2024-07-22, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SignoraPagliaccio
Sen när skulle han och Diana vara ett par?😄

Anis heter han.
Citera
2024-07-22, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BringIT
Min gissning också. ”Fantom”bilden ser onekligen ut som paows hår och kropp.

Hon tjänar ungefär 500 tsek i månaden (enligt henne själv) på onlyfans. Könns ganska lätt att tvätta pengar där. Såg också på några läckta OF bilder att hon hänger med nån mörk kille som hon gärna suger av på videos.

Tippar det är Loco som hon suger av. En OF snubbe som också medverkat i samma typ av såpor som hon själv.
Citera
2024-07-22, 17:47
Medlem
Eponumoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamol
Dian* Bab*n brukar frekvent uppdatera Instagram men har inte gjort så sedan 9 juli. Skulle säga att det är extremt låga odds på att de tär hon. Synd att en så vacker tjej som har alla förutsättningar att skapa ett gott liv lagligt, misslyckas horribelt i livet.
Alla förutsättningar har hon nog inte. Utplacerad i någon håla mitt i Ingenting-Sverige.
Ser ut som en transhen i ansiktet.
Söndertatuerad och saknar utbildning.

Hennes bolag verkar ju inte ens nå en miljon i omsättning och själv fick hon bara hundratusen i årslön. Sämre än en ordinär halvtidssjuksyrra - info enligt Nyheter24.
Citera
2024-07-22, 18:17
Medlem
katr00pzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hello87
Hur långt straff får hon då
Slag på tummen och någon som pratar med henne i 30 min och säger hur dåligt det är att tvätta pengar kanske?

Nai men seriöst, skattefusk och pengatvätt är typ de enda brotten som faktist ger lite straff i Sverige, så kan nog tänka mig en 3 år då hon är kvinna (5år ifall hon hade varit en man).
Citera
2024-07-22, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eponumos
Alla förutsättningar har hon nog inte. Utplacerad i någon håla mitt i Ingenting-Sverige.
Ser ut som en transhen i ansiktet.
Söndertatuerad och saknar utbildning.

Hennes bolag verkar ju inte ens nå en miljon i omsättning och själv fick hon bara hundratusen i årslön. Sämre än en ordinär halvtidssjuksyrra - info enligt Nyheter24.

Hur kan man tro att man kan resa jorden runt som en galning, lyxkonsumera med mera, lägga upp allt på IG och bara tjäna drygt 9000 kr per månad, utan att Ekobrottsmyndigheten lägger sig i? Måste ju saknas några bestick i lådan.
Citera
2024-07-22, 18:29
Medlem
321js avatar
https://www.allabolag.se/5592977614/diana-baban-ab
Diana Baban AB

Org.nr: 559297-7614

https://förhör.se/penningtv%C3%A4tt-...C3%A4ttsbrott/

Motsatsvis, i förhållande till penningtvättsbrott av normalgraden, gäller alltså tvätt av summor som överstiger 267 500 kan utgöra ett grovt penningtvättsbrott.
Senast redigerad av 321j 2024-07-22 kl. 18:32.
Citera
2024-07-22, 18:31
Medlem
Jag längtar till FUP:n. När de har tömt hennes telefon lär vi exakt veta om hon var tsm med Scar eller inte. Polisen lär vilja koppla henne till en massa kriminella. Kanske en bra bild på de två på stranden i Maldiverna? :-)
Citera
2024-07-22, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av katr00pzz
Slag på tummen och någon som pratar med henne i 30 min och säger hur dåligt det är att tvätta pengar kanske?

Nai men seriöst, skattefusk och pengatvätt är typ de enda brotten som faktist ger lite straff i Sverige, så kan nog tänka mig en 3 år då hon är kvinna (5år ifall hon hade varit en man).

Så ni tror inte att hon kommer ut från finkan innan 2023 är slut? Hur kan adam vara fri man han är väl också anlagd för penningtvätt mäklaren Samir badarn före detta kompanjon
Citera
2024-07-22, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lifegoeson1
Så ni tror inte att hon kommer ut från finkan innan 2023 är slut? Hur kan adam vara fri man han är väl också anlagd för penningtvätt mäklaren Samir badarn före detta kompanjon

2024 menar jag givetvis
Citera
Medlem
katr00pzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lifegoeson1
2023 var väll för ett år sedan?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Desdenova
Jag längtar till FUP:n. När de har tömt hennes telefon lär vi exakt veta om hon var tsm med Scar eller inte. Polisen lär vilja koppla henne till en massa kriminella. Kanske en bra bild på de två på stranden i Maldiverna? :-)

Håll oss uppdaterade skicka gärna PM till mig när fup kommer ut
Citera
2024-07-22, 18:33
Medlem
BallaBellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av katr00pzz

Näringspenningtvätt och Grovt Brott mellan 2021-01-01 till 2024- 07-17

Två åtalspunkter och under lång tid.

Tror hon får ett långt bra straff eftersom hon agerat i gängmiljö vilket idag kan ge upp till dubbla år.
Undrar vad det grova brottet står för?
FUP kommer väl om 4-5 månader.
Senast redigerad av BallaBella 2024-07-22 kl. 18:37.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in