2024-07-24, 23:50
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av London
Vi hade aldrig kunnat landa LB som ett exempel om inte trampolinen och ekonomin fanns. Men alla kan ju inte hoppa på den, måste finnas viss balans även här.

Vad gäller JWZ… duktig målvakt och exceptionell person. Svår att ersätta såklart men är riktigt glad att vi har Malkolm bakom. En bättre målvakt och lika fin person som Vaiho… hur kan det misslyckas
Alla kan inte, men vi ska fan få välja först och sedan andra svenska lag! Snart MÅSTE Bosse gå all in för guld!

Ahh fan! Har aldrig riktigt gillat Vaiho, ens som person. Visst, hjärta, lojal.. Men något störde mig alltid och var ju sämst förutom några matcher.
2024-07-25, 00:04
Medlem
Londons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Alla kan inte, men vi ska fan få välja först och sedan andra svenska lag! Snart MÅSTE Bosse gå all in för guld!

Ahh fan! Har aldrig riktigt gillat Vaiho, ens som person. Visst, hjärta, lojal.. Men något störde mig alltid och var ju sämst förutom några matcher.

Vi kommer närmare för varje Topmac, Gulliksen och Antman som vi värvar in. Jämför med guldhjälten Ring som sänkte oss senast.

Vaiiho är ändå den jag sätter ut först efter Danielson
2024-07-25, 00:07
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Vi kommer närmare för varje Topmac, Gulliksen och Antman som vi värvar in. Jämför med guldhjälten Ring som sänkte oss senast.

Jag vet, men saknar tålamod och vill ha guld nu! Tar ett par Ring före Gullet efter det om det innebär fortsatt satsning mot guld

Jag sätter Dembo först, alltid!
2024-07-25, 00:10
Medlem
Londons avatar
Citat:
Jag vet, men saknar tålamod och vill ha guld nu! Tar ett par Ring före Gullet efter det om det innebär fortsatt satsning mot guld

Jag sätter Dembo först, alltid!

Där är vi två! Ingen ersätter Dembo
2024-07-25, 00:13
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Där är vi två! Ingen ersätter Dembo
Hey! Hey!
2024-07-25, 00:16
Medlem
Londons avatar
Citat:
Hey! Hey!

Dembo Touray! Nu är jag glad igen
2024-07-25, 01:07
Medlem
Citat:

Samtidigt tar MFF in en Botheim, Larsen och nån talang från akademin ex Zätterström så vet inte om ni kommer närmare även om det säkert känns som det.
Däremot känns det som att 2 lag snart ligger på en annan nivå än övriga, speciellt om ni fortsätter spänna bågen 👍
2024-07-25, 01:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kallejansson
Samtidigt tar MFF in en Botheim, Larsen och nån talang från akademin ex Zätterström så vet inte om ni kommer närmare även om det säkert känns som det.
Däremot känns det som att 2 lag snart ligger på en annan nivå än övriga, speciellt om ni fortsätter spänna bågen 👍

Glöm inte Haksabanovic sen får vi se hur bra han är när han väl börjar spela, men säg gärna stryger tror inte nån kallar honom för Larsen
2024-07-25, 01:32
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kallejansson
Äsch! Hummet och Dahl krossar Botheim och Larsen

Däremot tycker jag att vi lätt ska kunna göra samma sak och bygga en ordentlig trupp istället för bara en elva.
2024-07-25, 01:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fredrik29
Glöm inte Haksabanovic sen får vi se hur bra han är när han väl börjar spela, men säg gärna stryger tror inte nån kallar honom för Larsen

Ah helt rätt stryger är det, får skylla på ölen trots allt 01:30 nu 😂

Haksabanovic kommer jag avgöra när han spelat några matcher så vågar inte jämföra honom med övriga truppen eller andras trupper men snackar man ”styrkebesked och handla på övre hyllan” som djurgårdare gärna gör så är den värvningen verkligen där uppe.
2024-07-25, 07:15
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Inte bara i vinter, han hade kontrakt till december 2027. Är övertygad om att värdet hade ökat om vi behållt och han fått visa upp sig i Europa (kanske) och landslag (mest sannolikt). Men vi är fortfarande ännu där vi är i näringskedjan. Trots försäljningar till Tottenham, en EL-Vinnare i Atalanta och nu Roma. Frågan är om vi kan omvandla det till att vi får in något bättre?

Vad gäller målvaktsfrågan tror jag ärligt att Malkolm är en bättre spelare än JWZ. Detta är i min mening inte en position vi ska satsa talang på eftersom det inte ger betalt. Tycker Jacob varit långt mycket bättre i år än i fjol och dessutom en 💯 gubbe och ambassadör för klubben men önskar hädanefter 30+ på den positionen.
Du fortsätter envisas med detta? En 31-årig snubbe med psykiska problem som tillbringat merparten av sin karriär i Superettan skulle alltså vara bättre än JWZ som snart är aktuell för landslaget? 🤔
2024-07-25, 07:22
Medlem
Londons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Du fortsätter envisas med detta? En 31-årig snubbe med psykiska problem som tillbringat merparten av sin karriär i Superettan skulle alltså vara bättre än JWZ som snart är aktuell för landslaget? 🤔

100 %. JWZ gör sin klart bästa säsong men alla gånger han flaxat, boxat bollar som han enkelt borde plockat, stått felplacerad och sparkat ut bollar över sidlinjen gör att man fortfarande är nervös bakåt.

Målis är som sagt inte en position vi bör spela potential på. Han är högst välkommen tillbaka om 7-8 år när han utvecklats till sin fulla potential och vill hem igen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in