Citat:
Ursprungligen postat av
Florman
#450 Otroligt nog så har de tre senaste gäddorna inte sett ut som tandlösa och hjulbenta mongon med håret och klädseln på ända.
Vet inte om jag tror på att #450 är verksam inom bygg. De brukar komma i typ arbetsbyxor, men denne snubbe har...chinos (om jag minns rätt) och en tröja som ser helt normal ut 🤔
Ingen suicidrisk på denna tror jag. Han verkar ju ta det med en klackspark, då han i chatloggen efter konfrontationen skriver: "hahaha, det är en 18-års sida, inget underåriga ska va på"
Nähä. Då kunde han ju skrivit det till 14-åringen istället för att bli vrålkåt på två sekunder och inte alls ha några betänkligheter. Snubben ser helt normal ut och borde inte vara desperat såsom träsktrollen är. Men ändå så åker han dit., vad tusan är det frågan om?
Hans dic pics skvallrar dock om sexmissbruk, könsorganet liknar en illröd stoppskylt, gör han inget annat än att runka?
Jag har skrivit det flera ggr. Jag tror överkåteriet och porrskadade sexmissbrukare är helt demokratiskt spritt över samhället, rik som fattig. Gemensamma nämnaren är ett mörkt hål som behöver matas med det man nu använder sig av. Det som åker dit på Dumpen har antingen dåligt konsekvenstänk eller inte är så himla smarta och eller bevandrade på internet.
Även de som ser bra ut och smälter in som svensson har en orimlig önskning - att ha brutal sex, kanske med underårig, här och nu. Dom tänker inte ta på finkostymen eller planera och försöka charma/förföra, då faller hela premissen för att effektivt och snabbt mata svarta hålet. Missbruk helt enkelt, det är sååååå likt vanligt substansberoende.
Jag lovar att minst 1/5 del av oss som skriver i denna tråd har exakt samma beteende, bara att det inte behöver rör sig om sex eller sex med minderåriga, utan alkohol, knark, spel eller mat.
Det är också vanligt att folk med den här sortens tvångshandlingar faktiskt vill åka dit för att stops karusellen. Att ta hjälp av Dumpen är nog ett i raden av överilade beslut.
Tycker också man ser att de riktiga pedofilerna som är kära i små barn inte har lika bråttom att trycka in sin
ådriga stora kuk utan kan tänka sig att vänta länge och väl och hoppas på giftermål och att ev skaffa barn med offret. En helt annan sorts störning, även om de båda såklart kan kombineras.
Tar man bort sexmissbrukarna skulle dumpens fångst kanske var #26 eller nåt.