2024-01-25, 12:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Temporary5
Chrippa pladdrar tydligen för fort för att du ska hinna fatta vad han säger. Han säger att han inte har kollat upp det, men att han har hög energi och troligen finns där något.

Underförstått har han alltså ingen klinisk diagnos från psykolog/läkare men han förnekar inte att det troligen finns symptom.

https://youtu.be/TU0ePs5Cg4s?t=651

Eller så hörde han precis det och förstår att det du skriver har inget med att ha ADHD att göra eller inte, kan vara mycket annat som utspelar sig liknande så självutnämnda experter som dig och ANJO blir förvirrade.

Sen kan man inte diagnostiersa sig själv i vilket fall som helst!
Senast redigerad av 1nZan3 2024-01-25 kl. 12:51.
Citera
2024-01-25, 12:50
Medlem
KlanLedarNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Den här deklarationen behöver redas ut.
Chrippa har näringsförbud så han kan inte deklarera något som inte finns eller som han får lov att ha.
Så hur har det här gått till?

Tror inte det är sant men OM det skulle vara så att Psykobruden lyckats få in en deklaration så är det inget att bry sig om ens för skatteverket lär vilja kolla hans konton isåfall och ser där att det inte finns någon miljon som inte är skattad. Anjo kom nog med sin första sanning i livet när han sa att det finns ingen chans i världen han tjänat så mycket på sin Youtube.! Så detta är inget att ens lägga energi på
Citera
2024-01-25, 12:52
Medlem
Citat:
Chrippa pladdrar tydligen för fort för att du ska hinna fatta vad han säger. Han säger att han inte har kollat upp det, men att han har hög energi och troligen finns där något.

Underförstått har han alltså ingen klinisk diagnos från psykolog/läkare men han förnekar inte att det troligen finns symptom.

Enligt Anjo så har han det, så han behöver inte kolla upp något, diagnosen är klar och fastställd av Dr. Anjo så behövs inga läkarintyg tydligen.
Citera
2024-01-25, 12:53
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Refugen
Sen försvarar jag inte Chrippa i allt, jag tycker att han uttrycker sig klandervärt på många sätt när han kommer upp i varv. Är dock övertygad om att han har ADHD och även om det gör att man säger saker utan eftertanke är det är inte på långa vägar lika farligt och destruktivt som BPD.

1:57:29 i videon Dom avgörande bevisen i Chrippa fallet! *Finalen* säger Anjo att C har adhd. Frågan är om det är diagnosticerat eller ett antagande. Frågan är också om L är diagnosticerad EIPS eller om det bara är ett lösryckt antagande precis som påståendena om att Ls tidigare relationer också varit kaos. En eventuell EIPS-diagnos är aldrig irrelevant när det gäller problematiska relationer, tvärtom, det är en garanterad grundförutsättning.
https://www.youtube.com/watch?v=fCat2keC07o&ab_channel=ANJO

Redigering 1:
Ingen ADHD-diagnos fastställd enligt Herr C:

Redigering 2:
Har L EIPS (aka borderline)?
Enligt Ls vän har L själv uppgett, sedan sex år tillbaka, att hon är diagnosticerad EIPS - 2:02:00:
https://www.youtube.com/watch?v=fCat2keC07o&ab_channel=ANJO
Senast redigerad av Lava 2024-01-25 kl. 13:16.
Citera
2024-01-25, 12:55
Medlem
Det har kommit och gått (avstängda) intressanta användare i den här tråden. Jag har tidigare citerat från brittafittans alster - se https://www.flashback.org/find_posts_by_user.php?userid=1593768&threadid=332 7687

En annan guldklimp är användaren fruna som inte bara låter oss veta hur teven kommer att monteras på Tavastgatan utan även hur man håller myndigheterna borta från ens tillgångar - se https://www.flashback.org/find_posts_by_user.php?userid=1593518&threadid=332 7687
Citera
2024-01-25, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Det är ju det här som är problemet. Anjo är allt annat än trovärdig oavsett vad han gör, det har till och med Jockiboi sagt. Bara för att han säger att Dagboken är Linneas så behöver det inte betyda att det är det

Det är väl sant. Man får väl tro vad man vill.
Jag är dock ganska övertygad om att det är Linneas dagbok.
Självklart är det inte bevisat, men har svårt att tro att Anjo skulle fejka de
Citera
2024-01-25, 12:57
Avslutad
Citat:
Din läsförmåga ligger på en pinsam låg nivå. Du hävdar att andra är självutnämnda experter i samma mening som du fabulerar dina egna teorier. HAHA

Min läsförmåga är på låg nivå för att du inte förstår vad jag skriver? Vad i det jag skrev har jag fabulerat?
Du påstår att det inte finns diagnoser som förväxlas med ADHD så att personer blir feldiagnostiserade?
Det är precis vad som finns!!! Det värsta jag vet är när någon dåre missförstår vad jag skriver i kombination med att påstå att det jag skriver skulle vara fel, pga DIN ignorans, då det jag skrev är FAKTAMÄSSIGT stärkt!

Människor som dig är det ingen idé att ens argumentera emot, för det är så ny ignorans som kommer i nästa kommentar i kombination med att du totalt ignorerar det första felen du skrev med att påstå att den som har rätt är den som inte vet vad de talar om, just för att du har en övertro på ditt ignoranta sinne du använder som facit.

Men visst, vad i det jag skrev var INTE fakta?!
Citera
2024-01-25, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cachero
True.. extremt fjantigt.
Men vilken jävla vuxen människa skriver dagböcker. Fyfan vilken tönt hon e

Må vara töntigt men det är desto mer töntigt att skriva 47 blad med ihopkrafsade historier och kalla det för en självbiografi. Fablernas värld som riktar sig till barn är på omkring 48 sidor, så kanske kan passa in i den kategorin istället.
Citera
2024-01-25, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlanLedarN
Tror inte det är sant men OM det skulle vara så att Psykobruden lyckats få in en deklaration så är det inget att bry sig om ens för skatteverket lär vilja kolla hans konton isåfall och ser där att det inte finns någon miljon som inte är skattad. Anjo kom nog med sin första sanning i livet när han sa att det finns ingen chans i världen han tjänat så mycket på sin Youtube.! Så detta är inget att ens lägga energi på

Tillhör pappret någon annan kanske?
Citera
2024-01-25, 13:03
Medlem
Dopys avatar
Citat:
det är en väldigt exakt summa, så känns ganska fejk.
Citera
2024-01-25, 13:04
Avslutad
Jag är övertygad om att Linnea har något i sin ägo som är sprängstoff i hela den här historien. Något gubb-ligan vill ha tag på för att kommer det ut spränger det inte bara Chrippas luftslott utan hela kvarteret
Jag väntar på the Big Bang
Citera
2024-01-25, 13:06
Avslutad
Citat:

Det där är ingen deklaration överhuvudtaget. Det är ett underlag man kan ladda ner från internet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in