2024-07-23, 15:10
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cleolina
Ser ut som en väldigt finsk näsa. Tycker många med rötter från Finland har en annan böj på näsan än de med svenskt ursprung.
Författaren Thella Johnsson har en likadan näsa.
Har iofs ingen aning om Little Jinder har finska rötter men näsan, kindbenen och ögonen talar starkt för det.

Hennes mamma är från Hälsingland och i Hälsinglands djupa skogar (och angränsande Orsa Finnmark i Dalarna) finns det oerhört många ättlingar till så kallade skogsfinnar.
Citera
2024-07-23, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haubits77B
Hennes mamma är från Hälsingland och i Hälsinglands djupa skogar (och angränsande Orsa Finnmark i Dalarna) finns det oerhört många ättlingar till så kallade skogsfinnar.
Hennes mamma är född och uppvuxen i Upplands Väsby strax norr om Stockholm...
Har känt hela klanen sedan dom hette Jönsson.
Citera
2024-07-24, 17:08
Medlem
psaks avatar
Hennes sommarprat blev det väldigt tydlig splittring kring. De enda som verkar ha gillat det är politiskt korrekta journalisttyckare.
Citera
2024-07-25, 12:05
Medlem
yoloswagetcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aksnevsakslegne2
Lustigt att du frågar det. Såg nämligen en bild hon lade upp på henne och V*gg*s jämnårigabkusin Mo* H*nsebl*d hängandes ihop.

Och hon berättade i sommarpratet att hon var "psykokist nykär" eller något.

Det är ju ändå rätt... speciellt (skevt, obekvämt) med att en 36-årig kvinna blir ihop med en 21-åring. Och det tycker jag även det hade varit om könsrollerna vore tvärtom, ska tilläggas.

Men hur har du fått intrycket av att de skulle vara ihop?

*= i, o
+
*=a

Först så reagerade jag på nån bild som, om det var fru Eklund la upp, som visade Jinder i ett hav av tonårsbarn till familjen, kusiner, osv. Tänkte på att hon var en udda (äldre) fågel i sammanhanget, men att hon kanske var på Gotland för att hänga hos fam. Eklund och bara satt lite med familjens kids. Men sen såg jag även nåt Instakonto jag följer som verkade rätt säker på att det är V som är Jinders nya. Så ville kolla här om nån vet ifall det stämmer.
Citera
2024-07-25, 15:35
Medlem
FindAways avatar
Hon kan lägga ner sina förbannat tillgjorda iiii fiiin tyyyyp osv, nästan i klass med Felix Herngrens nolla till tillgjorda dotter. Vilket jävla våp
Citera
2024-07-31, 07:25
Medlem
Jag såg en hångelbild på J med Eklunds äldsta, publicerad 18 juli. Det känns som bevis nog. Måste varit Garplind som introducerade sin nya praktikant?
Citera
2024-07-31, 12:12
Medlem
Tyckte hennes sommarprat var rätt befriande i raden av ”tillrättalagda tråk-monologer” som annars präglat denna säsong av ”Sommar och Vinter i P1”.

Dock är min bild av JJ inte förändrad. Bortskämd och egocentrisk mallföljar-Svenne, fast i ”våga-vägra-växa-upp-och-vill-vara-evig-tonåring”-skrud.

Hennes kreationer faller mig inte i smaken, även om jag kan fascineras och imponeras av hennes karriär under 2010-talet. Frågan är om det finns en plats för henne i 2020- och 2030-talens offentligheter, eller om hon kommer att dra sig tillbaka, för att om 15 år dyka upp med Icona Pop, Rebecca & Fiona och Miriam Bryant på ”Vi som älskar 2010-talet”s nostalgisväng? Eller som 2030-talets svar på ”Anna Book”, någon som desperat klänger sig kvar vid en forntida lyckoträff? Eller om hon rent av lyckas hålla sig ajour med sin samtid? Framtiden får väl utvisa.

Utöver sommarpratet och detta inlägg, har jag dock ingen vidare lust till fortsatt engagemang rörande denna artist. Som så ofta med ytliga personligheter. En Barbie med plufsiga kinder är fortfarande en Barbie.
Citera
2024-08-15, 15:44
Avslutad
Little Jinder, 36 år, är ihop med 15 år yngre Viggo Eklund, 21 år. (lammkött
Viggo är son till regissören och poddaren Sigge Eklund, 50, och Malin Eklund, 45.
https://www.expressen.se/noje/little-jinder-ihop-med-15-ar-yngre-kandissonen-viggo-eklund/
Citera
2024-08-15, 15:48
Medlem
Treschows avatar
Vad är det som hänt i Josefines liv som gjort att hon väljer en 15 år yngre snorunge? Vad kan en kille på 21 år tillföra? Killen tog studenten igår, ungefär…
Citera
2024-08-15, 15:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av olofzzon
Tyckte hennes sommarprat var rätt befriande i raden av ”tillrättalagda tråk-monologer” som annars präglat denna säsong av ”Sommar och Vinter i P1”.

Dock är min bild av JJ inte förändrad. Bortskämd och egocentrisk mallföljar-Svenne, fast i ”våga-vägra-växa-upp-och-vill-vara-evig-tonåring”-skrud.

Hennes kreationer faller mig inte i smaken, även om jag kan fascineras och imponeras av hennes karriär under 2010-talet. Frågan är om det finns en plats för henne i 2020- och 2030-talens offentligheter, eller om hon kommer att dra sig tillbaka, för att om 15 år dyka upp med Icona Pop, Rebecca & Fiona och Miriam Bryant på ”Vi som älskar 2010-talet”s nostalgisväng? Eller som 2030-talets svar på ”Anna Book”, någon som desperat klänger sig kvar vid en forntida lyckoträff? Eller om hon rent av lyckas hålla sig ajour med sin samtid? Framtiden får väl utvisa.

Utöver sommarpratet och detta inlägg, har jag dock ingen vidare lust till fortsatt engagemang rörande denna artist. Som så ofta med ytliga personligheter. En Barbie med plufsiga kinder är fortfarande en Barbie.

Du är nog rätt på det här. Framtiden får utvisa. Vem vet, eftersom hon kan sjunga leder hon väl allsången med Markus Krunegård när de är 40-50 år.
Citera
2024-08-15, 15:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Treschow
Vad är det som hänt i Josefines liv som gjort att hon väljer en 15 år yngre snorunge? Vad kan en kille på 21 år tillföra? Killen tog studenten igår, ungefär…

Om man har lite autistiska drag bryr man sig inte så mycket om sånt. Varför så missunnsam? Det kan vara bra med stor åldersskillnad för udda personer.
Citera
2024-08-15, 15:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Treschow

https://www.instagram.com/littlejinder/

Antingen milf känslor från vederbörande eller en yngre i bingen, Little Jinder känns passé tyvärr.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in