Citat:
Ursprungligen postat av
1891-019
O hur vet du att H inte varit i Landskrona? Hur vet du att hon är i Linköping?
För att hon säger det till dig???
(förutsatt då att det stämmer att du är hennes mamma)
Om du inte på något annat sätt kan bekräfta med all säkerhet vart H har varit o gjort så är nog hennes ord = noll trovärdighet!
Även om du som (förmodad) förälder så klart vill tro på henne o inte ens kan föreställa dig att hon på något sätt skulle vara inblandad i en sån här fruktansvärd händelse.
För att det har spårats med GPS, vi har kunnat spåra telefonen fram till dess att batteriet dog, hon har ingen laddare, inga pengar.
Hon har inga som helst kopplingar till Landskrona.
Plus att det har kommit fram att dessa tjejer har bott ihop på SIS hem, vilket min dotter aldrig har gjort.
Hon har inga kopplingar till någon som bott på SIS hem heller, hon vet inte vem denna tjejen är, dom som mördade henne kände denna tjejen.
Räcker inte det?
Men ni kommer o märka det när det kommer ut vilka tragiska människor det är som tagit den tjejens liv, så sluta spekulera i att min dotter är en mördare när hon inte varit där.
Bara för att det begåtts ett mord just den dagen hon avvek så betyder det inte att det är hon.
Och hade det varit hon så hade hon varit hos polisen nu iom att dom plockat 3 barn för mordet, och då skulle jag fått info om det då jag är hennes enda vårdnadshavare!