2024-07-16, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knasigabananer73
Håller med, Sarre å Putre är digitalt cpskadade tyvärr.
Sämst.
Men herregud vilken asdålig publicering!
Chattar repeteras om och om igen flera gånger och dessutom på snedden………?!
Hur tänkte dumpen här?

Ska bli intressant att se om någon kan/orkar läsa hela.
Citera
2024-07-16, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CoolGenerator
Reagerar på beteendet här att det blir ett mål i sig att få gäddor som avviker så mycket som möjligt från normen, ju högre status personen har vid Dumpens ingripande desto bättre. Vad är det som driver detta tänk? Hur motiverar man detta slags beteende? Kort och gott hur är man funtad när detta blir ens huvudsakliga prioritet?

Inte min prioritet, men visst fan blir man mer förvånad när en hög chef åker dit, än när tandlöse Berra på en parkbänk gör det. Man förväntar sig mer av rikt folk (de ska väl ha fullt upp med att njuta av livet och har mer att förlora?), men jag börjar inse att det är fler rikingar än väntat som är peddos.
Citera
2024-07-16, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
Jag kan bara hålla med. Det här med upp speedad röst, alltså det finns gratis program att ladda ner, som skruvar tillbaka upp speedad röst och då identifierar man enkelt! Alltså vad är det för IT folk Dumpen har? Sen loggarna som ligger på sidan! Nu äntligen när Dumpen per definition har tagit en riktig Pedofil, och det är fantastiskt bra. Men varför är resten så amatör mässigt med Dumpen. Som du skrev, Dom borde prestera bättre.

Sara skrev på Dumpens FB för ett tag sedan att hon varit ur gängorna sedan en utsatt flicka begick självmord. Dumpen började då "gå på hasorna" och hon beslöt att delegera ut uppgifter. Sannolikt det vi ser nu. Total katastrof.
Citera
2024-07-16, 23:11
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Storanglaren
Förnamn 1: Detsamma som skådespelaren Åberg i sällskapsresanfilmerna.
Förnamn 2: Samma förnamn som Sveriges statsminister 1996-2006.
Efternamn: Första delen som känd skådespelare från Göteborg som gjorde rollen som Herbert i Albert och Herbert minus von och sen på slutet.
Alternativ ledtråd efternamn: Du trycker på den pedalen för att sänka farten när du kör bil men byt ut o:et mot ö.
Födelseår: Samma år som Mikael Persbrandt.
Bostadsadress: Det som Johann Gutenberg står som upphovsman till +gatan.
Stad: Den som brukar kallas för "Sveriges Jerusalem". Ligger vid Vätterns södra strand.
Oj han har flyttat en del senaste åren han. Fram och tillbaka mellan J-köpingen och polkagrisstället.
Citera
2024-07-16, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lagopussy
Oj han har flyttat en del senaste åren han. Fram och tillbaka mellan J-köpingen och polkagrisstället.

Borde att gå att få fram vem han utsatt. För 10 år sedan brukade en sjuårig tjej komma in till honom och då förgrep han sig på henne i tre års tid. Låter som en granntjej eller kompis till egna barn. Stackars barn, helvete vad förbannad jag är!!

Senast redigerad av Florman 2024-07-16 kl. 23:18.
Citera
2024-07-16, 23:19
Medlem
#446 En riktig pedofil alltså. Singel och det är bra, men han lär ju ha barn och kanske barnbarn? Någon med info?
Citera
2024-07-16, 23:24
Medlem
Den här nummer 446, likt Kapten Klänning -fallet?
Citera
2024-07-16, 23:34
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Borde att gå att få fram vem han utsatt. För 10 år sedan brukade en sjuårig tjej komma in till honom och då förgrep han sig på henne i tre års tid. Låter som en granntjej eller kompis till egna barn. Stackars barn, helvete vad förbannad jag är!!

Det är väl jävligt bra att inte outa det stackars offret!

Fyfan vad äckligt vissa störda jävlar tänker.
Citera
2024-07-16, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
#444 har lagt ner sin facebook nu, eller så är jag blockad. Gjorde inget på hans sida, tittade bara, går det att se vilka som bara tittat?
Nej troligtvis har han lagt ner bara.

Nej då facebook är kvar.
Han har bara bytt namn.
Tips är att kolla i din sökhistorik
Citera
2024-07-17, 00:23
Medlem
Baron21s avatar

Är väl googla hans namn + jönköping. Så dyker han upp.
Det måste vara han, eller?
Citera
2024-07-17, 00:38
Medlem
Han heter La*s B*öms (*=r) och är fd centrumchef på Asecs köpcenter i Jönköping. Absolut ingen mordutredare utan den stackars polisen råkar bara dela namn med det här svinet.
Citera
2024-07-17, 01:32
Medlem
Blackdollkillers avatar
Men va fan, hoppas verkligen att den varmpannan som påstår sig skickat brev till anhöriga till fel person inte gjort det? Är det gjort så hoppas jag verkligen att han söker upp dem personligen och ber om ursäkt både för brevet med också att han tar en plats på denna planeten. Grattis till förstaplatsen i världsmästerskapen i efterblivenhet..

Rulla fram gäddan som pirrar hundar nu!! Är sjukt nyfiken på honom! Det skulle vara föga förvånande om han inte hittar sig en takbjälke och är lite kreativ..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in