2024-07-25, 08:05
Medlem
Jag tackar för visat intresse men att jag inte är intresserad. Jag tar aldrig första steget eftersom jag inte är ute efter att träffa någon.
Citera
2024-07-25, 09:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kratatch
Jag tackar för visat intresse men att jag inte är intresserad. Jag tar aldrig första steget eftersom jag inte är ute efter att träffa någon.
Vad är du efter då?
Citera
2024-07-25, 09:53
Medlem
Veckans klubbas avatar
Bästa pris, kompis?
Citera
2024-07-25, 14:49
Citat:
Ursprungligen postat av mikael2
Behöver hjälp med vad man skriver i det första meddelandet till enkvinna på en dejtingsajt.
Får ni svar tillbaka?
Jag får sällan svar!
Jag har lika lätt för att prata med en kvinna framför mig som svårt för att skriva.
Hej
Citera
2024-07-25, 19:05
Medlem
Citat:
Vad är du efter då?

Att bli lämnad ifred.
Citera
2024-07-26, 22:24
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Veckans klubba
Bästa pris, kompis?

Eller sista pris kompis
Citera
2024-07-27, 03:42
Medlem
Veckans klubbas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Eller sista pris kompis

Funkar det också.
Citera
2024-07-27, 05:17
Medlem
semizones avatar
Hej jo vi träffades på ett café för ett år sen. Minns du mig?
Citera
2024-07-27, 05:19
Medlem
Masingas avatar
Behöver du hjälp med första så kommer du behöva hjälp med alla.
Citera
2024-07-27, 05:26
Medlem
blibbottczkhentzhks avatar
Jag målar, vill du vara modell?
Citera
2024-08-02, 15:55
Medlem
Dishys avatar
Citat:
Behöver hjälp med vad man skriver i det första meddelandet till enkvinna på en dejtingsajt.
Får ni svar tillbaka?
Jag får sällan svar!
Jag har lika lätt för att prata med en kvinna framför mig som svårt för att skriva.

Citat:
Ursprungligen postat av Konstantinpoopel
Mitt råd förutsätter att du är på en normal dejtingsida där målet i den långa loppet är att bilda parrelation:

Du ska skriva något som relaterar till hennes profil och det du vet om henne. Det ska framgå att du är intresserad av henne och hennes intressen. Kanske har ni till och med något gemensamt intresse? Släng gärna in en fråga på ämnet, så hon inte behöver bära konversationen själv, utan får möjlighet att delta i en lättsam och trevlig konversation med dig.

Konkreta exempel:

Har hon en hund på en av sina bilder?
Fråga isåfall om den, alternativt beskriv vad du tycker är fint med den och att du älskar hundar (ifall du gör det).

Har hon en bild från en resa i ett varmt land?
Beskriv hur jävla ressugen du blev när du såg bilden, och fråga var bilden är tagen eller var hon brukar resa.

Har hon en bild där hon är på promenad i naturen?
Ta dig ut på en egen promenad i naturen och skriv sedan och tacka för att hon inspirerade dig att resa dig ur soffan och ta dig ut. Fråga vad hon helst brukar göra för att ta sig ut och vara i nuet.

Ifall du bara skriver en massa "Hej. Du verkar vara en fin tjej. Vad görs? Hoppas du har en trevlig dag."-nonsens så kan du däremot se fram emot att er kontakt är över innan den ens har börjat, för vad faen ska hon svara på sådant menlöst snack?

Lycka till kompis!

Riktigt bra tips 👆

När jag nätdejtade i min fjärran ungdom blev jag tokig på alla bazziljoner tjena tjejen läget-mail, ville bara skrika dra åt helvete till slut. I 99% av fallen kontaktade jag killar själv med frågor som återknöt till deras pres eller bilder och blev tacksam och glad för de extremt få killar som kontaktade mig på samma sätt.
Citera
2024-08-04, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dishy
Riktigt bra tips 👆

När jag nätdejtade i min fjärran ungdom blev jag tokig på alla bazziljoner tjena tjejen läget-mail, ville bara skrika dra åt helvete till slut. I 99% av fallen kontaktade jag killar själv med frågor som återknöt till deras pres eller bilder och blev tacksam och glad för de extremt få killar som kontaktade mig på samma sätt.

Haha, jag brukar ofta dra "hej, hur har din dag varit?". Oinspererat så det förslår men jag får ofta svar. Jag tycker att det kan vara lite roligare också att skriva om vad som är i görningen just nu och kommande planer snarare än resan hon gjorde för ett år sen.

Ibland börjar jag med fråga/kommentar på presentationen eller så tar jag det senare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in