2024-07-22, 14:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Du länkar till något som också visar vilket pucko Jocke är.
De är ju bröder så att de på olika sätt kan vara lika puckade är väl ingen överraskning.
Hade jag varit Chrippa hade jag inte ens försökt förklara och bortförklara - jag hade bett Jocke dra åt helvete eftersom han lade sig i och lekte polis i något som inte angår honom.

Jo du säger det och jag hör dig men för mig så är du bara en person som skyddar en kvinnomisshandlare, jag trodde du var på linneas sida?
Att det har blivit som det blivit beror på Chrippa själv och det han har sagt till båda sina bröder & pappa.
Citera
2024-07-22, 14:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av pressmedian
Märker ord när du inte har nått å komma med.
Julle är bostadslös o låter morsan o syrran samt anna o felisia book passa ungen.
Julle är inte lämplig.
Du skriver att hon har varit en bättre mamma, hur ser du på hennes föräldraskap i nutid?

Ja hon har börjat jobba, lämnar sitt barn på förskolan, åker på dagsutflykter med barnet. Hon försöker ju, vad gör Chrippa för att ändra sitt liv? Inte ett skit.
Citera
2024-07-22, 14:12
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Jo du säger det och jag hör dig men för mig så är du bara en person som skyddar en kvinnomisshandlare, jag trodde du var på linneas sida?
Att det har blivit som det blivit beror på Chrippa själv och det han har sagt till båda sina bröder & pappa.
Du kan lägga ner dina barnsliga anklagelser om "skyddar kvinnomisshandlare" så fort någon inte håller med dig i dina infantila inlägg som osar avundsjuka och svartsjuka gentemot Linnea.

Nej, att Jocke leker polis och låtsas ha blivit utsedd att utföra myndighetsutövning ligger enbart på Jocke.
Citera
2024-07-22, 14:14
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Du verkar ha noll koll vet inte ens vad barnet heter.
Hon har varit en bättre mamma än vad han är pappa iaf.
Har hon?
Har du glömt hennes historik med exet?
Tycker du det var en bra miljö och bra behandling av barnet?
Citera
2024-07-22, 14:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Dom försöker manipulera dig.
Varför skulle Chrippa göra det?

Jocke och Jonna stod bakom att Chrippa fick bakom ryggen på Linnea och försökte pressa Chrippa att bli tillsammans med Jullan igen. Varför då?

Allt är mycket enkelt. Något skedde, polisen kom, 1/1 skriver 400Ben, som har fått information från Jocke, ”Heard vs Depp” här.
Sen kom lögnerna forsandes. Direkt, inte efter att han släpptes.

Men ingen kan manipulera mig.
Är väl inte konstigt att dom litade på vad chrippa säger eller? Det är ju han som sett till att det blev som det blev.
Sluta dra in 400Ben i allt de har jag sagt flera ggr.
Citera
2024-07-22, 14:19
Avslutad
Citat:
Har hon?
Har du glömt hennes historik med exet?
Tycker du det var en bra miljö och bra behandling av barnet?

Hon blev våldtagen och misshandlad grovt, den mannen var vidrig på alla sätt och vis, fy fan du sänker varenda kvinna som blivit misshandlad till botten alltså.

Nej de där barnet har haft det svårt både hos sin pappa & mamma, bråk överallt, misshandel i båda familjer, inget barn borde ha det så.

Men Julia försöker ändra sig till skillnad från chrippa.
Citera
2024-07-22, 14:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Tror du Julia är den som drog igång drevet? Vad är din personliga teori?

Chrippa drog igång allt med hjälp av Julia för hon var galet kär i honom och han skulle komma tillbaka till honom.
Citera
2024-07-22, 14:23
Avslutad
Citat:
Och ingenting har hänt. Där ser man.
Det var alltså en bortkastad anmälan och att uppta polisens tid i onödan.
Halleluja.

Cluee har inte sett något brott begås -- vad har du svårt att förstå?
Påstår du att Anjo ljuger?
Nej Cluee kan inte anmäla, lika lite som trollet ovan -- ingen av dem har sett något brott.

1.04 in i videon ... Linnea ringer Jocke gråtandens. Jocke säger ring polisen.

https://www.youtube.com/watch?v=Pw1NfHuTN5Y

Behövs inte - tonen är genomgående.

Du av någon borde veta att en anmälan kan ta tid, och varför ska vi skydda Cluee när det är saker han själv går ut med?
Citera
2024-07-22, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Youtube är lite fula dock eftersom man får ju inte göra youtube om man har fått en kanal raderad av youtube.

Kanske är det så att Chrippa själv började radera och skylla på hackers för att en bannlysning inte skulle uppstå och förhindra hans karriär på youtube genom en annan oraderad kanal.

Kanske Jockibois tips. Radera kanalen snabbt nu innan youtube bannar dig för doxningsresultats videon.

Jag har inte tänkt på det viset. Du kan ju har rätt. I så fall slängde han Linnéa under bussen grovt.
Citera
2024-07-22, 14:29
Medlem
Citat:
Chrippa drog igång allt med hjälp av Julia för hon var galet kär i honom och han skulle komma tillbaka till honom.

Och han lät henne tro det men hade siktet på Linnéa. Det kan nog ingen säga emot. Det var uträknat från honom. Tror också att hans förklaring om varför han åkte iväg med Linnéa är en efterkonstruktion dvs för att få kanalen tillbaka.
Citera
2024-07-22, 14:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Och han lät henne tro det men hade siktet på Linnéa. Det kan nog ingen säga emot. Det var uträknat från honom. Tror också att hans förklaring om varför han åkte iväg med Linnéa är en efterkonstruktion dvs för att få kanalen tillbaka.

Det är precis vad det handlar om.
Vi lär ju snart få reda på mer saker, Anjo har ju saker som Chrippa inte vill ska komma fram till Linnea, ska bli intressant och se om det kan ha med youtube kanalen att göra, eller finns det nått mer mellan Chrippa & Julia som inte Linnea vet om.
Citera
2024-07-22, 14:36
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Hon blev våldtagen och misshandlad grovt, den mannen var vidrig på alla sätt och vis, fy fan du sänker varenda kvinna som blivit misshandlad till botten alltså.

Nej de där barnet har haft det svårt både hos sin pappa & mamma, bråk överallt, misshandel i båda familjer, inget barn borde ha det så.

Men Julia försöker ändra sig till skillnad från chrippa.
Barnet blev väl lämnat ensam också ...

Med andra ord så är det ingen mönstermamma ni sitter och framhäver. Vad händer nästa gång hon blir kär i fel karl t ex?
Chrippa har inte utsatt barnet för motsvarande av vad hon fick genomleva hos mamman - Chrippa har alltså inte heller samma absoluta behov av att förändra sig och sin tillvaro.

Citat:
Du av någon borde veta att en anmälan kan ta tid, och varför ska vi skydda Cluee när det är saker han själv går ut med?
Vad går Cluee ut med?
Han har vare sig blivit slagen, slagit någon eller sett någon misshandel.

Försöker du börja om symaskinen för att tugga dig bort från det ansvar Jocke borde ha tagit när Linnea ringde honom?
Och hur Jocke redan från starten gick ut och aktivt skyddade en påstådd kvinnomisshandlare genom att starta drev och grovt förtala ett brottsoffer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in