2024-07-28, 14:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Huggig
Ja det är bara paranoida som blir utsatta för mordförsök, din smarte ängel. Det är dumt.

Du är lite dum du eftersom du inte verkar begripa det enkla. Trump har all rätt att vara paranoid. Facit har förresten funnits hela tiden mitt framför näsan på dig, det är inte bara mordförsöket nu 2024. Det har stått lika klart att Trump skall vara paranoid precis lika klart som att Joe Biden varit senil hela tiden och inte bara först nu.
Citera
2024-07-28, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gladryss
Du är lite dum du eftersom du inte verkar begripa det enkla. Trump har all rätt att vara paranoid. Facit har förresten funnits hela tiden mitt framför näsan på dig, det är inte bara mordförsöket nu 2024. Det har stått lika klart att Trump skall vara paranoid precis lika klart som att Joe Biden varit senil hela tiden och inte bara först nu.

Nääe Biden har inte varit senil hela sitt liv din dumpacke. Sluta knarka. Trump lider av paranoia men om han föddes sån vet inte jag, varför tror du deT?
Citera
2024-07-28, 15:03
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Dummerjöns. Paranoia är aldrig något positivt. Det är ett sjukligt tillstånd.
Citera
2024-07-28, 15:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DoraF
När gevärskulor viner runt huvudet på dig är det nyttigt att bli lite paranoid.
Citera
2024-07-28, 15:09
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tworiders
När gevärskulor visslar runt huvudet på dig är det nyttigt att bli lite paranoid.
Lite paranoid? Vad betyder det ens?
Citera
2024-07-28, 15:22
Bannlyst
Citat:

Ok då. Trump "ser sig ständigt om över sin axel" av goda anledningar. Det är viktigt för honom att ha "ögon i nacken". Duger det istället för att kalla honom för att vara paranoid? Han har ju varit politiskt angripen sedan 2016 och det stämmer ju som det sägs. Det är inte Trump man vill åt. Det är folket. Trump står bara i vägen. Och man är beredd att mörda honom om så krävs. Så vill ni förresten gärna ha det.

Citat:
Ursprungligen postat av Huggig
Nääe Biden har inte varit senil hela sitt liv din dumpacke. Sluta knarka

Och nu skrev jag inte så. Läs noggrannare!
Citera
2024-07-28, 15:25
Medlem
Citat:
När gevärskulor viner runt huvudet på dig är det nyttigt att bli lite paranoid.
När kevärskulor viner runt huvudet på dig spelar det ingen roll om du är paranoid eller inte.
Citera
2024-07-28, 15:35
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ok då. Trump "ser sig ständigt om över sin axel" av goda anledningar. Det är viktigt för honom att ha "ögon i nacken". Duger det istället för att kalla honom för att vara paranoid? Han har ju varit politiskt angripen sedan 2016 och det stämmer ju som det sägs. Det är inte Trump man vill åt. Det är folket. Trump står bara i vägen. Och man är beredd att mörda honom om så krävs. Så vill ni förresten gärna ha det.

Och nu skrev jag inte så. Läs noggrannare!
Jaha. Den som inte tycker att Donald Trump är lämplig som president är enligt dig beredd att mörda honom. Det var en intressant kullerbytta. I själva verket är det ju så att det är en välsignelse att presidentkandidaten överlevde attentatet utan mer än en ytlig skråma. Om attentatsmannen lyckats hade det kunnat utlösa omfattande våldsamheter i USA och det tror jag ingen önskar. Donald Trump ska besegras vid "valurnorna".

Eftersom Donald Trump enligt dig "ständigt ser sig över sin axel" utgår jag från att han i fortsättningen följer Secret Service råd och upphör med att hålla valmöten utomhus.
Citera
2024-07-28, 16:12
Bannlyst
Citat:
Jaha. Den som inte tycker att Donald Trump är lämplig som president är enligt dig beredd att mörda honom

Det är det nog ingen som påstått, att väljarskarorna i USA på vänsterkanten är beredda att mörda honom. Men de sympatiserar med tanken på att någon verkligen avlivar honom. Visst är det så.
Citera
2024-07-28, 16:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
När kevärskulor viner runt huvudet på dig spelar det ingen roll om du är paranoid eller inte.
Jo om du räknat med att någon kommer försöka skjuta huvudet av dig då är du bättre förberedd.
Citera
2024-07-28, 16:41
Bannlyst
Citat:
Lite paranoid? Vad betyder det ens?
Lite beredd på att någon kommer försöka skjuta ihjäl dig.
Citera
2024-07-28, 16:43
Medlem
Citat:
Jo om du räknat med att någon kommer försöka skjuta huvudet av dig då är du bättre förberedd.

Förberedd och paranoid är inte synonymer på något sätt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in