Citat:
Ursprungligen postat av
Thalamiflorous
För det första så kämpar Ukraina mot nazismen och har gjort så mycket framgångsrikt. Det är samma arbete som görs för att rensa ut mygel-ryssen från Ukraina. Vilket också gått mycket bra. Men naturligtvis så finns det en å annan nazist, halvnazist med mera här å där. Det finns i alla länder, till och med i Sverige har vi en handfull nassar.
Nu ska det vara sagt att det du länkar och tar upp mycket väl kan vara skapad fake news.
Men om du nu tycker att en liten nasse här å där är ett problem. Borde du då inte rikta dig mot Putin. Stora delar av hans militär är nazister. Han har använt olika förband som bekänner sig som nazister.
Man undrar vad du har för agenda? Alla vet att Ukraina och dess styre är anti-nazistiskt. De arbetar mycket framgångsrikt mot nazismen (ryssen).