2024-07-18, 22:33
  #1
Bannlyst
Decorated fighter of Ukraine's "elite" 3rd Assault Brigade visits Auschwitz, June 2024
https://x.com/mossrobeson__/status/1813371436125257841
As Hitler once said: "Where we are there is no place for anyone else" The SS hoped to make good that claim.

Azov's European summer tour has expanded to 9 cities across 6 countries
https://x.com/Dreznicagoat/status/1812433208438337940

Finns det ingen nazism i Ukraina? Hur kunde 90 procent av svenskarna bli medbrottslingar till det fascist?
Citera
2024-07-18, 22:36
  #2
Medlem
SimonSesss avatar
"Inga nazister i Ukraina" haha jag har bara hört det från svenskar. Deras militär åker bokstavligen runt med flaggor med hakkors på, men svenskarna stoppar huvudet i sanden
Citera
2024-07-18, 22:54
  #3
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JustTrolling
Vadå "bli medbrottslingar till det fascist?"? Helt obegriplig svenska.

Alltså med tanke på den takt ni ryssjävlar slaktas som dom nazistgrisar ni är i Ukraina, och hur jävla korkade ni är, så lär den ryska rasen vara utrotad innan ni lär er att göra ordentligt översättningar från Ryska till Svenska.

Ditt översättningsprogram har presterat en (1) mening text på svenska. Och failar totalt.

Nåja, snart är ni utrotade så vi slipper det ryska smutset på internet.
Kan du inte läsa engelska, idiot? - Decorated fighter of Ukraine's "elite" 3rd Assault Brigade visits Auschwitz, June 2024

"I wonder which Western PR agency handled the re-branding of the Azov brigade as the “3rd assault brigade”? It’s just Old Nazi wine in a new bottle , complete with the Azov founder and now Colonel Andriy Biletsky as its current commander. Here’s him receiving the medal from “Colonel” Andriy Biletsky himself!!"
https://ukraineuncensored.quora.com/Decorated-fighter-of-Ukraines-elite-3rd-Assault-Brigade-visits-Auschwitz-June-2024
__________________
Senast redigerad av Thalamiflorous 2024-07-18 kl. 22:56.
Citera
2024-07-18, 22:56
  #4
Medlem
Det är ingen hemlighet att dessa nazister finns.
I nuläget saknar dom makt och inflytande.
Dom är bra på att döda ryssar så man låter dom göra just det.
Citera
2024-07-18, 23:02
  #5
Bannlyst
Auschwitz Museum responds to RT’s Ukrainian Nazi exposé
A member of the Ukrainian military wore a shirt emblazoned with an Adolf Hitler quote to the concentration camp

“Promoting content and symbols associated with Nazi ideology in this unique place violates the memory of the victims, which is an unacceptable and morally reprehensible act,” Auschwitz Museum spokesman Bartosz Bartyzel told RT.
“It is also a crime under Polish law,” he continued. “This remains valid regardless of whether the supposed quote from Hitler is unsigned or does not appear in generally recognized sources. Therefore, we will inform both the Polish prosecutor’s office and the Embassy of Ukraine in Warsaw about this painful incident related to hate speech.”
https://www.rt.com/russia/601287-auschwitz-reports-ukrainian-nazi/
Citera
2024-07-18, 23:05
  #6
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Det finns inga svenskar som stödjer "ukrainska nazister".


Du är inte den vassaste kniven i lådan i alla fall. Det får man ge dig.
Denna fascist slåss på svenska skattebetalares bekostnad och skjuter, förmodligen, med svenska vapen. Är inte det ett stöd?
Citera
2024-07-18, 23:20
  #7
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Vilken denna? Va fan snackar du om?
Nikita Miroshnichenko
https://x.com/ElOjoEn/status/1813859426434248832
__________________
Senast redigerad av Thalamiflorous 2024-07-18 kl. 23:24.
Citera
2024-07-19, 08:42
  #8
Bannlyst
Och det är inte allt.
Ukrainare övertalas att slåss mot Ryssland som deras SS-farfäder gjorde: Zelenskyjs propaganda slutar dölja nazism
A promotional billboard of the Ukrainian army in Lviv:
https://www.reddit.com/r/UkraineRussiaReport/comments/1e67jpb/ua_pov_a_promotional_billboard_of_the_ukrainian/
Inscriptions: “Yesterday them, today you”, "80 years since the Battle of Brody", "Update your details in TCC"
On the left side of the billboard is the emblem of the 14th Waffen Grenadier Division of the SS (1st Galician). This division took part in the Battle of Brody (1944) on the side of the Third Reich.

Hur hamnade svenska samhället på nazisternas sida? Vilken propaganda, socialantropologi, etnologi och sociologi användes för att övertyga naiva svenskar om att stödja ukronazisterna?
__________________
Senast redigerad av Thalamiflorous 2024-07-19 kl. 08:44.
Citera
2024-07-19, 09:17
  #9
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thalamiflorous
Nikita Miroshnichenko
https://x.com/ElOjoEn/status/1813859426434248832

För det första så kämpar Ukraina mot nazismen och har gjort så mycket framgångsrikt. Det är samma arbete som görs för att rensa ut mygel-ryssen från Ukraina. Vilket också gått mycket bra. Men naturligtvis så finns det en å annan nazist, halvnazist med mera här å där. Det finns i alla länder, till och med i Sverige har vi en handfull nassar.

Nu ska det vara sagt att det du länkar och tar upp mycket väl kan vara skapad fake news.

Men om du nu tycker att en liten nasse här å där är ett problem. Borde du då inte rikta dig mot Putin. Stora delar av hans militär är nazister. Han har använt olika förband som bekänner sig som nazister.

Man undrar vad du har för agenda? Alla vet att Ukraina och dess styre är anti-nazistiskt. De arbetar mycket framgångsrikt mot nazismen (ryssen).
Citera
2024-07-19, 09:22
  #10
Medlem
Nicholassarkozys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thalamiflorous
Denna fascist slåss på svenska skattebetalares bekostnad och skjuter, förmodligen, med svenska vapen. Är inte det ett stöd?
Det är bra att Sverige stödjer nazister, det är dom enda som kan få bukt med er platthuvade untermenschen.
Citera
2024-07-19, 09:34
  #11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Nu ska det vara sagt att det du länkar och tar upp mycket väl kan vara skapad fake news.
Har du bevis för att detta är "fake news" eller är du en lögnare själv?
Citera
2024-07-19, 09:41
  #12
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thalamiflorous
Har du bevis för att detta är "fake news" eller är du en lögnare själv?

Om jag hade haft bevis så hade jag naturligtvis skrivit att jag visste att det var fake news och skickat med bevisen. Eller hänvisning till bevisen.

Men lögnare är jag då rakt inte i alla fall.


Fan kan du inte läsa eller? Du är inte jättesmart i alla fall. Det är ett som är säkert?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in