2024-08-15, 16:02
Medlem
Treschows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ConvoPost
Om man har lite autistiska drag bryr man sig inte så mycket om sånt. Varför så missunnsam? Det kan vara bra med stor åldersskillnad för udda personer.
Jahaja, hon är en aspie. Det kanske förklarar något. Sådana här förhållanden är dömda att misslyckas redan från första början. Särskilt när ena parten är så pass ung och livet i princip precis börjat och många andra lockelser finns.

Ja ja… vi får se hur länge det varar…
Citera
2024-08-15, 16:05
Citat:
Ursprungligen postat av Treschow
Jahaja, hon är en aspie. Det kanske förklarar något. Sådana här förhållanden är dömda att misslyckas redan från första början. Särskilt när ena parten är så pass ung och livet i princip precis börjat och många andra lockelser finns.

Ja ja… vi får se hur länge det varar…

Nej du, jag tror faktiskt på det här. Oklart varför. Har inte ens hört Sommar. Vet att hon blir kär hela tiden men eftersom det säkert är första gången för honom så kan hon bli "dyrkad", sjavigt ordval, men det är ju det man gör med sin första innan man blivit sårad, helt ogarderad. Hoppas de är rädda om varandra.
Citera
2024-08-15, 16:06
Jag har ingen aning om hon är en aspie, men egen är hon. Hon är typ Lena Nyman inkarnerad.
Senast redigerad av ConvoPost 2024-08-15 kl. 16:20.
Citera
2024-08-15, 16:56
Medlem
En gammal Aspie och en ung ADHD. Perfect match.
Ytterligare ett bevis på föräldrarnas psykiska frånvaro, sonen söker föräldrafigur.
Jinder vill ju bara göka och vara förälskad, är övergående ganska fort.

Sigge vill vara ha kändisar nära sig. Alla nöjda
Citera
2024-08-15, 23:46
Little cradlerobber.

Bra gjort iofs. Killar knullar bäst i den åldern.
Citera
2024-08-16, 00:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Treschow
Vad är det som hänt i Josefines liv som gjort att hon väljer en 15 år yngre snorunge? Vad kan en kille på 21 år tillföra? Killen tog studenten igår, ungefär…

Är det inte rätt vanligt bland kvinnor som som försöker förbli "unga" så länge som möjligt? Alltså som verkligen identifierar sig som mycket yngre än vad dom är.
Citera
2024-08-16, 02:40
Medlem
Vem pratade hon om i sitt sommarprat. Vilken artist dom hon dyrka som ung och som nu (då) dyrkade henne och hade en massa blå knarkpåsar på hotellrummet.
Bd spelades ju efter. Så är det sångaren HB?
Citera
2024-08-16, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tulpanhuset872
Vem pratade hon om i sitt sommarprat. Vilken artist dom hon dyrka som ung och som nu (då) dyrkade henne och hade en massa blå knarkpåsar på hotellrummet.
Bd spelades ju efter. Så är det sångaren HB?

Ja jag tänkte att det var HB, sångaren. Fler mer mig vet jag.
Citera
2025-01-15, 06:16
Medlem
Seriöst fixa grisnäsan blir äcklad
Citera
2025-01-15, 10:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krabbe99
Seriöst fixa grisnäsan blir äcklad

Hon har nyligen gjort det, den var värre för några år sedan. Gissningsvis opererad i Sverige. Svenska plastikkirurger är inte de bästa på näsor, (säger sig ungefär sig självt med anledning av att svenskar generellt har rätt bra näsor jämfört med många andra delar av världen). Kan också tänka mig att hennes typ av näsa är extremt svår och lite mer ovanlig att operera, till skillnad från kroknäsor som är mer de vanliga näs-bekymret vid plastik.

Hon berättar idag i sin krönika att hon använt sig av ozempic för att gå ner i vikt, men skriver samtidigt att hon gick upp i vikt av det. Jag tycker det ser ut som hon blivit lite smalare på sista tiden.
Citera
2025-01-15, 13:13
Medlem
Du är ful (enligt dig själv) Jag har diabetes! Men får alltid höra att ozempic är restad/slut på vårdcentralen. Hoppas du läser det här! I så fall…skicka över medicinen till oss som är sjuk. Att vara ful är så vitt jag vet ingen sjukdom!
Citera
2025-01-16, 07:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ilove69
Du är ful (enligt dig själv) Jag har diabetes! Men får alltid höra att ozempic är restad/slut på vårdcentralen. Hoppas du läser det här! I så fall…skicka över medicinen till oss som är sjuk. Att vara ful är så vitt jag vet ingen sjukdom!
Du har alltså diabetes typ 2 vilket är ett förvärvat tillstånd pga ditt överätande. Har svårt att se skillnaden på de som vill göra något åt sitt ätande i tid jämfört med dig. Gå ner i vikt med viljestyrka så löser sig din situation. Heja heja.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in