2024-07-24, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Blev det jobbigt .. människor är ju riktigt obalanserade när de säger att du får räkna med att handling har konsekvens ..?

Men det är väldigt balanserat när man kör med "vad skulle din man tycka"

Nu gråter jag fan -- precis som ni i kränkthetsgenerationen .. snyft snyft .. torkar snoret på tröjan, sväljer resten och tar itu med livet .. som ni i kränkthetsgenerationen aldrig lärt er göra...

Skärpt dig för fan.

Vilka intressanta sidor du plockar fram hos dig på så kort tid. Hur många är ni?
Citera
2024-07-24, 00:45
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Men vad händer nu? Du måste lära dig när det är dags att sluta älta orelevanta saker. Jag har inte haft fel för att jag citerade dig, din pajas

Vilka frågor vill du ha svar på? Du blir så tjurig hela tiden så man vet inte vart man har dig.

Hann du se på länkarna jag servade dig med?
Det finns inget som heter "orelevanta" .. Det är kränkthetsgenerationens utslag av dålig svenska utöver dålig fostran och usel förberedelse för livet som kör sådana icke ord.

Det heter "irrelevanta"... Kan du ta till dig det utan att gråta och hata?

De som ältar är du och dina gelikar (slå upp ordet) .
Citera
2024-07-24, 00:45
Avslutad
Citat:
Vad är lågt i det att säga till någon att skärpa till sig och
släppa flaskan för att den skriver störda saker?

Beklaga människan som rättfärdigar att ge sig på barn istället.
Jag har inte tappat något grepp överhuvudtaget, det är inte jag som rättfärdigar att ge sig på barn eller ifrågasätter och svamlar om etnicitet.
Läs igen vad personen skriver. Gå även tillbaka i tråden och se vad personen skrivit så ser du att gränsen korsats för länge sedan.

Sluta vara så mesig och våga säga till en som skriver störda saker om barn istället.

Jag känner inte igen din beskrivning av Micros inlägg.
Det är den brutala sanningen som verkar skava här, sanningen brukar göra ont för dem som inte vill kännas vid den.

Det gör inte micro till ett fyllo eller någon som rättfärdigar att ge sig på barn.
Det är den argumentationsnivån som jag sätter mig emot.

Ni är några stycken som går till attack här och Micro verkar inte bry sig ett skit.
Blir det jobbigt då?

Micro förklarar att: ’som man sår får man skörda’.
Busenkelt!
Citera
2024-07-24, 00:47
Medlem
Citat:
Det finns inget som heter "orelevanta" .. Det är kränkthetsgenerationens utslag av dålig svenska utöver dålig fostran och usel förberedelse för livet som kör sådana icke ord.

Det heter "irrelevanta"... Kan du ta till dig det utan att gråta och hata?

De som ältar är du och dina gelikar (slå upp ordet) .

.
Senast redigerad av Urtavlan 2024-07-24 kl. 00:50.
Citera
2024-07-24, 00:48
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Vilka intressanta sidor du plockar fram hos dig på så kort tid. Hur många är ni?
Jag har redan sagt i det i tråden. Sju -- blev det svårt för dig att räkna när siffran stod ensam?

Jag hjälper dig.

en
två
tre
fyra
fem
sex
sju ... Sju .. så många är vi.

Förstod du nu --- eller måste vi leka kränkta och gråta tillsammans först?
Citera
2024-07-24, 00:50
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Tänk så fel du har. Båda orden används, pajas!
Det heter irrelevant på svenska...

Gråt nu en skvätt.... Känn dig riktigt kränkt ...
Citera
2024-07-24, 00:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Ja det var visst det. Undrar när nästa kommer för nu verkar flera tappa det fullständigt. Vad är det som händer tro?

Det är som en cirkus, med många olika karaktärer som gör entré här ikväll

I alla fall. För att återgå till tråden.

Undra varför Cluee raderade den videon. Det är intressant.
Den tror jag kom efter att de åkt till Dubai. Är inte helt säker på den.
Men där bekräftar ju han egentligen allt som L påstått.

En detalj som är väldigt oroväckande är att det tror jag tre gånger har kommit fram att Kräftan är besatt/ har någon anmärkningsvärd dragning till L.
Tror till och med att det har kommit från honom alla gånger. Det bådar inte gott.
Citera
2024-07-24, 00:52
Medlem
Citat:
Det heter irrelevant på svenska...

Gråt nu en skvätt.... Känn dig riktigt kränkt ...

Du blir bara löjligare och löjligare.

Du får väl slå upp det!
Citera
2024-07-24, 01:32
Medlem
Citat:
Det är som en cirkus, med många olika karaktärer som gör entré här ikväll

I alla fall. För att återgå till tråden.

Undra varför Cluee raderade den videon. Det är intressant.
Den tror jag kom efter att de åkt till Dubai. Är inte helt säker på den.
Men där bekräftar ju han egentligen allt som L påstått.

En detalj som är väldigt oroväckande är att det tror jag tre gånger har kommit fram att Kräftan är besatt/ har någon anmärkningsvärd dragning till L.
Tror till och med att det har kommit från honom alla gånger. Det bådar inte gott.

Raderade han den i samband med att han sa att han var hotad? Jag minns inte riktigt tidslinjen där.

Ja han har sagt något i den stilen och det är rätt skevt. Jag har också ett minne av det någonstans.
Citera
2024-07-24, 01:34
Medlem
Citat:
Jag har redan sagt i det i tråden. Sju -- blev det svårt för dig att räkna när siffran stod ensam?

Jag hjälper dig.

en
två
tre
fyra
fem
sex
sju ... Sju .. så många är vi.

Förstod du nu --- eller måste vi leka kränkta och gråta tillsammans först?

Du mår ju inte bra. Du kanske ska ta en paus från internet för du har spårat helt.
Gå och lägg dig istället för att leka pajas på internet.
Citera
2024-07-24, 01:38
Medlem
Citat:
Jepp..råd från någon ur kränkhetsgenerationen och Jockereligionen känns verkligen behövlig.

Är det inte bättre att du håller dig till trådens ämne än kommer med dina kvasianalyser om mig.

I övrigt är jag stolt över min fostran. Att lära sig ta ansvar och att handling har konsekvens har styrt mig mycket i livet .. mycket bättre fostran än "går något dig emot, var kränkt gråt och förstå aldrig ditt eget ansvar och för i helvete ta inte ansvar för något - inte ens ditt eget liv" .. som du är uppväxt med och lever i.

Vem pratar du med och vad pratar du om?

Gå och lägg dig istället. Gör dig inte mer till åtlöje nu för ditt eget bästa.
Citera
2024-07-24, 01:39
Avslutad
Citat:
Vet du, ditt försvarstal blir ganska larvigt när du uppenbarligen inte läser vad andra skriver. Och sen ska du försöka dra till med någon "blir det jobbigt då?". Den argumentationsnivån eller vad det nu var ett försök till håller inte.
Eller det kanske var din tuffa sida som kom fram en stund?
Med tanke på att jag skrev att du inte skulle vara så mesig innan.

Och nej, det är inte jobbigt överhuvudtaget, varför skulle det vara det?
Uppenbarligen så bryr sig micro oerhört mycket eftersom det är en hord av spottandes personer i ett och samma inlägg. För varje inlägg som micro kommer med blir det svajigare och svajigare och fler personer dyker upp. Oroväckande.
Det va inget försvarstal, det va enbart riktad kritik mot dig utifrån hur du argumenterar, genom att påstå saker om din meningsmotståndare.
Jag anser att det är lågt och det talar mer för att du själv inte har något vettigare att komma med.

F.ö har jag ingen anledning att försöka hävda mig och ’vara tuff’ som anonym, inför andra anonyma.
Haha, det där va ännu töntigare.

Det va helt nytt för mig att det sitter 7 pers bakom samma konto och där håller jag med om att det ser konstigt ut.

Vad jag ville ha sagt med ’blir det jobbigt då’?

Det va inte svårare än att jag tycker att det vänds och vrids på texterna och ändå står micro pall för det.
Senast redigerad av Colorgreenandpink 2024-07-24 kl. 01:43.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in