2024-07-23, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Anjo är det - ja.

Vik hädan!
Citera
2024-07-23, 18:14
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Men han öppnar väl inga dörrar för att Chrippa ska göra uttalanden om andras barn?
Du är verkligen duktig på att förminska dom utsatta.
Chrippas uttalanden var väl om Anjos barn?
Citera
2024-07-23, 18:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Chrippas uttalanden var väl om Anjos barn?

Ja men varför ska Chrippa ens öppna käften för Anjos barn?
Citera
2024-07-23, 18:26
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ja men varför ska Chrippa ens öppna käften för Anjos barn?
Det var inte det jag sa .. Jag sa att Anjo har öppnat den dörren genom att ge sig på Cluees barn och skall hålla käften om folk drar in hans barn.

Lite skillnad på det du "tolkar in" och på det jag säger.
Citera
2024-07-23, 18:30
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Men du slutar aldrig att förvåna.
Vad i hela helvete är det för fel på dig?
Jag blir så jävla förbannad på din pissiga mentalitet. Rättfärdigar du att att man ger sig på barn bara för att någon annan gör det?
Så du tycker alltså att det är fritt fram nu och ge sig på Kräftans barn nu när han gett sig på Anjos barn?
För det är precis vad du skriver.

Dumma jävel som rättfärdigar att man ger sig på barn. Du borde inte få skriva en enda mening till i tråden, fattar du det?!

Citat:
Jaha så nu är du för att man ska gå på barn också, snyggt! 🤮
Protesterade ni lika mycket när Anjo gav sig på cluees barn, gjorde videos, bilder och kläder med cluees barn på?
Eller är det bara när Chrippa är inblandad som ni känner behovet av att gå ut och säga att det är fel?
För jag kan inte minnas att ni skrev ett ord om det Anjo gjorde mot cluees barn. Men jag kanske bara missade dem inläggen?
Citera
2024-07-23, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Mitt konto? Du drar förhastade slutsatser.

Smsen som startade drevet finns och fanns aldrig. Joakim har fejkat dom. Förstår du nu?

Jocke eller Anahit.

När Chrippa kommer ut och snabbt beslutar sig att tillsammans med Linnea resa till Barcelona kokar bådas vänner.

Chrippas ”vänner” hade startat ett helt drev med lögner för att ”hjälpa honom att bevisa sin oskuld” och Linneas vänner hade hjälpt henne att göra slut med Chrippa. Deras åsikt var att han var en raisit och ett rövhål.

Joakim tar reda på vem Linnea sms:at med och hade med sig till sjukhuskontrollen dagen för häktningen och kontaktar tjejen. Antagit och Jocke pratar i telefon, och bestämmer möte i Lundellhuset.

Där pratar dom, hon blir instruerad att spela in alla samtal med Linnea och hennes anhöriga och dom ser till att hon ställer upp en i ”intervju” på Anjos kanal.

Här visste Chrippa inte om deklarationen och ha i åtanke på att man får kvittensen direkt, inte flera veckor senare.

Man behöver inte vara kroppsspråksexpert för att se att hon ljuger i nästan allt hon säger. Hon blinkar värre än en ticksande tjackskalle i början av varje ny mening som innehåller lögner.

Kolla på din deklaration och jämför med den som skickades till Anjo. Den är inte äkta.

Linnea hävdar att Jocke mutat Anahit med 10 000. Har jag bevis för det? Nej. Har Anahit pratat igen? Nej. Har Anahit en meritlista med dokumenterade och säkerställda lögner? Ja.

Oj, så otrevlig. Jag förstår, tackar som frågar. Du förstår inte allt. Jag vet inte vem din källa är eller vem du är men att inte förstå gäller dig också lady.
Citera
2024-07-23, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Protesterade ni lika mycket när Anjo gav sig på cluees barn, gjorde videos, bilder och kläder med cluees barn på?
Eller är det bara när Chrippa är inblandad som ni känner behovet av att gå ut och säga att det är fel?
För jag kan inte minnas att ni skrev ett ord om det Anjo gjorde mot cluees barn. Men jag kanske bara missade dem inläggen?

Jag kan bara tala för mig själv och jag hade ingen vetskap om det därav ingen protest. Fler frågor?
Om du läser lite mer noggrant så rättfärdigar inte jag den handlingen.
Men bra försök att "nypa till "

Förresten vart är dina protester nu när Kräftan beter sig ett rövhål och ska ge sig på Anjos oskyldiga barn? Är de på ingång kanske?
Citera
2024-07-23, 18:45
Medlem
Citat:

Bara för att man inte följer de två andra idiottrådarna och skriver där (mer än någon gång och hukar sig) betyder det inte att man tycker att Anjo gjorde rätt.

Jag har inte sett någon här skriva att det var bra gjort av Anjo.

Men nu är vi i Chrippas tråd och då avhandlar vi det Chrippa gör utan; öh öh du då mentaliteten.

Har du sett någon här som inte tyckte att Anjo gjorde fel så får du jättegärna berätta det och var jag kan finna det.

Men det är enastående märkligt att Chrippa återigen försvaras trots att det handlar om oskyldiga barn.
Senast redigerad av 111-111 2024-07-23 kl. 18:50.
Citera
2024-07-23, 18:48
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Jag kan bara tala för mig själv och jag hade ingen vetskap om det därav ingen protest. Fler frågor?
Om du läser lite mer noggrant så rättfärdigar inte jag den handlingen.
Men bra försök att "nypa till "

Förresten vart är dina protester nu när Kräftan beter sig ett rövhål och ska ge sig på Anjos oskyldiga barn? Är de på ingång kanske?
Jag har inte ens sett videon där Chrippa ger sig på Anjos barn. Liggen den på Chrippas youtube kanal eller vart hittar jag den videon?
Och ja, om Chrippa ger sig på Anjos barn som Anjo gav sig på cluees barn så är det helt fel.
Min åsikt ändrar sig inte beroende på vem som utför handlingen, tillskillnad från vissa andra i denna tråd.
Citera
2024-07-23, 18:54
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Bara för att man inte följer de två andra idiottrådarna och skriver där mer än någon gång och hukar sig) betyder det inte att man tycker att Anjo gjorde rätt.

Jag har inte sett någon här skriva att det var bra gjort av Anjo.

Men nu är vi i Chrippas tråd och då avhandlar vi det Chrippa gör utan; öh öh du då mentaliteten.

Har du sett någon här som inte tyckte att Anjo gjorde fel så får du jättegärna berätta det och var jag kan finna det.

Men det är enastående märkligt att Chrippa återigen försvaras trots att det handlar om oskyldiga barn.
Jag undrade bara varför eran åsikt och agerande verkar skilja sig åt när det är Anjo som gör något vs när det är Chrippa som gör något.
Det är inget öh öh du då mentalitet.
Men om du känner att du inte vill förklara så är det okej.

Anjos agerande emot cluees barn har nämnts när man har pratat om chrippa dramat, för att påvisa hur Anjo skiter i andras barn och är beredd att göra vad som helst för visningar.
Jag kan inte minnas att jag sett er skriva någonting då om att Anjo gav sig på barn var fel. Men jag kan som sagt ha missat dessa inlägg.
Citera
2024-07-23, 18:58
Medlem
Citat:
Jag har inte ens sett videon där Chrippa ger sig på Anjos barn. Liggen den på Chrippas youtube kanal eller vart hittar jag den videon?
Och ja, om Chrippa ger sig på Anjos barn som Anjo gav sig på cluees barn så är det helt fel.
Min åsikt ändrar sig inte beroende på vem som utför handlingen, tillskillnad från vissa andra i denna tråd.

Tips är att läsa igenom för vad "ni" skrivit, sen se videon och sen tänka efter en vända om det finns någon anledning att ifrågasätta. Prova det nästa gång
Citera
2024-07-23, 19:01
Medlem
Citat:
Jag undrade bara varför eran åsikt och agerande verkar skilja sig åt när det är Anjo som gör något vs när det är Chrippa som gör något.
Det är inget öh öh du då mentalitet.
Men om du känner att du inte vill förklara så är det okej.

Anjos agerande emot cluees barn har nämnts när man har pratat om chrippa dramat, för att påvisa hur Anjo skiter i andras barn och är beredd att göra vad som helst för visningar.
Jag kan inte minnas att jag sett er skriva någonting då om att Anjo gav sig på barn var fel. Men jag kan som sagt ha missat dessa inlägg.

Läs ordentligt vad användaren skrev så finner du svar på din oro.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in