2024-07-23, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Ja man kan verkligen undra vad linneas familj tycker & tänker.

Han är en sjuk människa som behöver vård, han går ju på barn dom är helt oskyldiga i detta, det var många i liven som ändå reagerade.
Men chrippa sa bara ”öhh jag står för vad jag säger”

Många skriver att Anjo, Rask och Jocke ska anmälas för förtal men hur fasiken ska de gå till när både han & Linnea går på barn.
Vilken åklagare vill ha hand om de här🙈

Jag tror säkert någon filmade och skickade till Anjo.

Jag tycker man ska peka finger åt den faktiska smutsiga personen, som inte bara får sin partner att dra tillbaka anmälan, utan även drar in henne att bete sig precis som han. Fy fan!
Hon får ju för fan skärpa sig! Så jävla osmakligt beteende.

Tyvärr är han som han är, han är uppfostrad så.
Jag skulle vilja skriva att han är en kopia av sin morsa, men jag väntar lite med det.
Citera
2024-07-23, 14:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Jag tycker man ska peka finger åt den faktiska smutsiga personen, som inte bara får sin partner att dra tillbaka anmälan, utan även drar in henne att bete sig precis som han. Fy fan!
Hon får ju för fan skärpa sig! Så jävla osmakligt beteende.

Tyvärr är han som han är, han är uppfostrad så.
Jag skulle vilja skriva att han är en kopia av sin morsa, men jag väntar lite med det.

Jag håller med dig, det blir bara sjukare & sjukare.
Citera
2024-07-23, 14:39
Medlem
Det var en användare i mars någongång som postade en video som Cluee hade raderat av något märklig anledning. Han säger i videon att han haft samtal med både L och Kräftan gällande misshandeln och berättar vad som sagts av båda parter.
Är det någon som vet varför han tog bort den?
Citera
2024-07-23, 14:48
Avslutad
Citat:
Det var en användare i mars någongång som postade en video som Cluee hade raderat av något märklig anledning. Han säger i videon att han haft samtal med både L och Kräftan gällande misshandeln och berättar vad som sagts av båda parter.
Är det någon som vet varför han tog bort den?

Exakt en del av den ligger på tiktok, länkade den igår. Undrar också varför han tog bort den 🤔
Citera
2024-07-23, 15:05
Medlem
Citat:
Exakt en del av den ligger på tiktok, länkade den igår. Undrar också varför han tog bort den 🤔

Jag hittade den på annat håll.

Men Cluee ljuger ju inte påstår många är här inne.
Då har vi ju sanningen på video till och med 🙂
Citera
2024-07-23, 15:25
Avslutad
Citat:
Jag hittade den på annat håll.

Men Cluee ljuger ju inte påstår många är här inne.
Då har vi ju sanningen på video till och med 🙂

Där ser man så enkelt var det att hitta, bra jobbat 👏🏻
Citera
2024-07-23, 15:31
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ls anhöriga måste vara så besviken på henne som hon uppför sig.

Att han ens går på andra och speciellt barn. Vilken smutsig människa. Så jävla äcklig och fult inre så att man kräks.

Så jävla patetiskt att han försökt få andra att tro att han är någon stackars krake. Han har noll polare, han är en ensam, värdelös och misslyckad fegis i damväska.
Finns ju inte en enda människa som har något gott att säga om honom. Så är man bra värdelös.

Juste! Undrar om Anjo släpper nu det som Kräftan inte vill att L ska få veta
Eller Anjo kanske inte vet än vad Kräftan säger om hans barn.

Citat:
Ja man kan verkligen undra vad linneas familj tycker & tänker.

Han är en sjuk människa som behöver vård, han går ju på barn dom är helt oskyldiga i detta, det var många i liven som ändå reagerade.
Men chrippa sa bara ”öhh jag står för vad jag säger”

Många skriver att Anjo, Rask och Jocke ska anmälas för förtal men hur fasiken ska de gå till när både han & Linnea går på barn.
Vilken åklagare vill ha hand om de här🙈

Jag tror säkert någon filmade och skickade till Anjo.

Här är en liten del av de han sa om Lisen
https://vm.tiktok.com/ZGenvUvGY/
Fast Anjo gav sig ju på Cluees barn och gjorde uthängningar på dem -- så man kan väl säga att när det gäller Anjos barn så har han själv öppnat den dörren.
Är det okej för Anjo att ge sig på barn så är det givetvis okej för andra att ge sig på hans.
Citera
2024-07-23, 15:35
Medlem
Citat:
Där ser man så enkelt var det att hitta, bra jobbat 👏🏻

Den som söker han finner.
Några annars användare här inne kan behöva lära sig det.

Intressant att se alla videos och lyssna på när Kräftan pratar.
Han tyckte det var fantastiskt med all smutskastning han fick sköta mot L, men när det började sippra ut att det förmodligen är en kvinnoboxare vi har att göra med. Då var det inte lika roligt längre.
Så blev det Jockes fel helt plötsligt.
Klassiskt.

Så då har alltså Cluee varit med två vändor. En gång när Kräftan erkänner och en annan när han han hör Kräftan och får se en video med L blåslagen.
Ser inte bra ut.

Kanske dags för en del folk här inne att vakna upp och se vad det är för pissluffare dem försvarar.
Jävla pissigt att flytta fokus från en kvinnoboxare för att peka finger åt andra. Han satte sig i situationen helt på egen hand.
Han blev bara grinig för att han blev påkommen.
Citera
2024-07-23, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Fast Anjo gav sig ju på Cluees barn och gjorde uthängningar på dem -- så man kan väl säga att när det gäller Anjos barn så har han själv öppnat den dörren.
Är det okej för Anjo att ge sig på barn så är det givetvis okej för andra att ge sig på hans.

Men du slutar aldrig att förvåna.
Vad i hela helvete är det för fel på dig?
Jag blir så jävla förbannad på din pissiga mentalitet. Rättfärdigar du att att man ger sig på barn bara för att någon annan gör det?
Så du tycker alltså att det är fritt fram nu och ge sig på Kräftans barn nu när han gett sig på Anjos barn?
För det är precis vad du skriver.

Dumma jävel som rättfärdigar att man ger sig på barn. Du borde inte få skriva en enda mening till i tråden, fattar du det?!
Citera
2024-07-23, 15:58
Avslutad
Citat:
Den som söker han finner.
Några annars användare här inne kan behöva lära sig det.

Intressant att se alla videos och lyssna på när Kräftan pratar.
Han tyckte det var fantastiskt med all smutskastning han fick sköta mot L, men när det började sippra ut att det förmodligen är en kvinnoboxare vi har att göra med. Då var det inte lika roligt längre.
Så blev det Jockes fel helt plötsligt.
Klassiskt.

Så då har alltså Cluee varit med två vändor. En gång när Kräftan erkänner och en annan när han han hör Kräftan och får se en video med L blåslagen.
Ser inte bra ut.

Kanske dags för en del folk här inne att vakna upp och se vad det är för pissluffare dem försvarar.
Jävla pissigt att flytta fokus från en kvinnoboxare för att peka finger åt andra. Han satte sig i situationen helt på egen hand.
Han blev bara grinig för att han blev påkommen.

Helt riktigt 2 vändor kan vi höra han berätta om misshandel, och han ska ju vara seriös så då är det antagligen sant.

Dom kommer försöka flytta fokus så mycket som möjligt bara man kan sänka Jocke.
Citera
2024-07-23, 16:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av micro113

Jaha så nu är du för att man ska gå på barn också, snyggt! 🤮
Citera
2024-07-23, 16:18
Avslutad
Citat:
Men du slutar aldrig att förvåna.
Vad i hela helvete är det för fel på dig?
Jag blir så jävla förbannad på din pissiga mentalitet. Rättfärdigar du att att man ger sig på barn bara för att någon annan gör det?
Så du tycker alltså att det är fritt fram nu och ge sig på Kräftans barn nu när han gett sig på Anjos barn?
För det är precis vad du skriver.

Dumma jävel som rättfärdigar att man ger sig på barn. Du borde inte få skriva en enda mening till i tråden, fattar du det?!
Det är givetvis aldrig okej att blanda in barnen och det där va vidrigt när det begav sig.
Men glöm inte bort hur Anjo betedde sig för sedan peka med stora handen åt enbart Cluee.

Anjo va den som va den värsta av dem här, det va riktigt osmakligt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in