2024-07-22, 17:21
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Nej jag ser inte dum ut, för som många vet så har Jocke ett stort stöd fast alla inte skriver här, vuxna människor som kan tänka själva och fattar vem som är den som ställt till allt från början, att du inte fattar e ditt problem.
Du sitter i flera trådar och skriver om Jocke men vad hjälper de människor tycker om honom ändå.

Jag står för att Julia är en bättre mamma än han är pappa, hon knarkar inte inför sitt barn, hon försöker ändra sig.

Du skyddar lixom män som begår brott så vidrigt.
Nej, Jocke skyddar kvinnomisshandlare enlig dig - och Jocke ger sig på brottsoffer enligt dig.

Jag läste nånstans på Flashback att du skall rotera tungan så blir det bäst för Jocke
Lycka till.
Citera
2024-07-22, 17:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Nej, Jocke skyddar kvinnomisshandlare enlig dig - och Jocke ger sig på brottsoffer enligt dig.

Jag läste nånstans på Flashback att du skall rotera tungan så blir det bäst för Jocke
Lycka till.

Det är dina ord inte mina, jag vet iaf vad som är sant, önskar dig lycka till med att försöka sänka Jocke för de e ju de du vill helst, strunt i utsatta kvinnor dom får klara sig bara Jocke blir sänkt.
Citera
2024-07-22, 17:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Och någonstans har jag ett minne av att han sagt att han fick låna en mobil av en vakt och ringde Julia.

Det var Linnea som fick ett samtal den gången han satt häktad för bråket med Jocke, när Jonny gick emellan.

Julia säger att hon fick ett brev av Chrippa när han satt häktad första gången.
Citera
2024-07-22, 17:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av pressmedian
Nä, hon sminkar sig dagtid o det sk jobbet med fransar, är ett fiasko, hoppas hon inte skadar nån

Många sminkar ju sig på dagtid också.
Tror ingen kommer bli skadad, man antar ju att hon kan sitt jobb.
Citera
2024-07-22, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pressmedian
Linnea skulle tystas o förintas, jocke har gått ut me de, titta tillbaka så ser du de.
Breven som chrippa påstås ha skrivit innehåller uppgifter han inte haft vetskap om egtersom han satt inne.
Nu äre liam m som har breven, han är en rövslickare som hyllar rask, anjo o jocke, för att sänla kräftan. Kolla senaste, äcklit för fan

Lär dig hålla isär händelserna så kanske det får bättre 🙂

Märkligt det där med breven, L har ju gått ut med att det är Jullan som ordnat dem här senast.
En annan intressant sak är ju att Kräftan bekräftade allt och vek sig inte en millimeter för att tala sanning. Satan vad han matade på som en maskin 🙂

Vad var det Kräftan skrev för text på den där bilden han la upp för allmän beskådan gällande sina brev 🤔

Juste!
"Det spelar ingen roll vem du är, efter att du läst det här kommer du ha fällt tårar. Vi ses snart. Jag älskar er"

Jorå, så att de blev han grinig över att de skulle ut i det offentliga, när han själv redan publicerat en hel del och skulle knåpa ihop en bok för alla utsatta där ute. Märkligt det där.
Undrar när bokreleasen är.
Citera
2024-07-22, 18:07
Medlem
Citat:
Ja det kommer mera. Det har ju en lång tid pågått förhör. Det samlas på hög.

Tänk så lätt det hade varit att inte hamna i den sitsen

Ett steg är att inte ljuga. Men det sitter som i ryggmärgen på snubben så det kommer han fortsätta med. Förstår hur många lögner han kommit med innan som ingen vetat om.
En clown utan cirkus.
Citera
2024-07-22, 18:19
Medlem
https://www.youtube.com/watch?v=pkOZTTxWOZU

Vem fasen är Lisen i allt detta? Varför ger de sig på henne eller är det en han, man vet ju ingenting här.
Citera
2024-07-22, 18:24
Medlem
Citat:
Och någonstans har jag ett minne av att han sagt att han fick låna en mobil av en vakt och ringde Julia.

Vet inte om det. Men Jullan sa att hon lyckats smuggla in en brev till han med hon hånlog. Det är ju rent skitsnack.
Han fick extra mat/macka för de visste väl vem han var 😂

Juste, han har sexpack året om och det värsta minnet från att sitta häktad var att inte få fira nyår 👍🏽
Citera
2024-07-22, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Det var Linnea som fick ett samtal den gången han satt häktad för bråket med Jocke, när Jonny gick emellan.

Julia säger att hon fick ett brev av Chrippa när han satt häktad första gången.

Det är nog det jag har blandat ihop det med. Tack nu kan jag släppa det 😀

Det är inte lätt att hålla koll på allt kring Chrippa och det kommer att bli än värre.
Citera
2024-07-22, 18:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
https://www.youtube.com/watch?v=pkOZTTxWOZU

Vem fasen är Lisen i allt detta? Varför ger de sig på henne eller är det en han, man vet ju ingenting här.

Det är Anjos fru. Dom försöker lägga fokus på Anjos & Rasks fruar, skillnaden är den att både Anjo & Rask kan stå för vad dom gör och säger dom behöver inte ljuga eller gå på någons vikt.
Citera
2024-07-22, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Ett steg är att inte ljuga. Men det sitter som i ryggmärgen på snubben så det kommer han fortsätta med. Förstår hur många lögner han kommit med innan som ingen vetat om.
En clown utan cirkus.

Jag vet det kommer helt naturligt. Han kan ljuga om en sak och i nästa andetag säga att han inte sagt så. Det hörde vi när han pratade med Jocke när Linnéa var i lägenheten han inte skulle ha henne där när flickan var det.
Han ljög ju för fan flera gånger under bara en liten stund.

Jag undrar hur mycket han egentligen har ljugit för Linnéa och även Julia.
Han är en vandrande rövhatt.

Och jag ser något intressant. Varför verkar det vara så att de som står benfast på Chrippas sida nu verkar skita i Linnéa fullständigt.

Jag fattar inte. Det är bara ett evigt uppsopande efter honom genom att förvränga allt. Det verkar mer handla om den som skriver än om Chrippa.
Citera
2024-07-22, 18:57
Avslutad
Citat:
Det är nog det jag har blandat ihop det med. Tack nu kan jag släppa det 😀

Det är inte lätt att hålla koll på allt kring Chrippa och det kommer att bli än värre.

Nej jag fattar, nästan omöjligt att komma ihåg alla vändor hit och dit.
Chrippa säger nu att han ska ta fram allt på Lisens skuld 🤦‍♀️ finns inte den redan ute?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in