Citat:
Ursprungligen postat av
thaiman
Det ligger också till på det viset att fler och fler salonger väljer minimum med personal för att det sladdras mycket från thaidamerna vad som pågår
Bara titta på de salonger som polisen slagit igen, där golade personalen om ” att det visst förekom sex” och följden blev bojja eller skaka galler för mamma san
Känner flera som har det som argument
Lättskött och allt i fickan.
Nu hänger jag inte med. Menar du att personal som inte säljer sex, golar de som gör detta? Jag har ju alltid haft känslan att alla på en salong säljer sex. Kanske inte samma tjänster men iaf något. Jag vet ju när jag började få FS och OWO på mitt stamställe, då sa tjejerna alltid att jag skulle vara tyst så att inte ägarinnan fattade vad vi gjorde. Samma ägarinna som var den som introducerade mig till att få massage och B2B av två tjejer samtidigt på hennes salong. Och då var hon en av dessa två. Så helt klart vet hon ju om att det säljs sex men ev då inte att det säljs FS.
Men skulle någon där gola ner någon av de andra skulle de ju alla förlora den skattefria extradelen av lönen. Vilket ju är den största delen av inkomsten. Jag tänkte att de kanske inte ville veta att de sålde FS då det ju kostar lite mer och kanske ska ägarinnan ha provision på det som säljs extra.