2024-07-23, 22:38
Avslutad
Ämne: Chrippa har just lagt upp en skärmdump på instagram på en orderbekräftelse där en väska till Linnea för 20.000kr har inhandlats

Ursäkta vad är Haiendo för sida ens? Och om han är så tät varför i helvete köper han rabatterat/Secondhand istället för att köpa väskan direkt från dior? Det är ju bara pissluffare som köper rabatterat enligt han kan jag tänka mig att han tänker.

Men seriöst när ska han komma ner på jorden och bli lite ödmjuk? Fattar han inte att han skämmer ut sig? Han kan omöjligen hålla uppe denna fasaden 6 månader till, som ingen egentligen tror på men hur länge orkar han hålla på??. 😛
Citera
2024-07-23, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kvalster69
Ämne: Chrippa har just lagt upp en skärmdump på instagram på en orderbekräftelse där en väska till Linnea för 20.000kr har inhandlats

Ursäkta vad är Haiendo för sida ens? Och om han är så tät varför i helvete köper han rabatterat/Secondhand istället för att köpa väskan direkt från dior? Det är ju bara pissluffare som köper rabatterat enligt han kan jag tänka mig att han tänker.

Men seriöst när ska han komma ner på jorden och bli lite ödmjuk? Fattar han inte att han skämmer ut sig? Han kan omöjligen hålla uppe denna fasaden 6 månader till, som ingen egentligen tror på men hur länge orkar han hålla på??. 😛

Då kommer de ju matcha varann med sina fula väskor.
Citera
2024-07-23, 22:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jag tycker ingenting är underbart med honom -- jag tycker inte ens han är särskilt tilltalande i kroppen. Jag gillar mer naturligt starka människor än gympumpade - och har alltid gjort.
Jag är uppväxt med arbetare där styrkan kommer från hårt arbete - det tycker jag är tilltalande

Nej, jag ser nog tvärtom både Rask och Anjo trakasserar Linnea för att de aldrig skulle kunna få en kvinna som hon.

Och det är självklart -- varför skulle Linnea vilja ha en fettsäck eller en tatuerad simp?

Vad hon ser hos Chrippa övergår mitt förstånd också - men han har åtminstone kropp att erbjuda .. och han kanske gökar bra .. vad vet jag, vad vet du -- något ser hon ju hos honom.

Alltså har du fått en Linnea psykos precis som Chrippa? Du låter dig inte helt lik 😭
Citera
2024-07-23, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Vi som är fostrade och inte bara uppväxta kan den moralen - och inser att när man skitit i någon annans trädgård får man finna sig att tugga skiten när de lagt den i din egen.

Nu var det ju inte Chrippas trädgård, som Anjo sket i, så har Cluee problem med Anjos skit, får väl han ta itu med det själv.

Chrippa är en pajas som slänger hej vilt och har inga hjärnceller att tänka med.

Och du är inte fostrad överhuvudtaget. Du äcklar mig mer och mer.
Citera
2024-07-23, 23:05
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Nu var det ju inte Chrippas trädgård, som Anjo sket i, så har Cluee problem med Anjos skit, får väl han ta itu med det själv.

Chrippa är en pajas som slänger hej vilt och har inga hjärnceller att tänka med.

Och du är inte fostrad överhuvudtaget. Du äcklar mig mer och mer.
Det spelar ingen roll .. Anjo öppnade dörren för vad som är tillåtet. Han skall hålla käften.
Citera
2024-07-23, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
När Kräftan blev anhållen för att ha hotat Jocke, så sa Kräftan i en video att en av vakterna tillätt honom att ringa L.

"Jag hade samtal i 27 minuter med henne "
- Kräftan

Där är det jag hade i huvudet! Jag visste att det var något med telefon. Tack!
Då var jag inte så korkad ändå som någon påstod.
Citera
2024-07-23, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111

Var väl en av gråtvideorna?
Citera
2024-07-23, 23:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Så du kollar på alla deras streams och lives. Varför? du verkar ju inte ens gilla dem?
Jag ogillar tex flera i detta kaos, och därför har jag inget intresse av att kolla på deras videos, enbart när folk säger att det sagts/gjorts något specifikt i videon kollar jag, och då helst med tidsstämpel så jag slipper sitta och kolla på hela videon.
Det var nog enbart under Chrippa kaoset som jag kollade på hela videorna för att inte missa något, så att inget blev taget ur sitt sammanhang (eftersom folk älskade att göra sånt)

Men om du nu sitter och kollar på deras streams och lives kan du väl börja skärminspela, så när dem säger dumma saker kan du dela dessa videos med oss andra?

Jag är ofta ute och kollar olika lives på TikTok och när man skrollar så kom Linneas live upp.
Ang chrippas stream brukar jag få ett sms från en vän som vill att jag ska gå in och lyssna på vad han säger.
Jag ska tänka på att skärminspela om det händer igen som sagt igår var det slumpen och blev mest paff över hur dom diskuterade.

https://youtube.com/@sweinfluencer?si=A8graUwna0aw0r3T

Han brukar lägga upp en del streams. Men inte samma dagar.
Det är ju upp till dig om du vill titta eller inte.
Citera
2024-07-24, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Var väl en av gråtvideorna?

Jag tror det. I natt ska jag friska upp minnet för sånt jag har i bakhuvudet ang Chrippa.
Citera
2024-07-24, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111

Jag hade ett vagt minne att han hade sagt det. Men det var andra vändan på galonmadrassen. Där han även läste en.....bok.
😄
Citera
2024-07-24, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Jag hade ett vagt minne att han hade sagt det. Men det var andra vändan på galonmadrassen. Där han även läste en.....bok.
😄

Ja det var visst det. Undrar när nästa kommer för nu verkar flera tappa det fullständigt. Vad är det som händer tro?
Citera
2024-07-24, 00:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Så jag är oresonlig för att du hade fel? mycket logiskt
Och eftersom du fortsätter vägra svara på frågor blir det svårt att diskutera, så vi kan avsluta denna diskussion nu.

Men vad händer nu? Du måste lära dig när det är dags att sluta älta orelevanta saker. Jag har inte haft fel för att jag citerade dig, din pajas

Vilka frågor vill du ha svar på? Du blir så tjurig hela tiden så man vet inte vart man har dig.

Hann du se på länkarna jag servade dig med?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in