen postat av
lindansarengabriel
Ja det är roligt. En vit straight man med en fitta är den symbol som de på detta sätt, som en symbol laddad med ett budskap, för in i mänsklighetens kollektiva undermedvetande. Det är så medier fungerar. Det får stora effekter på psyket, särskilt om det görs såhär.
Ja uppenbarligen har det fått stor effekt på psyket för somliga att se detta spektakel som vad jag förstått var ett franskt inside joke.
Det jag funderar på mest är hur människor som påstår sig värna västerländska värderingar försöker förhindra att dessa värderingar sprids, ofta med någon vrickad teori om att homosexualitet och transfenomenet skulle vara ett judiskt eller kommunistiskt påfund.
Militanta sodomiter under franska revolutionen var de första som framgångsrikt drev frågan i modern tid om bögars jämlikhet varpå bögeri avkriminaliserades, detta var 1791, alltså långt innan Marx.
Bögerier och västerländsk civilisation är helt och hållet sammanflätade, varför är detta ett problem för somliga?
Att däremot inte vilja konfrontera könens biologiska olikheter på grund av politisk rädsla är grunden för nuvarande ideologisering av ett mediciskt tillstånd som har stöd i beprövad läkarvetenskap och det har jag inga problem med att fördöma. Det är också den nuvarande påvens inställning som anser att homo och transpersoner ska integreras i samhället, han vänder sig mot ideologiseringen.
Att försöka tona ner vilken ärofullt depraverad kultur västerländsk civilisation är, är att försöka skriva om historian.
Utan totala svin hade det inte varit så mycket bevänt med kulturen.