Citat:
Ursprungligen postat av
VilaVila
Vet du, ditt försvarstal blir ganska larvigt när du uppenbarligen inte läser vad andra skriver. Och sen ska du försöka dra till med någon "blir det jobbigt då?". Den argumentationsnivån eller vad det nu var ett försök till håller inte.
Eller det kanske var din tuffa sida som kom fram en stund?
Med tanke på att jag skrev att du inte skulle vara så mesig innan.
Och nej, det är inte jobbigt överhuvudtaget, varför skulle det vara det?
Uppenbarligen så bryr sig micro oerhört mycket eftersom det är en hord av spottandes personer i ett och samma inlägg. För varje inlägg som micro kommer med blir det svajigare och svajigare och fler personer dyker upp. Oroväckande.
Det va inget försvarstal, det va enbart riktad kritik mot dig utifrån hur du argumenterar, genom att påstå saker om din meningsmotståndare.
Jag anser att det är lågt och det talar mer för att du själv inte har något vettigare att komma med.
F.ö har jag ingen anledning att försöka hävda mig och ’vara tuff’ som anonym, inför andra anonyma.
Haha, det där va ännu töntigare.
Det va helt nytt för mig att det sitter 7 pers bakom samma konto och där håller jag med om att det ser konstigt ut.
Vad jag ville ha sagt med ’blir det jobbigt då’?
Det va inte svårare än att jag tycker att det vänds och vrids på texterna och ändå står micro pall för det.