2024-07-27, 23:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KanotklubbenKermit
Tror du att Sara kommer att fällas i förtalsmålet mot Dumpen? Jag tror det kommer att kunna bli en dyr affär för den gäddan som lämnat in stämningsansökan.

Riktigt jävla magstarkt och skamlöst av den här gäddan att stämma. Ingen skam alls.
Citera
2024-07-27, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bubbelgrodan
Kunde inte sagt det bättre själv.

Ja men det är ju så. Jävlar vad Dumpen dragit fördelar av att vara ”journalister”.
Tidigare medieombudsmannen sa att Dumpen är ett missbruk av mediefriheten. Hmm det kunde jag också sagt utan medieutbildning. Putte is the man, stjärnreporter.

Det är väl ingen här som tror att Dumpengänget studerat hårt vid Journalisthögskolan?
Dumpen skiter i det och kör ändå vilket inte behöver vara fel men vi ser ju resultatet.

Varför finns inga systerorganisationer? -jo därför att det inte är tillåtet.
Mr Pussy kan säkert hänvisa till något gäng i Angola men vi pratar om merparten länder.

Dumpen är något jävla högstadieprojekt som slipper målsmans underskrift.
Citera
2024-07-28, 00:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Ja men det är ju så. Jävlar vad Dumpen dragit fördelar av att vara ”journalister”.
Tidigare medieombudsmannen sa att Dumpen är ett missbruk av mediefriheten. Hmm det kunde jag också sagt utan medieutbildning. Putte is the man, stjärnreporter.

Det är väl ingen här som tror att Dumpengänget studerat hårt vid Journalisthögskolan?
Dumpen skiter i det och kör ändå vilket inte behöver vara fel men vi ser ju resultatet.

Mr Pussy kan säkert hänvisa till något gäng i Angola men vi pratar om merparten länder.

Är du säker på att Lago är en man? Jag tycker nog ändå att hen resonerar som en kvinna många ggr. Men skit samma. Lagopussy ska bekämpas med alla buds stående medel. Avskyr den fan.

Det andra du skriver att det dumpen gör inte behöver vara fel håller jag inte med om men det är också för att jag är totalt svart/vit i detta. Det finns ingen som ska syssla med den här typen av "domar" förutom staten. Ingen hänger ut folk godtyckligt efter egna agendor och efter egna ljusskygga resonemang. Det är så jävla skruvat att inte regeringen bara tar ett beslut och stänger ned skiten inte minst med tanke på misären som följer i kölvattnet. Och folk som försvarar sådant här är och kommer aldrig att bli något annat i mina ögon än rättshaverister.

Resten kan jag gott hålla med dig om.
Senast redigerad av Bubbelgrodan 2024-07-28 kl. 00:21.
Citera
2024-07-28, 00:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MuslimSlayer
Riktigt jävla magstarkt och skamlöst av den här gäddan att stämma. Ingen skam alls.

Du tycker det ja. Jag tycker tvärtom. Det är så jävla rätt det kan bli och du kan ju fråga Joakim lamotte, Samnytts AV samt Ebba Busch Thor hur det går när man hamnar i huvudförhandling i förtalsmål oavsett om det man sa var sant eller inte. Gå om skolan, du är patetisk.
Citera
2024-07-28, 00:40
Medlem
Vilken gädda är det som stämmer? Vad har han för nummer på Dumpen?
Citera
2024-07-28, 00:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KanotklubbenKermit
Tror du att Sara kommer att fällas i förtalsmålet mot Dumpen? Jag tror det kommer att kunna bli en dyr affär för den gäddan som lämnat in stämningsansökan.

Tror är inte förnamnet. Fullständigt övertygad om att hon ryker.
Citera
2024-07-28, 00:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av izquierda
Vilken gädda är det som stämmer? Vad har han för nummer på Dumpen?

Nr 342. En man med civilikurage som gör det enda rätta.

Han kommer förmodligen att bli ihågkommen som mannen som sänkte Sara Nillsons skepp dumpen med mannskap och allt.
Citera
2024-07-28, 01:45
Medlem
Dumpen vill väl och allt det där men det bygger typ på Gunnar 73, utflugna ungar kärringen blir fetare med åren och han kollar läget på nätet.
Har säkert porrsurfat inkognito så inte tanten ser.
Spanar in 20-30 åringar men noll respons så klart men då dyker Dumpen upp som en skänk från ovan. Problemet är att hon är 14 och det är där fokuset kommer ligga.
Gunnar ville titta på en vacker kvinna och inte sin smällfeta fru och Dumpen är mer än behjälplig på den punkten.
Nu är Gunnar en pedofil inför svenska folket.

Det tar emot att benämna Patrik Sjöberg som journalist.
Citera
2024-07-28, 02:04
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ten
Jävlar vad det där tillförde tråden!
Trors ditt ordbajseri, som jag antar är att påvisa sakkunskap,verkar du vara ettr resutat av syskonkärlek.

Men för ni andra; Gör det någon skillnad om dumpens fiskaren bjuder ut sig för 2 lax eller ett paket cigg? Blir det bättre eller inte?
Skillnaden är att vid 2 tusen är det mer sannolikt att en unge tar erbjudandet, och plötsligt finns det en sannolikhet att fenomenet finns, för ett paket cigaretter är den liten. Försök vara lite gladare.
Citera
2024-07-28, 02:16
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:

Med tanke på att de har journalistiska ambitioner så är Youtubeklippen så patetiska att 10 åringar gör bättre. Har aldrig sett någon som kallar sig journalist göra något sådant dåligt. De är helt ovidkommande och är endast till för att de ska få ut sitt hat mot andra och varandra, för att dryfta sina egna frustrationer.
Citera
2024-07-28, 02:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Med tanke på att de har journalistiska ambitioner så är Youtubeklippen så patetiska att 10 åringar gör bättre. Har aldrig sett någon som kallar sig journalist göra något sådant dåligt. De är helt ovidkommande och är endast till för att de ska få ut sitt hat mot andra och varandra, för att dryfta sina egna frustrationer.

Lite upprepning men Janne Josefsson sa till Dumpen: ”Ni är fan inte journalister, det kan jag tala om för er!”.
Går det att missförstå?
Säger Uppdrag gransknings hot shot det så är det ju så. Finns inget i Saras eller Patriks CV som motbevisar påståendet.

Jag köper Patriks bakgrund. Läst hans bok och fick den sign när han satt bakis på Åhléns.
Citera
2024-07-28, 10:09
Medlem
Citat:
Lite upprepning men Janne Josefsson sa till Dumpen: ”Ni är fan inte journalister, det kan jag tala om för er!”.
Går det att missförstå?
Säger Uppdrag gransknings hot shot det så är det ju så. Finns inget i Saras eller Patriks CV som motbevisar påståendet.

Jag köper Patriks bakgrund. Läst hans bok och fick den sign när han satt bakis på Åhléns.

Dumpen är en journalistisk verksamhet, dom har ett utgivningsbevis och därmed bör dom betraktas som journalister oberoende av vad dom sysslat med tidigare
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in