Citat:
Ursprungligen postat av
mutemute123
Jag tror hon var full som hon säger och det blir väl ändå svårt att bevisa på nått sätt, hemskt men sant. Tror inte heller hon tagit upp de.
Jo det stod i anteckningarna också. Att hon blev sur om dom inte hade sex.
Framförallt så borde utredningen tas upp för barnets skull men också för linneas skull om han nu inte är snäll mot henne.
Det är intressant att han tar upp så många händelser när hon skulle betett sig illa, inte en enda gång tar han upp vad han har gjort utan pratar bort det.
T.ex den där deklarationen som jag återkommer till hela tiden.
Det intressanta med den är ju hur hon ska ha kunnat logga in, genom ansiktsigenkänning när han låg och sov, de ska ha skett på natten så mellan 28-29 december.
Det extra intressanta med den är att kvittensen som är exakt hur en preliminär inkomstdeklaration ser ut, har gjorts med BankID, e-tjänster som Skatteverket har.
Efter man har granskat alla uppgifter så skickar man in den till Skatteverket och först då är det möjligt att få en kvittens på när de ändrade uppgifterna har skickats in. Det vill säga den kvittens som Kräftan fotat av på sin datorskärm och skickat till Anjo som visats upp.
Den här kvittensen kan omöjligt ha gjorts när Kräftan låg och sov på natten ovetandes med L smygandes för att få tag på hans ansikte, eftersom den skickades in den 29 december kl. 12:10:14.
Ungefär 1 timme och 20 minuter innan han blir gripen.
Hjälp mig förstå denna.