2024-07-30, 15:51
Medlem
trazkeis avatar
Lagerbielke till MFF? Låt det ske! Snälla! Jag kan t o m tänka mig att vara med och betala en del av övergångssumman i sådana fall!
2024-07-30, 18:51
Medlem
eternussermos avatar
Lånet av Djukanovic till Benny Wendts och Ralf Edströms Standard Liege nu presenterat på officiella.
2024-07-30, 19:38
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Lånet av Djukanovic till Benny Wendts och Ralf Edströms Standard Liege nu presenterat på officiella.
Det var då sannerligen inte dom summorna det spekulerades om för ett tag sedan. Som det kan bli
2024-07-30, 19:44
Medlem
buisnismannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Det var då sannerligen inte dom summorna det spekulerades om för ett tag sedan. Som det kan bli

150 miljoner egyptiskta pund är ca 30 miljoner sek så helt ute och cykla var inte bajens cokehyena trots allt han bara glömde nämna vilken valuta de gällde.
2024-07-30, 20:37
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania

Vi har väl inga summor att gå på än?

Förövrigt skall det bli intressant att se Pittas , Saletros och Ayari går för de 40M-50M det spekulerades om.
2024-07-30, 20:42
Medlem
buisnismannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QuantumQuill
Vi har väl inga summor att gå på än?

Förövrigt skall det bli intressant att se Pittas , Saletros och Ayari går för de 40M-50M det spekulerades om.

Kan du visa källor på spekulationerna? Dina påstående om 150-190 miljoner finns iallafall förevigade här på forumet.

Klausulen på den överskattade ligger på 30 miljoner som jag skrev i förrgår och som belgisk media också rapporterar om idag.
2024-07-30, 20:44
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buisnismannen
Kan du visa källor på spekulationerna? Dina påstående om 150-190 miljoner finns iallafall förevigade här på forumet.

Klausulen på den överskattade ligger på 30 miljoner som jag skrev i förrgår och som belgisk media också rapporterar om idag.

Bland annat här:
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Saletros, Pittas, och Ayari Jr kan alla gå för 40+ om dom fortsätter på inslagen väg från förra säsongen. Modesto är också försäljningsbar även om han behöver rycka upp sig om han ska upp till den summan.

...och här...

Citat:
Ursprungligen postat av fredrik29
Beredd att kanske hålla med på Saletros då han redan varit utomlands några år med blandade resultat men fin avslutning utomlands, men pittas däremot kan absolut gå för 40+ och mer kanske till och med 50+ om han fortsätter som han avslutade förra säsongen och nu när han fått en hel försäsong med laget.
Känns som att AIK verkligen kan ha hittat rätt där, målskyttar är värda en del, och kan den talanglösa gå för 100+ till Tottenham ser jag inga hinder att Pittas kan gå för 50+
2024-07-30, 20:47
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Med tanke på att vi tackade nej till 40M från Röda Stjärnan för någon vecka sedan, så borde ju hyran vara på +20 miljoner om den där summan skall vara rimlig...

Expressen talar om en utköpsklausul på upp mot 50M. Kanske är 50M totalpaketet inklusive en hög månadshyra, och utköpsumman 30M, vem vet?
Senast redigerad av QuantumQuill 2024-07-30 kl. 20:52.
2024-07-30, 20:54
Medlem
buisnismannens avatar
Citat:
Med tanke på att vi tackade nej till 40M från Röda Stjärnan för någon vecka sedan, så borde ju hyran vara på +20 miljoner om den där summan skall vara rimlig...

Expressen talar om en utköpsklausul på upp mot 50M. Kanske är 50M totalpaketet inklusive en hög månadshyra, och utköpsumman 30M, vem vet?

Det låter rimligare med 20 mille direkt 30 mille köp än bara 30 mille klausul.

Citat:
Bland annat här:

...och här...

Menar från riktiga skribenter inte troll.
2024-07-30, 20:56
Medlem
Citat:

Klausulen att köpa loss kan mycket väl ligga på runt 30-35 miljoner, sedan tillkommer garanterat 5-10 miljoner för själva lånet.
2024-07-30, 21:02
Medlem
buisnismannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knasen2k
Klausulen att köpa loss kan mycket väl ligga på runt 30-35 miljoner, sedan tillkommer garanterat 5-10 miljoner för själva lånet.

Är det en tvingade option? Hade varit roligt veta lånekostnaden.
2024-07-30, 21:06
Medlem
Citat:
Är det en tvingade option? Hade varit roligt veta lånekostnaden.

Ingen aning, men efter som det diffar typ 15 miljoner mellan belgiska och svenska siffror så kan man ju anta att belgarna bara tar upp kostnaden för själva köpet och svenska siffrorna har med lånekostnad + köp

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in