Citat:
Ursprungligen postat av
Massajen
På A svar jag att man inte kommer undan hårda fakta genom att vifta med klyschor på låtsasengelska. Debatten skulle må mycket bättre av fler historiska referenser för att folk ska få perspektiv på samtiden.
På B svarar jag att jag inte inställer mig vid fronten eftersom jag vill verka för fred, förhandling och nedrustning.
Hårda fakta?

Du kör klassiskt slödderprat signerat Kreml för att vifta undan det enkla faktumet att Kreml mördade ett helt plan fyllt med civila. Ett patetiskt grepp att peka finger på någon annan, som om det skulle kännas bättre för de anhöriga men det är ganska talande för hur usla ni Kreml-botar är.
Och sen att du skulle verka för fred och förhandling är också en punkt i trollmanualen förutom den relevanta detaljen att du stödjer och propagerar för att Ryssland ska få utplåna Ukraina och annektera landet. Det är precis ingen som går på dina infantila lögner. Eller vill du ha samma fred som jag eftersträvar, att Ryssland kryper tillbaka till sitt eget land och ger fan i andra länder? Tror inte det.