2024-07-22, 22:43
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av medea1
Ja just. Usch kommer ihåg honom.
Har nog missat många. Ville bara snabbt visa på att det inte är ngra stackarns män som blir lurade av Dumpen. Ganska otroligt att så många som tom blivit dömda innan. Det var inte svårt att hitta över 40 st med bevisat tidigare offer o över 30 st som bevisligen har barnporr... skulle vara intressant att se riktig statistik på gäddorna.
Jag tror de flesta kvinnor, som en gång varit flickor, fattar precis hur illa det är.
Citera
2024-07-22, 23:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Jag har helt annan information gällande bolaget bakom impulskollen.se men du har som vanligt alltid rätt. Bara lite intressant att ett bolag registrerat inom datakonsultbranschen bedriver vård av pedofiler... om du nu har rätt. Vilket du sjäkvklart har.

Tacksam för ditt förtroende, men den här gången ser det faktiskt ut som om du hade fel, när du trodde att jag hade rätt (om jag förstår vad jag menar)... Jag har nu dubbelkollat och fann att Alla bolag lurade mig, då jag sökte, med flaggan "ordagrant", på "Impulskollen" och de slängde åt mig Impulskontroll AB... Trodde att "Impulskollen" var ett slarvigt uttryck för Impulskontroll.

Beklagar mitt misstag!
Citera
2024-07-23, 00:00
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Men du sa innan att det inte ens var tio procent o du bad om bevis på det. Jag skrev då ned just ned tio procent. Finns såklart fler o vi vet båda att mörkertalet säkerligen är alarmerande.

Hitade över 30 st gäddor som hade barnporr också. De barnen är också offer.

Det där med kvinnorna har jag förklarat åtskilliga gånger. Att de simmar i andra vatten.
Kommer inte ihåg att jag skrivit att det inte ens var 10 %, men tack för att du tog dig tid. Har dock aldrig påstått att det inte finns grova fall, visst finns det. Men påstår också att det finns fall där svaga och lättpåverkade som förmodligen inte gjort det utan Dumpens hjälpande hand.

Just dessa som ännu inte är förtappade förstör man så att de aldrig kan få återvändo, till viken nytta. Dumpen får dem att gå över gränsen, gränsen är passerad och de kanske alltid är förtappade. Jag har flera gånger hävdat Dumpen skapar pedofiler på riktigt, i vissa fall.

Och tydligt att i vissa fall tror gäddan att det är en vuxen som rollspelar, tydligast Pappa Stor, där t.o.m. hans nick tydligt talar för rollspel.
https://sv.wikipedia.org/wiki/Sexuellt_rollspel
https://sv.wikipedia.org/wiki/Ageplay

När det gäller mörkertal kan man inte ha en åsikt om det då de är mörka. Man kan tro att allt inte är känt men då benämna det på annat sätt.

Att kvinnor är i andra vatten? Man vet att det är 10 % lite drygt som gillar barn, hur vet man det då? Möjligen är kvinnor inte så lättlurade och inte har samma behov av omedelbar tillfredställelse. Men jorden där de lever är den samma. Det som kan skilja då är att det är färre % i just den sexfrågan och att de är smartare, därmed tycker Dumpen det är för mycket jobb att ta den biten, men JAG tror det främst är manshat som avgör.

Man kan se vilka som är för, verkar vara kvinnor med allmänt manshat, killar som vill trycka ned gäddor i skorna och känna sig bättre än sitt usla jag. Typ kopior av Sara och Patrik.
Senast redigerad av Ankan-mannen 2024-07-23 kl. 00:47.
Citera
2024-07-23, 09:42
Medlem
https://www.facebook.com/share/p/cLoPCWdeTLKgbmWx/

Så skönt att folk verkligen ser till att rättvisa skipas när rättsväsendet bara håller på med trams!
Citera
2024-07-23, 10:45
Medlem
Citat:
https://www.facebook.com/share/p/cLoPCWdeTLKgbmWx/

Så skönt att folk verkligen ser till att rättvisa skipas när rättsväsendet bara håller på med trams!

Man blir mållös. Vad är det fan de inte förstår!. Herregud.. man tappar tron på människan.
Citera
2024-07-23, 11:12
Medlem
Citat:
Man blir mållös. Vad är det fan de inte förstår!. Herregud.. man tappar tron på människan.
Äh, det räddar ju MÄNGDER med barn, så lite får man tåla. Alla anhöriga som får en liten törn ska vända sig till dumpen och tacka ödmjukt för att de får vara med och bidra till en god sak.
Citera
2024-07-23, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brooz
Tacksam för ditt förtroende, men den här gången ser det faktiskt ut som om du hade fel, när du trodde att jag hade rätt (om jag förstår vad jag menar)... Jag har nu dubbelkollat och fann att Alla bolag lurade mig, då jag sökte, med flaggan "ordagrant", på "Impulskollen" och de slängde åt mig Impulskontroll AB... Trodde att "Impulskollen" var ett slarvigt uttryck för Impulskontroll.

Beklagar mitt misstag!
Hehe lugna puckar. Jag passar på att ursäkta mitt kanske något tykna svar :-) Alltid gott med fredspipa!
Citera
2024-07-23, 14:38
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
#450 Otroligt nog så har de tre senaste gäddorna inte sett ut som tandlösa och hjulbenta mongon med håret och klädseln på ända.

Vet inte om jag tror på att #450 är verksam inom bygg. De brukar komma i typ arbetsbyxor, men denne snubbe har...chinos (om jag minns rätt) och en tröja som ser helt normal ut 🤔

Ingen suicidrisk på denna tror jag. Han verkar ju ta det med en klackspark, då han i chatloggen efter konfrontationen skriver: "hahaha, det är en 18-års sida, inget underåriga ska va på"

Nähä. Då kunde han ju skrivit det till 14-åringen istället för att bli vrålkåt på två sekunder och inte alls ha några betänkligheter. Snubben ser helt normal ut och borde inte vara desperat såsom träsktrollen är. Men ändå så åker han dit., vad tusan är det frågan om?

Hans dic pics skvallrar dock om sexmissbruk, könsorganet liknar en illröd stoppskylt, gör han inget annat än att runka?
Jag har skrivit det flera ggr. Jag tror överkåteriet och porrskadade sexmissbrukare är helt demokratiskt spritt över samhället, rik som fattig. Gemensamma nämnaren är ett mörkt hål som behöver matas med det man nu använder sig av. Det som åker dit på Dumpen har antingen dåligt konsekvenstänk eller inte är så himla smarta och eller bevandrade på internet.

Även de som ser bra ut och smälter in som svensson har en orimlig önskning - att ha brutal sex, kanske med underårig, här och nu. Dom tänker inte ta på finkostymen eller planera och försöka charma/förföra, då faller hela premissen för att effektivt och snabbt mata svarta hålet. Missbruk helt enkelt, det är sååååå likt vanligt substansberoende.

Jag lovar att minst 1/5 del av oss som skriver i denna tråd har exakt samma beteende, bara att det inte behöver rör sig om sex eller sex med minderåriga, utan alkohol, knark, spel eller mat.

Det är också vanligt att folk med den här sortens tvångshandlingar faktiskt vill åka dit för att stops karusellen. Att ta hjälp av Dumpen är nog ett i raden av överilade beslut.

Tycker också man ser att de riktiga pedofilerna som är kära i små barn inte har lika bråttom att trycka in sin ådriga stora kuk utan kan tänka sig att vänta länge och väl och hoppas på giftermål och att ev skaffa barn med offret. En helt annan sorts störning, även om de båda såklart kan kombineras.

Tar man bort sexmissbrukarna skulle dumpens fångst kanske var #26 eller nåt.
Citera
2024-07-23, 16:34
Medlem
Citat:
Äh, det räddar ju MÄNGDER med barn, så lite får man tåla. Alla anhöriga som får en liten törn ska vända sig till dumpen och tacka ödmjukt för att de får vara med och bidra till en god sak.

Samtidigt driver Dumpen en rörelse där man vill jobba för en lösning där barn skyddas.
Lika mycket som man kan tycka att de tar lagen i sina händer har ju de här vandalerna som helt saknar syfte fel o är kriminella. Är ju faktiskt de som äger problemet.
Inte sett att man skulle uppmuntra eller stödja sådana handlingar ifrån Dumpen utan tvärtom att man ska stötta de anhöriga.
Citera
2024-07-23, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Kommer inte ihåg att jag skrivit att det inte ens var 10 %, men tack för att du tog dig tid. Har dock aldrig påstått att det inte finns grova fall, visst finns det. Men påstår också att det finns fall där svaga och lättpåverkade som förmodligen inte gjort det utan Dumpens hjälpande hand.

Just dessa som ännu inte är förtappade förstör man så att de aldrig kan få återvändo, till viken nytta. Dumpen får dem att gå över gränsen, gränsen är passerad och de kanske alltid är förtappade. Jag har flera gånger hävdat Dumpen skapar pedofiler på riktigt, i vissa fall.

Och tydligt att i vissa fall tror gäddan att det är en vuxen som rollspelar, tydligast Pappa Stor, där t.o.m. hans nick tydligt talar för rollspel.
https://sv.wikipedia.org/wiki/Sexuellt_rollspel
https://sv.wikipedia.org/wiki/Ageplay

När det gäller mörkertal kan man inte ha en åsikt om det då de är mörka. Man kan tro att allt inte är känt men då benämna det på annat sätt.

Att kvinnor är i andra vatten? Man vet att det är 10 % lite drygt som gillar barn, hur vet man det då? Möjligen är kvinnor inte så lättlurade och inte har samma behov av omedelbar tillfredställelse. Men jorden där de lever är den samma. Det som kan skilja då är att det är färre % i just den sexfrågan och att de är smartare, därmed tycker Dumpen det är för mycket jobb att ta den biten, men JAG tror det främst är manshat som avgör.

Man kan se vilka som är för, verkar vara kvinnor med allmänt manshat, killar som vill trycka ned gäddor i skorna och känna sig bättre än sitt usla jag. Typ kopior av Sara och Patrik.

Vi är helt överens om att det finns gränsfall och att alla inte förtjänar samma behandling, absolut. Dock tycker jag gränsfallen tillhör undantaget o inte tvärtom.
Man utdelar en slags livstidsdom oavsett nivå av handling, när de passerat en gräns o den är absolut diskutabel o borde prövas rättsligt fall för fall naturligtvis.
För mig är det dock en gåta varför dessa män tar en sådan risk när de vet att hela deras liv kan fallera. I princip samtliga är medvetna om dumpens existens o nojar att de ska avslöjas, men tar ändå risken.

Håller absolut inte med om att Pappa stor skulle vara oskyldig. Han försäkrade sig gång på gång att det inte var dumpen med telefonsamtal o bilder. Hade han sagt att han trodde han talade med en vuxen hade han kunnat bli förstådd men han hävdade att det var AI genererat o att han var lurad. Fullständigt vidrig person som inte ska röra sig bland barn.

Håller heller inte med om att Dumpen skulle drivas av manshat. Hade de kunnat, tror jag de mer än gärna fångade kvinnor också.
Senast redigerad av medea1 2024-07-23 kl. 17:11.
Citera
2024-07-23, 17:21
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Samtidigt driver Dumpen en rörelse där man vill jobba för en lösning där barn skyddas.
Lika mycket som man kan tycka att de tar lagen i sina händer har ju de här vandalerna som helt saknar syfte fel o är kriminella. Är ju faktiskt de som äger problemet.
Inte sett att man skulle uppmuntra eller stödja sådana handlingar ifrån Dumpen utan tvärtom att man ska stötta de anhöriga.
Har hört ett rykte att fiskare har uppmanat gädda ta en bild på sin sovande fru, som sagt ett rykte, men de har uppmanat att stöta på barn i gäddans närhet. Dumpen ska ge faan i att blanda in anhöriga och vänner. Nu vet jag att dumpenfolk anser att anhöriga är medskyldiga, så i det fallet är det logiskt, men det är inte acceptabelt i ett stabilt samhälle.
Citera
2024-07-23, 17:34
Medlem
Citat:
Korrekt. Samtidigt kan du inte neka till att dumpens uthängingar kommer med en svallvåg av våld. Detta är inget "kanske" utan empiriskt faktum.
Enda sättet dumpen kam undvika den typen av effekter är att göra gäddan omöjlig att identifiera.
Kampen för barn kan fortsätta, men utan de våldsamma konsekvenserna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in