Citat:
Ursprungligen postat av
mutemute123
Det känns som du är nära ett svar, jag tror nästan jag behöver kolla om på olika klipp osv, börjar känna mig förvirrad.
Man får börja kolla från början och sen sortera i röran med alla prints och påståenden hit och dit. Men sen efter ett börjar bitarna falla mer och mer på plats.
Notera att i intervjun med Cluee så säger L att Kräftan inte ska slagit med knuten näve.
Det är inget ordval hon tidigare använt i varken förhör, sms eller i sin a poster på sociala medier.
Gå tillbaka till förhöret med henne gällande händelsen den 29 december.
Där används ordvalet av en snubbe vid namn Kräftan.
Kollar man tillbaka på gamla videos med Bröderna Berg så använder herr Kräftan det ordvalet ännu en gång när han berättar om att han blev anmäld för misshandel som han även blev dömd för 2009.
Intressant att L helt plötsligt använde det ordvalet för att förklara att misshandel ägt rum.
Använder en kvinnoboxare öppen handflata kan det bli ringa, sen självklart beroende på omständigheterna.
Undrar om barnet såg örfilen när den utdelades
Ett annat vidrigt klipp är när han ska ha vridit om hennes arm och släpar henne till dörren (minns inte exakt)
Barnet låter som att hon vistas i vardagsrummet och är med största sannolikhet placerad fram surfplatta och tv.
Lyssna sen på hur Kräftan beter gentemot barnet efter att då precis lagt hand på L. Man ryser i hela kroppen.
Lyssna sen på hans förklaring i sin "sannings-video". Den pissiga förklaringen får en att kräkas i munnen ett par gånger.
Fortfarande frågetecken kring den där iPhone mini vart det återfanns och när.
Undrar vad de i hans omgivning tänker nu när det passerat en tid, tror de fortfarande att han är oskyldig?
Hur mycket är Jullan involverad som inte kommer upp till ytan av någon anledning.
Finns många frågetecken kvar som självklart ska redas ut.