2024-06-23, 07:48
Medlem
Biggedys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frejgatan
Att Ghost ska vara en tjej. Såklart inget jag vet, bara hört. Polisen vet säkert bäst.

Du tänker på Sanna Adali aka Sanna Olstedt.

https://www.google.com/search?q=sann...fqeHmM&vssid=l

Det är som tidigare nämnt inte Ghost som varit högt uppsatt i foxtrot och som gäckat polisen och oss på AB&K i årstal
Citera
2024-06-23, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frejgatan
Har hört att det inte är han som är Ghost.

Nu vet jag inte om det är han eller inte men Ghost är ett namn ganska många använt sig av
Citera
2024-06-23, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Biggedy
Du tänker på Sanna Adali aka Sanna Olstedt.

https://www.google.com/search?q=sann...fqeHmM&vssid=l

Det är som tidigare nämnt inte Ghost som varit högt uppsatt i foxtrot och som gäckat polisen och oss på AB&K i årstal

Ja det var nog hon jag tänkte på.

Citat:
Ursprungligen postat av Jikokok
Nu vet jag inte om det är han eller inte men Ghost är ett namn ganska många använt sig av

Samtidigt måste det vara förenat med livsfara att använda samma alias som vissa andra har.
Citera
2024-07-14, 13:02
Medlem
Stilichios avatar
Antagligen är jag sen på bollen men blev lite fundersam på Rawa Majid och varför han valde: Foxtrot/Räven, så jag googlade: rêvî betyder räv på kurdiska. Så enkelt var det. Man brukar ju säga "slug som en räv" och det få man väl säga att han är.
Citera
2024-07-19, 12:07
Medlem
https://www.expressen.se/nyheter/sve...d-advokatbyra/

Tydligen har en av Foxtrots kurirer levererar kokain till en advokat på en känd byrå i Stockholm. Vet Flashback vem?
Citera
2024-07-21, 10:20
Medlem
Kan någon förklara hur hans konflikt med banditos började då de ska ha vart allierade enligt media och sedan en skuld som ska ha splittrat på de. och det ryktas att bredäng har bytt sida till räven eller något likande de yngre? men inget är bekräftat utav polisen?
Citera
2024-07-23, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brainstorming3.0
säger individen som bara följ trådar gällande foxtrot ? hhhhhhhhhh sätt dig ner informatör
Så är inte fallet. Jag svarar bara på vissa saker där folk är helt ute och cyklar. Snarare infiltratör annars. Men du vet väl inte skillnaden ändå🙉🙈🙊
Citera
2024-07-27, 08:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ChristIsLord
Så är inte fallet. Jag svarar bara på vissa saker där folk är helt ute och cyklar. Snarare infiltratör annars. Men du vet väl inte skillnaden ändå🙉🙈🙊

Är det inte definitionen på en informatör? att svara på saker som visa eller alla är ute och cyklar på? information som du eller begränsade människor har tillgång till? infiltratör ska du försöka bli en av kompis gänget och kanske till och med vara delaktig i brottet som begås i realtid, vilket enligt ditt eget svar du inte gör utan rättar andra som är ute och cyklar? Är det inte informatör då du bör räkna med att snuten är här och kikar då och då?
Citera
2024-07-28, 21:04
Medlem
Är detta ett seriöst farligt nätverk, eller bara wannabe gangster blattar med soft airguns?
Skulle velat träffa dessa tuffingar och se.

Om nån från foxtrot läser, DM
Citera
2024-07-29, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cachero
Är detta ett seriöst farligt nätverk, eller bara wannabe gangster blattar med soft airguns?
Skulle velat träffa dessa tuffingar och se.

Om nån från foxtrot läser, DM

Du har aldrig ens övervägt att bläddra i en tidning under hela ditt liv?

Ja dessa nätverk är farliga. Nej, ingen springer runt med soft air guns. Det finns väldigt få "wannabes" inom dessa nätverk eftersom att den typen av människor antingen tenderar att bli klippta eller bli skrämda för livet ganska fort. Hade du vetat något om något så hade du såklart vetat om det.

Så det verkar som att den enda wannaben här är du.
Citera
2024-07-29, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MadasaltrU
Du har aldrig ens övervägt att bläddra i en tidning under hela ditt liv?

Ja dessa nätverk är farliga. Nej, ingen springer runt med soft air guns. Det finns väldigt få "wannabes" inom dessa nätverk eftersom att den typen av människor antingen tenderar att bli klippta eller bli skrämda för livet ganska fort. Hade du vetat något om något så hade du såklart vetat om det.

Så det verkar som att den enda wannaben här är du.

Skrämda 😂😂😂 Jo tjena.
För mig låter det som barn som leker rävar i skogen. Har googlat och det mesta verkar bara fejkat.
Citera
2024-07-31, 00:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cachero
Skrämda 😂😂😂 Jo tjena.
För mig låter det som barn som leker rävar i skogen. Har googlat och det mesta verkar bara fejkat.
Kliv fram från stenen du legat under senaste 2 åren.. Wow. Kanske var det ett försök att verka lustig, då förstår man
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in