2024-07-23, 09:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arboristjavisst
Jag tror inte hon räknar med hans lön alls, utan att de fortsätter leva på hennes ”lön” som de gjort hela tiden. Hon har nog inte så mycket lån på radhuset. Hon har tjänat väldigt mycket, mer än ni kan föreställa er, på sitt så kallade jobb. Och jag förutsätter att banken har satt upp en ganska ordentlig amorteringsplan för att hon skulle få låna, med tanke på hennes ytterst osäkra inkomst. Så den biten tror jag inte är något problem, tror snarare att hon kommer kunna byta upp sig till ett ännu dyrare boende om hon vill.

Men du har verkligen rätt i att allt hon gör blir pannkaka.
”Aktivitetstavlorna” som hon producerade ”själv”, och som var det enda barnen lekte med, vad hände med dem? Tror inte en sekund på att hon producerade dem själv, inte en chans att hon kan såga raka hörn t ex. Tror hon köpte in färdigt skit från Kina och kallade det för sitt eget.
Och hennes egna tv-produktion som hon påstod sig stå bakom själv tillsammans med sin ”manager” Reza. Vad hände med det? Och Reza, som var en av hennes allra närmaste vänner, vart tog han vägen?
Palettbladskursen? Inte ett ord om den på flera månader, och vad jag förstår har en del försökt anmäla sig till den (i undersökningssyfte såklart, inte för att de är intresserade av hennes kompetens inom bladområdet) men det går inte?
Sjunga på bröllop, som var den nya affärsidén? Inte ett ord om det. Blev det inget mer efter rikspinsamheten där en tant säger ”stackars flicka” när Linn sjunger?
Det så kallade skivkontraktet?
Flytten till Stockholm?
Assistenten som hon skulle anställa?

Nej, hon lyckas inte slutföra någonting alls. Projekt, relationer, vänskap - allt bara faller. Det är ju på sätt och vis synd om henne, och hennes familj skulle behöva hjälpa henne i livet i stället för att bara heja på spektaklet som hennes mamma verkar göra.

Assistent har hon lyckats med. Det är där S kommer in i bilden, helt säker på att hon utnyttjar honom som assistent, mat, boende o att sköta allt inne o ute är nog hans lön. Tror inte dom är tillsammans utan rent utnyttjande av henne, hon spelar på att dom har B ihop.
Citera
2024-07-23, 09:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cindyfindy
Glöm inte den där stenen för att raka benen som hon försökte sälja...men kunderna fick vänta länge på leverans om de ens fick något..och alla ifrågasättande kommentarer raderades...

Eller när hon gjorde reklam för ögonfransserum, men bilderna hon använde så hade hon precis gjort Lashlift där även fransarna färgas vilket ger intryck av längre fransar.🙃
Citera
2024-07-23, 10:09
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kladdkakautankladd
Eller när hon gjorde reklam för ögonfransserum, men bilderna hon använde så hade hon precis gjort Lashlift där även fransarna färgas vilket ger intryck av längre fransar.🙃

Eller tandblekningskitet i förra veckan, när hon relativt nyligen gjort tandblekning på någon klinik
Citera
2024-07-23, 10:24
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arboristjavisst
Jag tror inte hon räknar med hans lön alls, utan att de fortsätter leva på hennes ”lön” som de gjort hela tiden. Hon har nog inte så mycket lån på radhuset. Hon har tjänat väldigt mycket, mer än ni kan föreställa er, på sitt så kallade jobb. Och jag förutsätter att banken har satt upp en ganska ordentlig amorteringsplan för att hon skulle få låna, med tanke på hennes ytterst osäkra inkomst. Så den biten tror jag inte är något problem, tror snarare att hon kommer kunna byta upp sig till ett ännu dyrare boende om hon vill.

Men du har verkligen rätt i att allt hon gör blir pannkaka.
”Aktivitetstavlorna” som hon producerade ”själv”, och som var det enda barnen lekte med, vad hände med dem?

Med tanke på hur hon verkar spendera och likt så många andra korkade influencers tar allt på företaget och fattar inte att det kommer generera i en skattesmäll. Hon är som nämts snart ute som influencer och vad ska hon göra då? Ingen utbildning, ingen yrkeserfarenhet och tre barn.

Vad var det för aktivitetstavlor? Glömt eller missat totalt
Citera
2024-07-23, 11:06
Medlem
Jag har för mig att Simon i anslutning till deras breakup skrev något i stil med att han aldrig kommer förlåta Linn efter var hon har gjort mot honom. Vet någon säker källa vad det handlade om?
Citera
2024-07-23, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rosarandigt
Jag har för mig att Simon i anslutning till deras breakup skrev något i stil med att han aldrig kommer förlåta Linn efter var hon har gjort mot honom. Vet någon säker källa vad det handlade om?

Otrohet enligt det här forumet. Med en viss Totte. Totte och Simme skildes åt i hockeyn efter denna händelse och verkar inte ha mer kontakt. Linn verkar vara riktigt lösaktig.
Citera
2024-07-23, 16:12
Medlem
Okej så Linn gör reklam för ett företag (fast obs är inte samarbete) fast man ska ange hennes personliga kod för att få bättre pris🤔 🫣
Citera
2024-07-23, 16:18
Medlem
Citat:
Okej så Linn gör reklam för ett företag (fast obs är inte samarbete) fast man ska ange hennes personliga kod för att få bättre pris🤔 🫣

Anmäl!
Citera
2024-07-23, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrc00li0
Anmäl!
Fast hon har markerat det som reklam... "för att det inte ska bli fel" så finns inget att anmäla...
Citera
2024-07-23, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kurre79
Fast hon har markerat det som reklam... "för att det inte ska bli fel" så finns inget att anmäla...

Precis, men så hon menar att hon får inget betalt? Även om man använder hennes kod? Makes no sense, hon är ju influenser då klart detta är hennes sett att tjäna pengar på, så bara just det jag reagera på😅
Citera
2024-07-23, 16:53
Medlem
Citat:
Precis, men så hon menar att hon får inget betalt? Även om man använder hennes kod? Makes no sense, hon är ju influenser då klart detta är hennes sett att tjäna pengar på, så bara just det jag reagera på😅
Inte säkert. Är ju ett sätt för företagare också att tipsa om varandra för att hjälpa varandra att få nya kunder/följare. Inte säkert hon får betalt i pengar...kanske är ett "samarbete" mellan dom gällande utbyte och inte pengar.
Citera
2024-07-23, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrc00li0
Anmäl!
Till vem? För vad?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto