Citat:
Ursprungligen postat av
Fotbollen2424
Men det är visst fuffens på det, detta är inte ens en vanlig ”hund” som dom själva påstår… Fan d första man gör om hunden är värd sådär jävla mycket som P säger så är fan d första man gör man reggar den direkt!!
Han reggade hunden med helt fel uppgifter efter att tråden på flashback diskuterat om DETTA.
Men nu har han ändrat why? För att han vart här inne och läst.
Tidigare så visade han allmänheten video/bild men som var klipp o polisen har orginal versionen. Diskuterades på flashback om att man kan undrar varför ej tidsstämplarna syns och varför den klippts för oss allmänheten. Därefter att de diskuterats i flashback tråden så efter de publicerade han till allmänheten där man ser tiden etc.
Sedan publicera dom ett inlägg även som finns här i tråden nån sida bak, där dom försökte ge hyfsade svar en rad olika saker, men som många faktiskt lyckas se igenom, folk blockas höger och vänster de räcker gott pch väl att man bara ifrågesätter 1-2saker så ryker man från gruppen. En person tillomed var ute och sökte efter Essie och hade ifrågesatt en sak och blev därefter blockad.
Jag var ute och körde och kom utanför Torstuna till en gård med silo som mediumet han skrev om skulle ha sett. Såg 3 hundar 3-400 meter ute på ett fält och stannade bilen och skulle kolla i gruppen , då var jag blockad .
Ringde hem till sambon och bad han kolla i gruppen vad det stod om silo och gård och då är han också blockad .
Jag bara vände bilen och körde tillbaka .
7 mil enkel resa typ och ändå skrev jag att jag skulle åka och leta på en gång i gruppen och då blockerar han .
Bara för jag frågat varför dottern inte hade med sig Essie när hon var på resa och om ev personer kunnat lyft henne över gunnebostängslet som han sa fanns utanför Häcken .
Trevlig typ !