2024-07-24, 11:46
  #12169
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skyr123
Då kan man se fram emot åtal och rättegång snart. Det blir värre och värre.
Att de inte alla går med i vikingasekten. Deras logik eller snarare bristen på den överensstämmer rätt bra

Det var väl bara en i går hon tilltalade..vet ej om hon kört samma vid flera tillfällen
2024-07-24, 12:45
  #12170
Medlem
kurt-sunes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PhilipsDP18
Varför då?
Det är väl jättebra att olämpliga och skadliga föräldrar blir av med vårdnaden? Och att barnen får en andra chans i lämpligare miljö?
Vad snackar du om? Vårdnaden har föräldrarna kvar även om barnet är omhändertaget? Förstår att du har sådana fantasier om andras barn så sadistiskt lagd som du är. Är du inte läskunng heller? Hur gick det för de placerade barnen i livet? Och vet du hur det är att tvingas flytta runt till olika familjehem? Är det barnets bästa?


Citat:
Ursprungligen postat av PhilipsDP18
Sen är det naturligtvis oroväckande att mängden olämpliga föräldrar bevisligen ökar men vad ska man göra så länge det är fritt för alla dårar att sätta barn till världen?
Vem är en socialsekreterare att avgöra det?

Citat:
Ursprungligen postat av PhilipsDP18
Varför tycker du om att barn plågas? Går detta igen i dina pedofila intressen, att det ska vara sadistiska inslag i barnsexet?

Det är du och ni andra lvu-fans som verkar tycka att det är ok vad placerade barn utsätts för. Det kan vara allt från sexuella trakasserier till att bli utsatta för våld. Jag är den enda som tänker på barn här ihop med gubba-klubba.
2024-07-24, 13:51
  #12171
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rickebus
Det var väl bara en i går hon tilltalade..vet ej om hon kört samma vid flera tillfällen
Hon höjde rösten o vände sig mot de som gick förbi för att de skulle höra henne när hon bad dem anmäla osv så hon gick inte fram till specifika personer.
2024-07-24, 13:58
  #12172
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av kurt-sune
Vad snackar du om? Vårdnaden har föräldrarna kvar även om barnet är omhändertaget? Förstår att du har sådana fantasier om andras barn så sadistiskt lagd som du är. Är du inte läskunng heller? Hur gick det för de placerade barnen i livet? Och vet du hur det är att tvingas flytta runt till olika familjehem? Är det barnets bästa?


Vem är en socialsekreterare att avgöra det?



Det är du och ni andra lvu-fans som verkar tycka att det är ok vad placerade barn utsätts för. Det kan vara allt från sexuella trakasserier till att bli utsatta för våld. Jag är den enda som tänker på barn här ihop med gubba-klubba.

Vem har pratat om socialsekreterare?

Nej dom kan ofta bli av med vårdnaden också till slut, hur okunnig är du egentligen?

Att du tänker på barn 24/7 det vet vi, och det är mycket obehagligt.
2024-07-24, 14:26
  #12173
Medlem
Sofia pratar om att vinna mot socialtjänsten. Sålänge hon ser det som att vinna eller förlora så kommer hon aldrig att få tillbaks sina barn. Det handlar om att sammarbeta. Att se vad det är som soc tycker att man gör som inte är bra mot sina barn och sen ändra på det. Ser man det hela tiden som att man själv måste ha övertaget så blir det som i sofias fall. För barnens skull så måste man släppa sin stolthet, är inte barnen värda det?
2024-07-24, 14:30
  #12174
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sneccan3
Sofia pratar om att vinna mot socialtjänsten. Sålänge hon ser det som att vinna eller förlora så kommer hon aldrig att få tillbaks sina barn. Det handlar om att sammarbeta. Att se vad det är som soc tycker att man gör som inte är bra mot sina barn och sen ändra på det. Ser man det hela tiden som att man själv måste ha övertaget så blir det som i sofias fall. För barnens skull så måste man släppa sin stolthet, är inte barnen värda det?

Det är verkligen inte svårare än så och därför kommer dessa idioter aldrig att få tillbaka sina barn (tack och lov) för dom dör hellre än kompromissar och samarbetar. En mycket typisk negativ kvinnlig egenskap men det finns ju (som vanligt) några manliga undantag i detta pajasgäng också.
2024-07-24, 15:15
  #12175
Medlem
F*a och F*neeq sitter och hyllar föräldrarna i Leeds och upploppet , de har inte ens lyckats ta reda på att bebisen fick skallskadorna i April och att de övriga barnen omhändertogs först nu och det pga att familjen i lördags skulle sticka till Rumänien medan utredning är pågående . De tror dessutom att barnen kommit hem vilket enligt uppgifter inte är sant utan de har lämnats i vård av anhöriga
2024-07-24, 16:16
  #12176
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av adina
F*a och F*neeq sitter och hyllar föräldrarna i Leeds och upploppet , de har inte ens lyckats ta reda på att bebisen fick skallskadorna i April


Uppriktigt och ärligt tror jag inte de bryr sig ett skit om att föräldrarna flyttade över föräldraansvaret på övriga syskon och att familjens spädbarn fick skallskada. Fotfetischen Fineeq gör det absolut inte sett till hans resonemang och försvar gällande övergrepp på barn.

Majoriteten av desinformationsgänget består av människor som begår och begått övergrepp mot barn och som försvarar övergrepp mot barn. I min värld beblandar man sig inte med sådana människor, inte på något sätt. Enda gången man gör det, eller tilltalar dem, är när man får lön för att göra det.
2024-07-24, 16:49
  #12177
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Septemberflicka
Uppriktigt och ärligt tror jag inte de bryr sig ett skit om att föräldrarna flyttade över föräldraansvaret på övriga syskon och att familjens spädbarn fick skallskada. Fotfetischen Fineeq gör det absolut inte sett till hans resonemang och försvar gällande övergrepp på barn.

Majoriteten av desinformationsgänget består av människor som begår och begått övergrepp mot barn och som försvarar övergrepp mot barn. I min värld beblandar man sig inte med sådana människor, inte på något sätt. Enda gången man gör det, eller tilltalar dem, är när man får lön för att göra det.
De eller åtminstonde F*neeq tror att det är premiärministern som gått i och sett till att barnen placerats hos släktingar , dessutom tror han att han och hans tiktok inspirerat till kravallerna gladiator som han ser sig som. Ett väldigt tjatande om mordbrand i fastighet där W*lliamT bodde där det bodde 16 personer som F fått till 16 barnfamiljer och där de fantiserat ut att namngivna personer är ansvariga men polisen vägrar utreda Ws anmälningar , kan bero på att han och sambon har särskild postadress för att de har vissa problem att klara en del saker i livet
2024-07-24, 17:49
  #12178
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kurt-sune
Det som är intressant är hur hon beter sig. Hon ljuger och manipulerar, precis på samma sätt som socialsekreterare som jobbar med barn och unga. På fyllan visar de sitt sanna jag.

Hon ljuger, hittar på, har fördomar om människor hon inte känner, är rasist, förminskar ordningsvakten och förstorar samtidigt upp sig själv och sin egen kompetens i egenskap av socionom. Ljuger om att hon blir utsatt för ett övergrepp av vakten... and the story goes on. Hon är precis lika galen som på jobbet, men på fyllan kommer det fram vem hon egentligen är.

Precis som adina gör
2024-07-24, 18:04
  #12179
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gubba-Klubba50
Inte ens om du skulle se socialtjänsten slakta barn framför dina egna ögon skulle du tycka de gjorde fel för det är dina medarbetare
Vi har ju ett aktuellt fall där en flicka på 13 år är misstänkt för mord på en annan flicka några år äldre , offret bodde med sin mamma
2024-07-24, 18:11
  #12180
Medlem
Precis! Tänk om fia hade fått tillbaks sina barn imorgon. Vad skulle hon då ha för kamp? Jag tror att hon är så van vid att ha en kamp så när hon väl hade fått barnen så hade hon känt sig tom och saknat nått, typ som att hennes identitet hade försvunnit.

Jag tror att det tar lite hårdare att som kvinna bli av med sin barn för som kvinna ska du vara den där perfekta modern och när någon då kommer och kritiserar dig så hårt att du inte duger som mamma så blir det ett stort sår.

Citat:
Ursprungligen postat av PhilipsDP18
Det är verkligen inte svårare än så och därför kommer dessa idioter aldrig att få tillbaka sina barn (tack och lov) för dom dör hellre än kompromissar och samarbetar. En mycket typisk negativ kvinnlig egenskap men det finns ju (som vanligt) några manliga undantag i detta pajasgäng också.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in