2024-07-25, 07:29
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av London
100 %. JWZ gör sin klart bästa säsong men alla gånger han flaxat, boxat bollar som han enkelt borde plockat, stått felplacerad och sparkat ut bollar över sidlinjen gör att man fortfarande är nervös bakåt.

Målis är som sagt inte en position vi bör spela potential på. Han är högst välkommen tillbaka om 7-8 år när han utvecklats till sin fulla potential och vill hem igen.
Spelar ni Säfqvist har ni den darrigaste målvakten i serien. Men det låter inte som Bosse är särskilt sugen på det?
2024-07-25, 07:31
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Du fortsätter envisas med detta? En 31-årig snubbe med psykiska problem som tillbringat merparten av sin karriär i Superettan skulle alltså vara bättre än JWZ som snart är aktuell för landslaget? 🤔

Jag förstår inte heller hur han ska kunna ersätta JWZ..

Han är skörare än Nordfeldt psykiskt blotta tanken på att han gör en tavla i ett Sthlms derby killen skulle bli totalt knäckt.
2024-07-25, 07:44
Medlem
Londons avatar
Citat:
Spelar ni Säfqvist har ni den darrigaste målvakten i serien. Men det låter inte som Bosse är särskilt sugen på det?

Tycker han var rätt tydlig i någon intervju att Malkolm är förstekeeper när Jacob lämnar? Om det är en jabb mot Rinne kan man såklart spekulera kring men är övertygad om att Malkolm är ett tryggare alternativ bak än JWZ.

Helst hade jag sett Vasyutin där men det är ju av förklarliga skäl inte möjligt.

Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn

Han är skörare än Nordfeldt psykiskt blotta tanken på att han gör en tavla i ett Sthlms derby killen skulle bli totalt knäckt.

Äh, ni förstår er inte på psykisk ohälsa. Både du och jag hade hamnat på hispan om vi behövt bo i ett vinterdött Halmstad med typ fyra glada veckor per år.
2024-07-25, 07:44
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn

Han kommer inte få spela. Han har en handfull allsvenska matcher i småklubbar i sin karriär och han pallade inte trycket. Inte menat som hån utan det är rena fakta.
2024-07-25, 07:48
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Tycker han var rätt tydlig i någon intervju att Malkolm är förstekeeper när Jacob lämnar? Om det är en jabb mot Rinne kan man såklart spekulera kring men är övertygad om att Malkolm är ett tryggare alternativ bak än JWZ.

Helst hade jag sett Vasyutin där men det är ju av förklarliga skäl inte möjligt.

Äh, ni förstår er inte på psykisk ohälsa. Både du och jag hade hamnat på hispan om vi behövt bo i ett vinterdött Halmstad med typ fyra glada veckor per år.
Bosse försöker väl rädda ansiktet när han inte ens landar en målvakt som Rinne? Lär väl sluta med att ni plockar in Linner eller något? 🤔
2024-07-25, 07:51
Medlem
Londons avatar
Citat:
Bosse försöker väl rädda ansiktet när han inte ens landar en målvakt som Rinne? Lär väl sluta med att ni plockar in Linner eller något? 🤔

Haha, som allt annat får vi väl se.
2024-07-25, 09:12
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Linnér?

Vi kan prata på skoj och skämt men det finns fan gränser.
2024-07-25, 09:27
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Linnér?

Vi kan prata på skoj och skämt men det finns fan gränser.
Det känns som det troligaste alternativet just nu sett till vad som finns ledigt. Super-Malkolm som försteslips och Linner bakom som kan bidra med hög lagmoral och pusha på.
2024-07-25, 09:30
Medlem
Robin Quiason är fri på marknaden, hem till AIK och de skippar vems hans agenter är?
2024-07-25, 09:53
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Robin Quiason är fri på marknaden, hem till AIK och de skippar vems hans agenter är?
Bara det där med ”vi måste sälja spelare för 30M”… Vore iofs en dröm om man sket i det en gång till.
2024-07-25, 10:12
Medlem
Är ens Quaison bra på fotboll fortfarande?
2024-07-25, 10:39
Medlem
Citat:

Ifall du har en barnfamilj kanske du föredrar lugn och ro framför gängkrig.
Men oavsett det är väl förtroende som en tränare - du har det så länge ledningen inte flyttar över det på någon annan. Bosse kan ju knappast säga att han inte har inget förtroende utan Djurgården ska hitta en ny officiellt - hittar han ingen ny måste han ju tro på sin målvakt utåt sett hela tiden.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in