2024-07-23, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Med tanke på hur fixerad han är vid Linnea så hade jag nog också reagerat om min man var lika drägglig efter en annan kvinna.

Men du, inte kasta sten i glashus nu va. Det är ju du som är drägglig efter två karlar och sjukligt fixerad.
Tror inte din man hade tyckt att din fixering är speciellt hälsosam eller respektfull.om han måste allt du skrev.
Så tagga ner lite.
Citera
2024-07-23, 19:52
Avslutad
Citat:
Det var inte det jag sa .. Jag sa att Anjo har öppnat den dörren genom att ge sig på Cluees barn och skall hålla käften om folk drar in hans barn.

Lite skillnad på det du "tolkar in" och på det jag säger.

Fast en dörr ska ju inte öppnas eller ge rätten att kränka andras barn. Spelar ingen roll med tolkningen här.
Citera
2024-07-23, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Och jag har för mig att han även fick låna en vakts telefon. Detta tror jag någon i tråden sa var arbetsbrott av vakten.

Storhetsvansinne finns allt i den människan.

När Kräftan blev anhållen för att ha hotat Jocke, så sa Kräftan i en video att en av vakterna tillätt honom att ringa L.

"Jag hade samtal i 27 minuter med henne "
- Kräftan
Senast redigerad av VilaVila 2024-07-23 kl. 20:11.
Citera
Medlem
Citat:
Fast Anjo gav sig ju på Cluees barn och gjorde uthängningar på dem -- så man kan väl säga att när det gäller Anjos barn så har han själv öppnat den dörren.
Är det okej för Anjo att ge sig på barn så är det givetvis okej för andra att ge sig på hans.

Ja det är ju sant men man människor kan ju vara inkonsekventa ibland och det är inget att göra något åt. Det hade ju varit tand för tand, öga för öga om Cluee hade gjort så mot Anjos barn men nu blandade sig Chrippa in. Tror du han hade någon tanke på Cluees barn när han gjorde det här mot Anjos barn? Eller varför gjorde Chrippa det?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Och att betrakta en vuxen kvinna för att vara ett barn är rätt stört i sig.
Och oerhört förminskande.

Ja det kan man tycka.
Jocke och Jonna har väl en liknande åldersskillnad så han dissar sin bästis också.
Citera
2024-07-23, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
När Kräftan blev anhållen för att ha hotat Jocke, så sa Kräftan i en video att en av vakterna tillätt honom att ringa L.

"Samtalet varade i 27 minuter"
- Kräftan

Var kommer den infom ifrån?
Citera
2024-07-23, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Var kommer den infom ifrån?

Från Kräftans mun
Citera
2024-07-23, 20:07
Medlem
Citat:
Från Kräftans mun

Jamen har du nån länk?
Citera
2024-07-23, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Jamen har du nån länk?

Absolut!

Kräftan har video på sin yt-kanal om du vill den.
Men det är roligare att se när Anjo kommenterar vad Kräftan säger i den videon, så att man får en lite större bild hur det gått till eftersom Kräftan har en tendens att hitta på saker.

https://youtu.be/gdbMZXrdSqE?si=pm682zzTfm3X7J-o
45:35
Tips är att kolla på hela.

Catch me if you can- flykten på elsparkcykeln är väldigt roligt må jag säga

Om du inte är insatt med "Catch me if you can" så används det frekvent av Kräftan.
Citera
2024-07-23, 20:35
Avslutad
Citat:

"Jag hade samtal i 27 minuter med henne "
- Kräftan

Fantastiska människor dom anställer på kriminalvården 🤦‍♀️😉
Citera
2024-07-23, 20:40
Medlem
Citat:
Absolut!

Kräftan har video på sin yt-kanal om du vill den.
Men det är roligare att se när Anjo kommenterar vad Kräftan säger i den videon, så att man får en lite större bild hur det gått till eftersom Kräftan har en tendens att hitta på saker.

https://youtu.be/gdbMZXrdSqE?si=pm682zzTfm3X7J-o
45:35
Tips är att kolla på hela.

Catch me if you can- flykten på elsparkcykeln är väldigt roligt må jag säga

Om du inte är insatt med "Catch me if you can" så används det frekvent av Kräftan.

Tackar! Det där var mycket intressant. Just det med att han sagt att han fått låna en telefon sades väl i tråden att han inte sagt tidigare av någon. Men nu hör man det med egna öron.

Och här blir det ju intressant när det talas om att Chrippa menar att Jocke har tjänat blodspengar på sin bok. Anjo säger då att Chrippa själv har tjänat blodspengar genom att hänga ut sin flickvän. Och nu till det intressanta: Nu är de tillsammans igen Chrippa och Linnea och då kommer det här med att bråka om fruarna och försöken att kriga med Jocke.

I samtalet på ett annat klipp när Chrippa och Jocke pratar så säger Jocke att han var upprörd för att Chrippa sagt att han skulle starta ett krig mot Jocke och att om han gör det så skall Jocke ringa EKO.

Så Chrippa är extremt på nu för att ha content för att tjäna pengar. Så frågan är vad ska han ha pengarna till? Rymma undan kronofogden till något land dit de inte når, eller bara resa och shoppa eller inte så troligt betala sina skulder.

Vilken månad kommer han att åtalas för ekonomiska brott eller andra brott tro? September? På tal om hans ordspråk då.
Citera
2024-07-23, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Fantastiska människor dom anställer på kriminalvården 🤦‍♀️😉

Jo det tåls ju att diskuteras.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto