2024-07-23, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Jag undrade bara varför eran åsikt och agerande verkar skilja sig åt när det är Anjo som gör något vs när det är Chrippa som gör något.
Det är inget öh öh du då mentalitet.
Men om du känner att du inte vill förklara så är det okej.

Anjos agerande emot cluees barn har nämnts när man har pratat om chrippa dramat, för att påvisa hur Anjo skiter i andras barn och är beredd att göra vad som helst för visningar.
Jag kan inte minnas att jag sett er skriva någonting då om att Anjo gav sig på barn var fel. Men jag kan som sagt ha missat dessa inlägg.

Jag har sedan länge tagit avstånd från det Anjo gjorde kring Cluees barn.

Men för oss som inte har något emot Anjo och inte skriver fruktansvärda påhopp blir slaktade i hans tråd. Samma med Jockes så man tappar intresset. Det är inte värt den tiden av ens liv.

Och skulle man ändra åsikt kommer det direkt massa skit om det också.

Jag till exempel trodde på Chrippa när han sa att Linnéa var ett monster. Efter hand började jag förstå att det kanske inte är som Chrippa påstår. Till och med kan Linnéa ha rätt.

Men då har de mest ivriga Linnéaförsvararna svängt och försvarar Chrippa och därmed förminskat Linnéas upplevelse och får problem med mig.

Moment22.
Citera
2024-07-23, 19:07
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Tips är att läsa igenom för vad "ni" skrivit, sen se videon och sen tänka efter en vända om det finns någon anledning att ifrågasätta. Prova det nästa gång
Vilka är ni?
Jag står för mina åsikter.
Jag kan inte ta ansvar, förklara eller försvara andras åsikter. Det får du ta med dem.

Vart hittar jag videon?
Citera
2024-07-23, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Fast Anjo gav sig ju på Cluees barn och gjorde uthängningar på dem -- så man kan väl säga att när det gäller Anjos barn så har han själv öppnat den dörren.
Är det okej för Anjo att ge sig på barn så är det givetvis okej för andra att ge sig på hans.

Anjo säger att Linnea är ett barn. Det barn han kallar psykhora psykopat och en hel massa andra okvädningsord. Det barn han skapat ett helvete för.
Frityrparet har gått på henne hårt och alla har applåderat och givit en tumme upp.
När Linnea ger svar på tal sågar men HENNE???
Lisen är väl trött på att Anjo sitter och dreglar över Linnea dag ut och dag in.
Citera
2024-07-23, 19:24
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lilleduu
Anjo säger att Linnea är ett barn. Det barn han kallar psykhora psykopat och en hel massa andra okvädningsord. Det barn han skapat ett helvete för.
Frityrparet har gått på henne hårt och alla har applåderat och givit en tumme upp.
Lisen är väl trött på att Anjo sitter och dreglar över Linnea dag ut och dag in.
Med tanke på hur fixerad han är vid Linnea så hade jag nog också reagerat om min man var lika drägglig efter en annan kvinna.
Citera
2024-07-23, 19:24
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111

Men för oss som inte har något emot Anjo och inte skriver fruktansvärda påhopp blir slaktade i hans tråd. Samma med Jockes så man tappar intresset. Det är inte värt den tiden av ens liv.

Jag till exempel trodde på Chrippa när han sa att Linnéa var ett monster. Efter hand började jag förstå att det kanske inte är som Chrippa påstår. Till och med kan Linnéa ha rätt.

Men då har de mest ivriga Linnéaförsvararna svängt och försvarar Chrippa och därmed förminskat Linnéas upplevelse och får problem med mig.

Moment22.
Och om jag kan hitta videon där Chrippa ger sig på Anjos barn kan jag ta avstånd ifrån det också.

Att byta åsikt är inte fel om man gör det baserat på den information/fakta som kommer ut.
I början av detta drev pekade allt på att chrippa faktiskt var skyldig, och när jag tog upp det blev jag ordentligt attackerad av dem som trodde chrippa var ett oskyldigt försvarslöst offer.

Man fick inte tro att chrippa var skyldig. Sedan när drevet ändrade riktning och pekade på chrippa som dålig, då ändrades folks åsikter och plötsligt började dem som försvarar Chrippa attackera chrippa.
Det var ganska tröttsamt och irriterande med dessa människor som inte kunde tänka själv utan sprang dit drevet pekade. (Jag vet att din åsikt inte ändrades i samband med detta, utan pratar allmänt om varför man är trött på folk som inte har egna åsikter)

Sedan känner jag också att många går in och kommenterar på flashback för att de vill ha svar "ja du har rätt" och blir arga när någon frågar och ber dem förklara eller bevisa sitt påstående.
Citera
2024-07-23, 19:29
Avslutad
Citat:
Anjo är det - ja.

Vad är det du tycker är så underbart med Chrippa? Mer än att ni hatar samma människor?
Citera
2024-07-23, 19:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lilleduu
Och att betrakta en vuxen kvinna för att vara ett barn är rätt stört i sig.
Och oerhört förminskande.
Citera
2024-07-23, 19:33
Avslutad
Citat:
Med tanke på hur fixerad han är vid Linnea så hade jag nog också reagerat om min man var lika drägglig efter en annan kvinna.

Så drägglig som Chrippa är ang Rasks fru och Anjos fru menar du?
Citera
2024-07-23, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Så drägglig som Chrippa är ang Rasks fru och Anjos fru menar du?

Nej?
Helt annat.
Drar fram trollen som dansar i skuggorna. Inget dreggel där.
Linnea har hållit käften 90 % av tiden medans de andra honorna gläfser och skäller men aldrig ifrågasätts.
Citera
2024-07-23, 19:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111

Moment22.

Tycker det är bra att du kan skriva att du har ändrat åsikt för det måste få göra.
Citera
2024-07-23, 19:41
Medlem
Citat:
Vilka är ni?
Jag står för mina åsikter.
Jag kan inte ta ansvar, förklara eller försvara andras åsikter. Det får du ta med dem.

Vart hittar jag videon?

Du skrev "ni", det var det jag refererade till.

Okej, du förstod inte tipset märker jag.
Du börjar med att ifrågasätta och ska "klämma till". Hade du läst innan vad som skrevs så hade i kunnat besparat dig ett inlägg.
Förstår du nu?

Kolla några inlägg bakåt i tråden så finner du den. Eller så kan du googla. Det klarar du att leta upp på egen hand.
Citera
2024-07-23, 19:44
Avslutad
Citat:
Protesterade ni lika mycket när Anjo gav sig på cluees barn, gjorde videos, bilder och kläder med cluees barn på?
Eller är det bara när Chrippa är inblandad som ni känner behovet av att gå ut och säga att det är fel?
För jag kan inte minnas att ni skrev ett ord om det Anjo gjorde mot cluees barn. Men jag kanske bara missade dem inläggen?

Nej det är ju inte rätt av Anjo heller, jag har inte deltagit i Anjo tråden tycker den är vidrig, hatar när man går på folks utseende.

Linnea & Chrippa hade live igår det var där det pratades om Anjos barn.
Kanske någon skärm filmade, lär visa sig.
Det var på Linneas live.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in