Citat:
Ursprungligen postat av
111-111
Jag har sedan länge tagit avstånd från det Anjo gjorde kring Cluees barn.
Men för oss som inte har något emot Anjo och inte skriver fruktansvärda påhopp blir slaktade i hans tråd. Samma med Jockes så man tappar intresset. Det är inte värt den tiden av ens liv.
Och skulle man ändra åsikt kommer det direkt massa skit om det också.
Jag till exempel trodde på Chrippa när han sa att Linnéa var ett monster. Efter hand började jag förstå att det kanske inte är som Chrippa påstår. Till och med kan Linnéa ha rätt.
Men då har de mest ivriga Linnéaförsvararna svängt och försvarar Chrippa och därmed förminskat Linnéas upplevelse och får problem med mig.
Moment22.
Och om jag kan hitta videon där Chrippa ger sig på Anjos barn kan jag ta avstånd ifrån det också.
Att byta åsikt är inte fel om man gör det baserat på den information/fakta som kommer ut.
I början av detta drev pekade allt på att chrippa faktiskt var skyldig, och när jag tog upp det blev jag ordentligt attackerad av dem som trodde chrippa var ett oskyldigt försvarslöst offer.
Man fick inte tro att chrippa var skyldig. Sedan när drevet ändrade riktning och pekade på chrippa som dålig, då ändrades folks åsikter och plötsligt började dem som försvarar Chrippa attackera chrippa.
Det var ganska tröttsamt och irriterande med dessa människor som inte kunde tänka själv utan sprang dit drevet pekade. (Jag vet att din åsikt inte ändrades i samband med detta, utan pratar allmänt om varför man är trött på folk som inte har egna åsikter)
Sedan känner jag också att många går in och kommenterar på flashback för att de vill ha svar "ja du har rätt" och blir arga när någon frågar och ber dem förklara eller bevisa sitt påstående.