Citat:
Ursprungligen postat av
Pallal
Posta filen är du snäll.
Varför har du helt plötsligt svängt i din åsikt? Precis när jag berättade hur sektledaren vill ge Julia all skuld?
Anjo och Joakim är ytterst skyldiga till det grova förtal som har utspelat sig framför våra ögon.
Trolig plot twist Chrippa hade själv lagt in Linneas nummer eller också kanalen togs bort efter doxningen av 400Ben.
Hur kommer det sig att du inte vet om Jullans CV?
Du kan söka upp på Lexbase, finns tillgängligt att kolla upp.
Jag har inte svängt alls, jag har sedan länge påpekat att Jullan har en stor bidragande faktor i det hela. Det blir bara mer och mer tydligt med tiden när alla lögner uppdagas.
Kräftan har säkert själv lagt in Ls nummer för efter att "ryssarna" försökte hacka hans kanaler första gången. Han sa kort därefter att han hade fixat tvåstegsverifiering. Inget konstigt med det om man vill säkra upp.
Men det var från surfplattan som printsen togs att Ls nummer var reggat. Surfplattan hade Jullan.
Jullans masterplan var att få tillbaka Kräftan med alla medel, Kräftans masterplan var att alla anmälningar skulle tas tillbaka.
Jag tycker det är solklart vad hela det här handlar om och vilka som är de faktiska bovarna som utnyttjat folk i sin omgivning.
Skulle Tindra idag fortfarande stå fast vid vad hon sa i videon?
Det Kräftan påstod och det Tindra sa stämde ju inte riktigt överens.