2021-07-27, 12:51
Medlem
Hundvisslarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av siister
Skrev du i (och därmed uppdaterade) en tråd om Donald Trump för att kunna prata om andras ältande av Donald Trump?

2021-06-13, 21:23 #2580
Idag, 10:56 #2581
Det roligaste med detta delforum är ju TDS-kultens extrema fokus på just Trump. I och med att Bidens hälsa degenerar mer och mer, förutsätter jag att kultens fokus kommer ligga på Trumps hälsa, helt i linje med fokuset på Trump i andra trådar, som t.ex. den stora tråden om Biden.

Idag hörde jag att Trump hållit i ett vattenglas på felaktigt sätt. Det var ju något helt oerhört.
Citera
2021-07-27, 12:54
Medlem
siisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hundvisslaren
Det roligaste med detta delforum är ju TDS-kultens extrema fokus på just Trump. I och med att Bidens hälsa degenerar mer och mer, förutsätter jag att kultens fokus kommer ligga på Trumps hälsa, helt i linje med fokuset på Trump i andra trådar, som t.ex. den stora tråden om Biden.

Idag hörde jag att Trump hållit i ett vattenglas på felaktigt sätt. Det var ju något helt oerhört.

Så istället för att diskutera Joe Biden i den stora tråden om Biden väljer du att skriva i den här tråden?

2021-06-13, 21:23 #2580
Du idag, 10:56 #2581

Men vad skönt att du kunde få prata om TDS! Det skulle ju varit onödigt att uppdatera den här tråden utan att förfasa dig över andras extrema fokus på Trump, hur skulle det se ut?
Citera
2021-07-27, 13:02
Medlem
siisters avatar
Citat:
Jag förstår att du är mycket intresserad av inlägg 2580 som handlar om Trumps byxor som tydligen var lite skrynkliga. Kanske du skulle fokusera på det istället för på mig. Det är ju faktiskt Trump som tråden handlar om.

Så vänligen håll fokus på Trumps byxor!

Jag håller med. TDS, Joe Biden och andras ältande av Donald Trump är inte ämnet för den här tråden. Det var onödigt av dig att uppdatera bara för att kunna svamla i ytterligare en tråd.
Citera
2021-07-27, 15:20
Medlem
klybans avatar
Citat:

Ja, vi fokuserar på TS som är trumpens alla diagnoser och vad de kan vara.
Den enklaste är ju den sjukliga narcissismen.

Och ja, när vi vet sedan innan hur trumpen hånat andra och hur de dricker vatten, och sen inte klarar av det själv knappt med två händer.
Det rester en hel del frågor ja.

Men vad gör du här, det var du som väckte tråden till liv igen och du skriver inget om ämnet, mest ropar TDS och annat som ingen förstår varför du gör.

Jaja, vi får väl se om du svarar och nått som har med trumpen och göra.
Citera
2021-07-27, 18:43
Medlem
siisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Love.Thy.Neighbor
Ni TDS'rs är ju patetiska, försvarar, upphöjer och hyllar en uppenbart dement "sniffer" som nu senast i ett klipp synts mumla om att suga blod ur barn.

https://www.friatider.se/vita-husets-forre-lakare-biden-kommer-tvingas-avga

Ännu en som gråter om TDS och börjar prata om Joe Biden i tråden "Trumps paranoia och resultatet av den visar sig allt mer, han är mycket psyksjuk nu!"
Citera
2021-07-29, 12:43
Medlem
Hahaha, den Käre Ledaren förklarar USA:s damlandslags förlust mot Sverige med att fotbollsdamerna var "too infected by wokeism" och tänkte för mycket på...jämställdhet. Kalas! (och precis som om inte det svenska laget också såg damfotboll som ett delvis feministiskt projekt?)

https://www.tv4.se/artikel/ixNmzZLv9W2WPWMcgoAp6/trump-daerfoer-foerlorade-usa-mot-sverige
Citera
2021-07-29, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
Hahaha, den Käre Ledaren förklarar USA:s damlandslags förlust mot Sverige med att fotbollsdamerna var "too infected by wokeism" och tänkte för mycket på...jämställdhet. Kalas! (och precis som om inte det svenska laget också såg damfotboll som ett delvis feministiskt projekt?)

https://www.tv4.se/artikel/ixNmzZLv9W2WPWMcgoAp6/trump-daerfoer-foerlorade-usa-mot-sverige

Trump fortsätter att övertrumfa sig själv. Men det här är ju det att man ska inte vara för jämställdhet för mycket enligt somliga. Det låter konstigt för andra, men de ser det ju som att jämställdhet kan bli för mycket.
Citera
2021-07-29, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av granvall
Trump fortsätter att övertrumfa sig själv. Men det här är ju det att man ska inte vara för jämställdhet för mycket enligt somliga. Det låter konstigt för andra, men de ser det ju som att jämställdhet kan bli för mycket.
Rädslan att mista en imaginär dominans och då inte framstå som en riktig karlakarl med rost i kalsingarna och brunkräm i fajset kanske.
Trump överträffar sig själv i dumma ogenomtänkta dingdong-kommentarer. Friskare mellan öronen blir han def inte med ökad ålder den saken är klar.
Citera
2021-07-30, 14:28
Bannlyst
De 9republikanska senatorer som deklarerade sin intention för bidens lilla infrastruktur plan, blev igår kallade för weak foolish, rinos utav Trump.

Idag gick 9 till republikanska senatorer och röstade för hans plan. Totalt 18 senatorer.

Sen skrev senator rob Portman ett långt fuck off brev riktad till Trump.

Trumps inflytande över den republikanska senaten verkar va minskat kraftigt
Citera
2021-08-03, 03:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av siister
Jag håller med. TDS, Joe Biden och andras ältande av Donald Trump är inte ämnet för den här tråden. Det var onödigt av dig att uppdatera bara för att kunna svamla i ytterligare en tråd.
Är det Trumps paranoia som resulterade i Kisslekarna i Moska, har du kvar inspelningen du skulle lägga upp?
Citera
2021-08-03, 08:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zielinsky
De 9republikanska senatorer som deklarerade sin intention för bidens lilla infrastruktur plan, blev igår kallade för weak foolish, rinos utav Trump.

Idag gick 9 till republikanska senatorer och röstade för hans plan. Totalt 18 senatorer.

Sen skrev senator rob Portman ett långt fuck off brev riktad till Trump.

Trumps inflytande över den republikanska senaten verkar va minskat kraftigt
Det minskar visserligen sakta men ändå säkert.
Visst är det plågsamt att beskåda en Trump i så dålig mentalt skick att han t.om rasar över en plan som verkar för att bygga USA starkare. Grenen Trump sitter på är visserligen tjock men Trump sågar på i sina försök att göra Trump starkare och USA svagare. Tragiskt att beskåda hur en valförlorare förnedrar sig själv och drar sig själv i smutsen.
Citera
2021-08-03, 10:02
Medlem
siisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av K1ngen
Är det Trumps paranoia som resulterade i Kisslekarna i Moska, har du kvar inspelningen du skulle lägga upp?

Varför har du hakat upp sig på kisslekar? Eller försöker du sexchatta?

Det finns andra forum för dig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in