Citat:
Ursprungligen postat av
Vafalls09
De skulle hämta koks eller något liknade och ta med sig hem till UK alt sälja det här.
Inte svårare än så, om ni har sett Border Patrol på TV så finns det olika knep att undgå security checkpoints med droger.
Utav bilderna som släpps på dessa här 2 offrena så är det med 110% säkerhet illegal verksamhet inblandat när de tog sig till Malmö.
För det första, Fosie är ingen turistplats det är Ghetto/industriområde. Det andra, finns gott om människor i Malmö som ser ut som Juan och Faroqq och tro mig de är inga revisor på någon turistbyrå utan gängkriminella. Dessa 2 typerna var inte här för någon travel agency utan droger var involverat här.
Den som bor i Malmö, den vet.
Experten har talat 🫡 de
skulle, 110%, och
VET.
Får man lov att kommentera, herrn? Eller har du stängt diskussionen..? 🥹
Om du får dina smugglings kunskaper från Border Patrol ska du nog knipa käft och inte låta så jäkla säker.
Någon sa pengakurir, lägger min gissning på det - skulle hämta cash/lösa ngt åt kriminell som har konflikter = någon fick nys/sålde dom.
Bandidostopp gripen samma dag och Mirza M-falangen gripen för ett tag sen, får väl det o gunga lite i gängvärlden, kan vara kopplat kanske.
Citat:
Ursprungligen postat av
grekkoz1
Här kommer en konstig grej, om det nu var knark, varför hade dom ingen egen security?
LÄTT att dom fix ett tips och drog till CPH och mötte upp en snubbe, körde över till Malmö för att snacka/göra en deal, men hur kunde dom inte ha kännedom av att någon ville dräpa dom när dom väl anlänt?
Britter som gjort en utkontraktering till sverige-ligister?
Skulle dom två på bilden ha bollar nog att gå runt och blåsa folk?
Exakt min tanke. Dessa ser inte så hårda ut, och i den åldern bör man ha stigit lite i graderna. Jag får ingen känsla av att dom är ”kriminella” per se. Kanske fifflar och kanske va dom nyfikna på det kriminella, men dessa ser inte ut som några gängkriminella som sysslar med kilon eller styr i trådar. Alltså borde dom inte blivit avrättade såhär. Skumt. Känns som markering