2024-07-15, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av noprivacyinSweden
Lika lite som jag förstår mig på mänskor som ser sex som separat grej, förstår jag dem som ser "närhet" och "kramar" som en separat grej. Det är varufiering för mig.
Antar att det är samma personer som går på skratt-terapi, och diverse ormgropiga tillställningar.

Håller helt med detta. Som om kroppen helt plötsligt skulle vara asexuell typ
Citera
2024-07-20, 16:49
Medlem
Jag kan personligen säga att jag inte vill ha en relation för att jag inte känner mig värdig en annan människa.

Innan var jag perfektionist, nu har jag själv sabbat många saker. Vill inte dra in en man i det.
Även om min personlighet är bra, så är allt annat dåligt.
Förr var det tvärtom allt utom min personlighet var bra.
Senast redigerad av sonjab 2024-07-20 kl. 16:52.
Citera
2024-07-21, 21:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sonjab
Jag kan personligen säga att jag inte vill ha en relation för att jag inte känner mig värdig en annan människa.

Innan var jag perfektionist, nu har jag själv sabbat många saker. Vill inte dra in en man i det.
Även om min personlighet är bra, så är allt annat dåligt.
Förr var det tvärtom allt utom min personlighet var bra.
Så kan det förstås ocksåvara. Själv har jag blivit lat och orkeslös med åren. Inte alls pigg som förut. Och massa andra nackdelar, som barn osv. Ser inget konstigt i att man inte prioriterar relationer högst när man lever under vissa omständigheter. Men vissa verkar göra det ändå. T ex finns folk med massa psykisk ohälsa och skit som prompt ska ha flickvän
Senast redigerad av ResanTillMelonia 2024-07-21 kl. 21:58.
Citera
2024-07-22, 10:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ResanTillMelonia
Så kan det förstås ocksåvara. Själv har jag blivit lat och orkeslös med åren. Inte alls pigg som förut. Och massa andra nackdelar, som barn osv. Ser inget konstigt i att man inte prioriterar relationer högst när man lever under vissa omständigheter. Men vissa verkar göra det ändå. T ex finns folk med massa psykisk ohälsa och skit som prompt ska ha flickvän

Jag kan faktiskt hålla med. Ingenting är mer farligare än att vara i en relation med någon med psykisk ohälsa.

Man dräneras på alla sätt och vis. Alla behov som man själv burde kunna tillgodose lägger man ansvar hoss en annan människa.

Man måste mår bra och vara emotionellt stabil för att kunna ha en stabil relation.
Citera
2024-07-22, 10:27
Medlem
Ulf-Knulldells avatar
Jag hade en låång relationen med min föredetta så känner mig klar med den biten, nuförtiden vill jag bara glida runt och träffa kvinnor som gillar att ha sköjj och att suga kuk..
Citera
2024-07-22, 17:18
Medlem
DroneXR7s avatar
Jag upplevde en relation som otroligt krävande och vissa dagar vill jag bara vara för mig själv. Jag behöver inte köpa sex som TS dock.
Citera
2024-07-22, 17:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av poxxaq
Det har jag insett nu, men vore skönt med lite fysisk närhet ibland också.

Skaffa hund eller katt.

Citat:
Ursprungligen postat av ResanTillMelonia
Nej, skönt att slippa

Varför det?
Citera
2024-07-22, 19:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DoFtEnAvBaJs
Skaffa hund eller katt.

Varför det?
Är det bara jag som njuter av att ligga i sängen ensam på kvällen?
Citera
2024-07-22, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DieselnDust
I flera år tyckte jag så (svarar på rubriken).

Jag var ganska anti er pga ett ex som bedrog mig. Och ni som undrar.. Nä, det var inte jag som var orsaken till hans otrohet, har frågat för jag ville veta om det var något jag behövde jobba på. Men det visade sig att han hade bedragit sina flickvänner före mig oxå.

Tur, eller om jag ska säga otur.. Så har jag några manliga vänner som pushade på mig att jag måste upp i sadeln igen. Och efter många om och men så träffade jag tillslut en, men det blev inte besvarat oturligt nog.

Så jag tror att det är ödet som säger mig något här att jag inte ska ha en kärleksrelation 🤔

Känner samma här,tyvärr inget för mig.....
Citera
2024-07-22, 20:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av BubbisSkruttmamman
Känner samma här,tyvärr inget för mig.....
Goody for you. Users ska man hålla långt ifrån sig men synd att jag nekade några stycken innan denna jag träffade som uppenbart bara var ute efter en sak. Hatar fan folk!
Citera
2024-07-22, 20:55
Medlem
Ako-s avatar
I dagens samhälle så är det tyvärr inte till någon fördel att ha en relation med en kvinna.

Du slösar bort din tid, pengar och liv, för att sedan få noll tillbaka. Den moderna västerländska kvinnan är inget att ha längre. Det var annat förr i tiden
Citera
2024-07-22, 22:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ako-
I dagens samhälle så är det tyvärr inte till någon fördel att ha en relation med en kvinna.

Du slösar bort din tid, pengar och liv, för att sedan få noll tillbaka. Den moderna västerländska kvinnan är inget att ha längre. Det var annat förr i tiden
Jadu, precis så känner vi som faktiskt trodde att det kunde bli något när vi tog oss tid och råd men visade sig i slutändan att vi blev playade. Människor är skit, vilket kön dom än nu tillhör.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in