2024-03-24, 09:40
Medlem
Rekas avatar
394
Jag får välja att anta att du är 394. Hur går det med att rentvå dig själv?

Citat:
Ursprungligen postat av estag4354
394

Det finns mycket hål i storyn och dumpen väljer att skriva det på ett sätt som passar dom bäst såklart.

För det första finns det inget som bevisar att kontot är mitt. Jag har vid flera tillfällen kontaktat Sara och skolan och förklarat det. Även visat upp mail med kik supporten som bekräftar det. Sara menar att hon ser att min mailadress är kopplat till kik kontot. Vid två olika tillfällen har det även sagts att kik kontot tagits bort vilket supporten sagt inte stämmer, kontot är fotfarande aktivt.

Det finns tydliga inloggningsloggar som visar att någon annan loggat in på snapkontot flera gånger under det senaste året. Dessa har såklart ignorerats.

Dumpen säger att inloggning på snapkontot skett med min gamla telefon, vilket inte stämmer. Står även det tydligt i loggarna.

Man behöver kritiskt ganska texter på nätet och framför allt texter från dumpen. Hela härvan mellan etc och dumpen är ett exempel på det.

Ställ frågor istället för att anta så kanske vi kommer någonstans. Jag blir hotad hela tiden från olika håll för tillfället och försöker att minimera det så mycket som möjligt, men jag försöker svara så gott jag kan
Citera
2024-03-24, 09:43
Medlem
StigEngstroms avatar
Det är bra att man har yrkesstolthet!
Citera
2024-03-24, 09:48
Medlem
0xmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Tilltalsnamn: samma namn och stavning som fotbollsspelande Olsson som råkade ut för blodproppar i hjärnan, målvakten Nordfeldt i AIK och Appelquist som varit programledare för Svenska nyheter

Förnamn 2: samma som _ _ _ _ -Bertil Taube

Förnamn 3: samma som skådespelande Jähkhel och författande Hellsing

Efternamn: ej norr men _ _ _ _ _ + kvist

Födelsedatum: samma som brasilianske racingföraren Sérgio Jimenez

Men vad fan surrar du om. Ge namnet bara om du har det.
Citera
2024-03-24, 09:53
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0xman
Men vad fan surrar du om. Ge namnet bara om du har det.

Se klistrat inlägg av moderator. Blind och dum i huvudet much?

Kan du inte lista ut vad #397 heter med den rebusen kan jag inte göra annat än att beklaga.
Citera
2024-03-24, 09:59
Medlem
Senaste 397 hade de fått med messenger-pushnotice från nån medarbetare på flera av skärmdumparna, när jag kollade igår kväll. Kvinnligt förnamn-efternamn. Vet inte om de fortfarande är kvar, antagligen inte eftersom jag inte såg någon annan nämnt det. "TRÅLEN" hette nån messengergrupp de hade. Lite kul.

Måste det vara så förbannat bråttom vid publiceringar? Intrycket man får är att det mesta verkar gå lite på en höft sista tiden åtminstone. Kanske är Dumpenchefen på väg att gå in i väggen. Tidsfråga innan det blir helt fel, på nivån ofixbart..?

Iofs om jag hade varit hemlig medarbetare och råkat komma ut med namn hade jag väl flytt utomlands nåt halvår allraminst. Var mer rädda om er. För helvete.

Inser plötsligt att jag kanske skriver i fel tråd, läser aldrig den andra så här lägger jag till att han hade ett fint hårsvall, 397. Rörkrökarn. Betoning på Hade. Stackars dumme fan, godnatt.

Impuls..det där är ju patricks gamla polare, det lär tyvärr finnas en djävla massa dynga att rota fram på dem, gissar att både ETC och kvällspress joɓbar för fullt med den byken och att både artiklar och "koll" dras ut under veckan som kommer.
Senast redigerad av Uff99 2024-03-24 kl. 10:05.
Citera
2024-03-24, 10:14
Medlem
KaktusFlaktuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Wooo! Här snackar vi ångest av rågade mått. Denna Bravida-gris blir spännande att följa. Charmknutten själv som snärjer småbrudar med sina läckra ödematösa vader. Varenda baglady kring T-centralen blir ju grön av avund nu.

https://dumpen.se/wp-content/uploads...3/IMG_1967.png

Vem blir först att hitta Bravidas jobbannons som rörmokare i Härnösand?

Vad föreställer den där bilden? Jag avslöjar här mina brister inom charkuteri men nyfikenheten är större än prestigeförlusten.
Citera
2024-03-24, 10:24
Medlem
GonerStoners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaktusFlaktus
Vad föreställer den där bilden? Jag avslöjar här mina brister inom charkuteri men nyfikenheten är större än prestigeförlusten.

Hans bakben, ville visa upp vaden? 😬
Citera
2024-03-24, 10:37
Medlem
Storanglarens avatar
#397 har öppen facebook och vänlista...Just nu 203 vänner. Hur många kommer vara kvar efter att dessa fått veta vad han har gjort?
Citera
2024-03-24, 10:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Storanglaren
#397 har öppen facebook och vänlista...Just nu 203 vänner. Hur många kommer vara kvar efter att dessa fått veta vad han har gjort?

Var 217 igår vill jag minnas när jag kollade.
Citera
2024-03-24, 11:01
Medlem
Storanglarens avatar
Undrar om det inte redan gått åt helvete med frugan för #397?

Hon är inte kvar på hans vänlista och hennes föräldrar är vän med flera som har samma efternamn som #397 men är inte vän med honom...

Hans arbetsgivares huvudkontor och VD har nu fått vetskap om #397 förehavanden. Inte bara lokalkontoret.
Citera
2024-03-24, 11:16
Medlem
KaktusFlaktuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av King-of-Insight
Han drog sig instinktivt mot avdelningen med chips/godis/läsk under konfrontationen, som att det är hans trygghetszon. Förväntade mig nästan att han skulle börja tröstäta direkt på plats...

Nä, den här får Impulskollen jobba hårt med.

Intressant reflektion. Som en skadeskjuten älg som tar sig till vatten.
Citera
2024-03-24, 11:41
Medlem
Grejsimojsas avatar
Men herregud va ni är fixerade vid #397 s vikt, det är väl hans minsta problem. Helt otroligt att han som tjatar så förbannat om att duscha inte kunde tvättat håret innan han skulle träffa barn på WILLY:s av alla jävla ställen. Alltså jag har så svårt att fatta att de här dårarna finns på riktigt där ute, kanske rent av i ens badrum rörmokandes. Eller ronkandes på bilprovningen. Sinnessjukt.

Terje Hellesø har iaf fått konkurrens om fräckaste fotograferandet. Tusen photoshoppade lodjur tar inte den där benbilden. Fattade absolut NOLL
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in