2024-07-16, 22:02
Medlem
Lundbondens avatar
Blåvitt är bättre än oss på läktaren och har varit det i några år. Vi var dock bättre än dom 2002-2020, många som glömmer det. Brigada och Rex borta har försvagat oss.

Helsingborg håller samma klass som Elfsborg, Öis osv
på läktaren, så knip igen.

Vem är bäst just nu mellan AIK, Bajen, DIF, IFK tycker ni?
Senast redigerad av Lundbonden 2024-07-16 kl. 22:07.
Citera
2024-07-16, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lundbonden
Blåvitt är bättre än oss på läktaren och har varit det i några år. Vi var dock bättre än dom 2002-2020, många som glömmer det. Brigada och Rex borta har försvagat oss.

Öis? Är du helt ur vettet? Kan förstå om du låtsas som att vi är lika usla som elfsborg som hets, men att jämföra oss med öis är löjligt och får endast dig att verka dum. Du förbrukade nog din rätt att diskutera där.
Citera
2024-07-16, 22:21
Medlem
Lundbondens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av filurifix
Öis? Är du helt ur vettet? Kan förstå om du låtsas som att vi är lika usla som elfsborg som hets, men att jämföra oss med öis är löjligt och får endast dig att verka dum. Du förbrukade nog din rätt att diskutera där.

Gais menade jag, inte ÖIS. Elfsborg tog stora kliv förra säsongen.
Helsingborgare hetsar mot MFF hela tiden, ni är de sista som ska klaga på låg nivå.
Citera
2024-07-16, 22:41
Medlem
GrandiosaMexicanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av filurifix

Tror du någon mupp någonsin fått för sig yppa orden om att IFK Göteborg är bättre än mupparna oavsett om dom är de eller inte? Redan där förstod man att trollet inte har något med mupparna att göra. Så när han skriver skit om mupparna eller oss så går det inte ta på allvar. Så vad trollet än skriver här eller på alla 100 forum han är medlem på och trollar sönder så ska man bara scrolla förbi.
Citera
2024-07-16, 22:56
Medlem
Citat:

Kvalificerat skitsnack.
Citera
2024-07-16, 23:24
Medlem
Citat:
Gais menade jag, inte ÖIS. Elfsborg tog stora kliv förra säsongen.
Helsingborgare hetsar mot MFF hela tiden, ni är de sista som ska klaga på låg nivå.

Tycker inte de tog stora kliv själv, men ja det gör vi, ska inte sitta här och låtsas nåt annat. Öis var lite överdrivet dock, de har ju femtio grabbar och sveriges mest taggade trummis. Objektivt sett är vi långt före både GAIS, Elfsborg och även Norrköping. Det kan jag säga med gott samvete.
Citera
2024-07-17, 06:58
Medlem
Needs.more.brandys avatar
mff ska man hetsa mot. De är och förblir så pass dåliga så att man kan hetsa hur mycket som helst och ändå vara helt sanningsenlig. Därmed sänker man inte nivån. Däremot är det låg nivå att jämföra HIF med Elfsborg, GAIS, ÖIS och Peking. Vi är bättre än så.
Citera
2024-07-17, 10:40
Medlem
Citat:

blåvitt på gamla ullevi är volymmässigt rätt så usla.
Citera
2024-07-17, 12:03
Medlem
116-Sofias avatar
Citat:

Pratar vi 2024 är min uppfattning:

AIK
Hammarby
-
Djurgården
IFK Göteborg
-
Malmö
Citera
2024-07-17, 13:03
Medlem
OlavDJohns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 116-Sofia
Pratar vi 2024 är min uppfattning:

AIK
Hammarby
-
Djurgården
IFK Göteborg
-
Malmö

Bondgården är stormsteg före bajsen den där lätta går inte hörru.
Citera
2024-07-19, 12:40
Medlem
Lundbondens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Needs.more.brandy
mff ska man hetsa mot. De är och förblir så pass dåliga så att man kan hetsa hur mycket som helst och ändå vara helt sanningsenlig. Därmed sänker man inte nivån. Däremot är det låg nivå att jämföra HIF med Elfsborg, GAIS, ÖIS och Peking. Vi är bättre än så.

Det är bara HIFare själva som tycker de är top 5.

Citat:
Ursprungligen postat av GrandiosaMexicana
Tror du någon mupp någonsin fått för sig yppa orden om att IFK Göteborg är bättre än mupparna oavsett om dom är de eller inte? Redan där förstod man att trollet inte har något med mupparna att göra. Så när han skriver skit om mupparna eller oss så går det inte ta på allvar. Så vad trollet än skriver här eller på alla 100 forum han är medlem på och trollar sönder så ska man bara scrolla förbi.

Hör och häpna, alla MFFare är inte samma! Jag har mogenheten att erkänna att Blåvitt är bättre än oss.

Och vem fan är du att kalla mig troll. Du är nyreggad, har 3 inlägg och en pizza som avatar.

Flashback och HFboards är de enda forum jag skriver på.
Senast redigerad av Lundbonden 2024-07-19 kl. 12:53.
Citera
2024-07-20, 17:00
Medlem
Har ultras göteborg kvinnor med i sin grupp?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in