Citat:
Ursprungligen postat av
skrumpelnubb
Jag har inget emot Musk och känner mig inte ett dugg upprörd över vad han sagt. Han förlorade sin egen son till woke och trans så jag kan förstå hans vrede mot det hela. Jag upprörs inte av OS inledningen heller. Det enda jag vill belysa är att kristna får namnet om sig att de antingen trissar eller att de är fega som trissar för lite och hela det spektaklet dirigeras främst av icke-kristna röster.
Du är en feg mes som är bekymrad över att kristna "får namnet om sig att de antingen trissar eller att de är fega".
Varför bry sig så mycket om vad du tror om hur andra ska se kristna?
Varför är du bekymrad över att kristna ses som fega av denna kritik mot spektaklet?
Det är tvärtom det du skriver som visar att du är en feg mes, denna syn på dig orsakas inte av Musks kritik mot denna woke-skit, som är fullt berättigad.
Du är så feg att du inte ens kan medge att du riktar kritik mot Musk trots att du gör det i inlägg efter inlägg, istället för att följa dina egna ord om att låta Gud ta hand om detta. Hycklare.
Du är också trångsynt som hävdar att Musk är en falsk kristen, samtidigt som du idogt hävdar att du inte kritiserar honom. Varför återigen inte låta Gud avgöra om Musk är tillräckligt god kristen eller inte? Det är ju vad du säger att kristna ska göra. Är du inte en god kristen som följer detta?
Musk har alla skäl i världen att vara kritisk till woke och trans-kulten som har tagit hans egen son som du tydligen känner till. Som en god människa vill han därför kritisera denna ondska och har all rätt att göra det. Alla med sunt förnuft borde reagera mot sådan här skit. Överallt, i alla sammanhang, ska denna woke-propaganda tryckas ned i halsen på folk. Även i OS där grundtanken är att det inte ska vara politiskt, alla ska kunna enas under spelen.