2024-07-24, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fotbollen2424
Va?

Bry dig inte, kongeroa blandar ihop saker.
Citera
2024-07-24, 14:00
Medlem
Så det finns alltså ingen öppning på baksidan av huset? Någon var på insidan och lyckades bära hunden över häcken där någon stod och tog emot?
Utan att hunden reagerar på något sätt överhuvudtaget?

Eller är jag ute och cyklar nu?
Citera
2024-07-24, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kongeroa
Nånting som verkligen är märkligt (bland mkt ..)är att det tidigt i tråden stod att ID-hunden man anlitat, spårade längs bilspåren bakom huset,

fram till Patriks pappas hus!!!

300 meter fågelvägen fr P.

Ingen verkar ha reagerat??!!

Som jag skrivit tidigare bor två misstänkta i närheten av Ölmeborg-familjen. Båda har arbetat i hemmet med Amanda. *ksana *sypchuk och Nadja J*hanss*n. *=0.

Ukrainskan och hennes son är misstänkta pga att de misstänks ha sålt hunden. Den andra misstänkts ha kidnappad hunden för att rädda den. Den sistnämnda har en man som är registrerad på en elhybrid med okänd färg. Den kan därför ha används för att kidnappa hunden utan att höras. Någon som vet färgen på bilen?

Första bilden är en karta där jag märkt ut de inblandades hus. De andra bilderna visar att de är anställda på samma företag som mamman Charlotte.
https://ibb.co/rpBRM9S
https://ibb.co/2qNzW2z
https://ibb.co/tcqwTv6
Citera
2024-07-24, 14:08
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baalzamon
Förmodligen wifi-kameror som man slagit ut med en störsändare
Eller ett ufo? Essie kanske var tvungen att åka hem till sin planet?
Citera
2024-07-24, 14:14
Medlem
En kommentar från 3 dagar sedan:

”Om jag nu skulle få se en liknande hund så skulle jag ropa Essie och se om hunden reagerar..sedan fota och ringa polisen.och följa efter..hittelönen är inte viktig”

Om någon har kidnappat hunden, så varför skulle den gå ut med hunden och låtsas som det regnar?
Den är väl gömd någonstans isåfall?

Folk i den där gruppen är helt efterblivna.
Citera
2024-07-24, 14:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Fotbollen2424
Är inte det övergrepp? Eller något????????? Tänk om nån har skyddad identitet eller skyddade personuppgifter ex?

det skiter folk i, i alla fall om de fotar en svensk. Palestiner och sånt pack ska det dock daltas med så då gör man det inte..

Har man kollar om ex assistenter känner någon "bror" som stulit hunden by the way?
Citera
2024-07-24, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schraderbrau
En kommentar från 3 dagar sedan:

”Om jag nu skulle få se en liknande hund så skulle jag ropa Essie och se om hunden reagerar..sedan fota och ringa polisen.och följa efter..hittelönen är inte viktig”

Om någon har kidnappat hunden, så varför skulle den gå ut med hunden och låtsas som det regnar?
Den är väl gömd någonstans isåfall?

Folk i den där gruppen är helt efterblivna.

Då utsätts ju andra hundar för stressiga situationer.. 🤔
Citera
2024-07-24, 14:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kommer-vara-anon
Medicinsk behandling har alltså aldrig varit ett alternativ, eftersom man i Sverige inte använder medicin på det sättet. Så nej, familjen har inte motsatt sig medicin, då den inte erbjudits det.

varför har de inte erbjudits medicin??
Citera
2024-07-24, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av prekas
Från gruppen:

A: Jag har skrivit till Anders bagge också på Instagram 😇❤️
B: han är informerad.
A: grymt tack!! ❤️❤️❤️
A: hur fick du tag i honom så snabbt? 😍 bra jobbat!🌺

😅😂🤣🤣🤣
Citera
2024-07-24, 15:10
Medlem
Jag har då sett 3 jaktlabradorer idag och 1 mer grovare labrador. Tror ni jag hoppat på ägaren om det är Essie och krävt chipnummer eller kolla munnen , nej det är bara ett sjukt beteende. Samt man ser på hundarna att de är avslappnade med sina ägare, man kan inte hoppa på människor bara för att de har en labrador som FB människorna anser att man ska göra.

Såklart ser man det dessutom om man kan lite om hundar, övergrepp och trakasserier emot enskilda hundägare är aldrig okej enligt mig. Hade någon gjort så på mig hade jag anmält personen direkt till polisen samt ifrågasatt personen vad den håller på med.
Citera
2024-07-24, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av prekas
Från gruppen:

A: Jag har skrivit till Anders bagge också på Instagram 😇❤️
B: han är informerad.
A: grymt tack!! ❤️❤️❤️
A: hur fick du tag i honom så snabbt? 😍 bra jobbat!🌺
Kärringar på facebook är så jävla roliga Tänk att alla människor föds med rösträtt.
Citera
2024-07-24, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gertrud1
...

Jag pallar heller inte att pappan ler i alla intervjuer.

...
Citat:
Ursprungligen postat av SmurfSmurf
Pappan ler men ser ändå iskall ut. Så känner jag.

Detta påtalade jag också. Behöver ju inte betyda något alls. Men knasigt att han inte har vett att ens sluta le för TV.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in