2024-07-19, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Såg att han sa i en stream att ”de kommer ju inte bara och knackar på dörrn och bär ut tv’n. Det funkar inte så. Jag har förresten ingen tv, den är Neas.”

Det kan väl visst funka så eller har jag fel? Och spelar det någon roll att ”den är hennes”? De är ju inte dumma i huvudet.. Däremot är han det, som visar upp allt offentligt.

dom kan knacka på precis när dom vill. anser dom att dom kan få 3000:- för tv'n så tar dom den. samma med hans dator. dom tar precis vad dom vill ha. dom skiter totalt i vilken sorts värld han lever i. finns det fina mattor så tar dom även dom. han han en i-phone i handen så är det bara att ta ut simkortet och lämna över telefonen.
Citera
2024-07-19, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chris.Hagen
dom kan knacka på precis när dom vill. anser dom att dom kan få 3000:- för tv'n så tar dom den. samma med hans dator. dom tar precis vad dom vill ha. dom skiter totalt i vilken sorts värld han lever i. finns det fina mattor så tar dom även dom. han han en i-phone i handen så är det bara att ta ut simkortet och lämna över telefonen.

Precis vad jag trodde.
Citera
2024-07-19, 22:19
Medlem
Citat:
Såg att han sa i en stream att ”de kommer ju inte bara och knackar på dörrn och bär ut tv’n. Det funkar inte så. Jag har förresten ingen tv, den är Neas.”

Det kan väl visst funka så eller har jag fel? Och spelar det någon roll att ”den är hennes”? De är ju inte dumma i huvudet.. Däremot är han det, som visar upp allt offentligt.

Varför tror du att han för över pengar till L så att hon sen får betala saker så att hon får ett kvitto
Han utnyttjar de i sin omgivning så att han kan slippa undan allt.
Citera
2024-07-19, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Varför tror du att han för över pengar till L så att hon sen får betala saker så att hon får ett kvitto
Han utnyttjar de i sin omgivning så att han kan slippa undan allt.

Ja, såklart. Han tror att han är smart, när det är helt tvärtom.
Citera
2024-07-19, 22:41
Medlem
Citat:
Ja, såklart. Han tror att han är smart, när det är helt tvärtom.

Folkbokföringsbrott har de båda gjort sig skyldiga till redan.
L valde att adressändra hem till päronen efter Jönköping istället för till den adress hon faktiskt flyttade till och bor på.
Kräftan har inte lyft ett finger som vanligt.

Någonting säger mig att det där boendet inte kommer bli långvarigt.
Citera
2024-07-19, 22:51
Medlem
Citat:
Folkbokföringsbrott har de båda gjort sig skyldiga till redan.
L valde att adressändra hem till päronen efter Jönköping istället för till den adress hon faktiskt flyttade till och bor på.
Kräftan har inte lyft ett finger som vanligt.

Någonting säger mig att det där boendet inte kommer bli långvarigt.

Tror inte det heller. Han skrev väl sig inte ens i Jönköping?
Citera
2024-07-19, 22:52
Medlem
nu står ju junior med skulder över öronen. han vill nog inte stå skriven på en adress där han faktiskt bor. han kan ju inte stå på något kontrakt som en hederlig hyresvärd tillhandahåller. när dom gör kreditupplysningen så är det tvärstopp. så han är beroende av någon annan som ska stå på kontraktet. och det där med hederlig hyresvärd är det som gör att han nu får betala svart till någon babbe familj för att kunna bo i deras källare eller vind. för linnea har ingen inkomst så hon kan inte heller stå på ett kontrakt. så det är babbeluring marknaden som gäller för honom. han är en tält ziggis.
Citera
2024-07-19, 22:57
Medlem
Citat:
Tror inte det heller. Han skrev väl sig inte ens i Jönköping?

Stämmer bra att han inte gjorde det.
Så båda gör medvetna val att inte folkbokföra sig som de är skyldiga till.
Men det får skatteverket ta hand om, de kan sånt där
Citera
2024-07-19, 23:09
Medlem
Citat:
Stämmer bra att han inte gjorde det.
Så båda gör medvetna val att inte folkbokföra sig som de är skyldiga till.
Men det får skatteverket ta hand om, de kan sånt där

Bevis på att han inte lär sig, men är ju inget annat att tro. Jisses, vilken pajas.
Citera
2024-07-19, 23:36
Bannlyst
Hur får denna kräk jobb eller ens ett umgänge ?
Har ju tidigare dömd och förekommande
https://www.krimfup.se/search/tomas-christofer-berg
Citera
2024-07-20, 00:15
Medlem
knark-kungens avatar
Kräftan på Svensk mark, nu får han passa sig för kronan, dom kan dyka upp när som helst Eller dom kanske redan hunnit varit på honom??

Hur går det för Jockeboy då, sitter han fortfarande och låtsaslipar i någon video med texten låt mig bara vara ifred!!!
Citera
2024-07-20, 00:17
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P.alex.j
Hur får denna kräk jobb eller ens ett umgänge ?
Har ju tidigare dömd och förekommande
https://www.krimfup.se/search/tomas-christofer-berg
Vad menar du mannen? Bara för man är dömd måste man fortfarande försörja sig själv.

Dessutom är det längesedan han var anställd. En dom gör ingenting i dagsläget, det är som en ansiktstatuering, inte optimalt men det kan gå an med rätt motiv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in