Resultat: Tror du Pernilla fortsätter som allsångsledare också 2027?
Ja
38,46%
5 röster
Nej
61,54%
8 röster
2024-07-16, 21:15
Medlem
Knotknets avatar
Zoe Lobo är snygg. Och snygga dansare. Duktig tjej, verkar trevlig, snygga tatueringar och rötterna från Uruguay. Latinobrudar när det det är som bäst.

Peter Jöback är snorporfessionell.
Senast redigerad av Knotknet 2024-07-16 kl. 21:20.
Citera
2024-07-16, 21:28
Medlem
AndersABs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knotknet
Zoe Lobo är snygg. Och snygga dansare. Duktig tjej, verkar trevlig, snygga tatueringar och rötterna från Uruguay. Latinobrudar när det det är som bäst.

Peter Jöback är snorporfessionell.
Okay hon var snygg, men gå på lebb icke identitet lyser igenom.
PJ är proffs och vet hur långt man ska gå i narrativet.

Svar på tidigare inlägg. PW har väl alltid vart gapig, men man är beredd. Så ok
Citera
2024-07-16, 21:48
Medlem
Knotknets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndersAB
Okay hon var snygg, men gå på lebb icke identitet lyser igenom.
PJ är proffs och vet hur långt man ska gå i narrativet.

Svar på tidigare inlägg. PW har väl alltid vart gapig, men man är beredd. Så ok
Jag fattar inte vad du menar. Säger du att hon är flata?
Citera
2024-07-16, 21:52
Medlem
AndersABs avatar
Citat:
Jag fattar inte vad du menar. Säger du att hon är flata?
Nä men spelar på det för det är PK
Citera
2024-07-16, 22:47
Medlem
Knotknets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndersAB
Nä men spelar på det för det är PK
Där tycker jag du har helt fel. Finns inget i hennes beteende som osar flata. Förhoppningsvis är hon bisexuell.
Citera
2024-07-17, 09:13
Medlem
Ingen mer än jag som tycker ljudet var helt kasst igår?
Citera
2024-07-17, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ollgaiskogen
Ingen mer än jag som tycker ljudet var helt kasst igår?
Jo det var rätt kasst. Störde mig även på Pelle Andersson och hans misslyckade helskäggsförsök
Citera
2024-07-23, 20:16
Medlem
Crapmagics avatar
Vad är lilla Al fadji aktuell med? eftersom han dras fram efter 15 år (ljud av, mutad)

Bra att dom filmade den utplacerade unga blonda tuttlisa statisten upprepade gånger under swing it magistern swing iaf.
Titti Sjöblom åldras ju inte heller, hon har sätt lika gammal ut dom senare 25 åren, men rösten är ganska lik "Babsan" (ej i publiken)

Hodgy borde vara olaglig, då den inte innehåller någon text, utan wailande, det var väl Alice som uppfann wailen? . Ganska bra vissling av milfen Linda, tänk att bli torr i halsen vid det tillfället

Skämsfaktorn när dom unga bullbagarna dansar in

Skämsfaktorn när Sigrid 4.0 ska säga vuxna repliker utan tajming

Skämsfaktorn när Anna Hedemo får sparken

Tror ni att Maja Francis har odlat den där äckliga muschen i ett labb? för att få till den rätta glamlooken? :P Bra låt iaf, undra vad det där instrumentet heter som skapar country soundet
Senast redigerad av Crapmagic 2024-07-23 kl. 20:55.
Citera
2024-07-23, 21:13
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Pernilla är förmodligen många klasser bättre på att knulla än Sanna. Hon sjunger väsentligt bättre än Sanna och har enormt mycket bättre humor.
Det enda Pernilla bidrar med som förbättrat/tweakat sångupplevelsen under Stockholm i mitt arsle är när hon tar i på "kärlek till havet" och drar sedan ut på "havEEEEET" så där skönt som en plågsam avrättning via hängning ska göras!, jag minns att Anders Lundin mest småfes ut den linen som en lungsjukling, jag kan inte uttala mig hur dom andra 2 tjejprogramledarna har låtit under just den passagem av sången
Citera
2024-07-23, 21:51
Medlem
JoakimFenixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Det enda Pernilla bidrar med som förbättrat/tweakat sångupplevelsen under Stockholm i mitt arsle är när hon tar i på "kärlek till havet" och drar sedan ut på "havEEEEET" så där skönt som en plågsam avrättning via hängning ska göras!, jag minns att Anders Lundin mest småfes ut den linen som en lungsjukling, jag kan inte uttala mig hur dom andra 2 tjejprogramledarna har låtit under just den passagem av sången

Ska det där vara något slags sjukt skämt?

Om det finns något som jag verkligen in i det sista hatar med Pernillas ändå relativt älskvärda ledarskap är det just det där. Att hon för någon anledning bestämt sig för att om och om igen sjunga "havet" som "håååväät", jag börjar skaka av ilska och frustration. Varför kan hon inte uttala det normalt? Varför måste hon böja ut lätet, och dessutom repetera det med minimal variation, som om hon på något barnsligt sätt vill att vi verkligen ska lyssna på när hon uttalar det så?
Citera
2024-07-23, 22:02
Medlem
Knotknets avatar
Han med skägg som hette Alfaji eller nåt liknande är det sämsta jag sett på TV.

Smash Into Pieces är det sämsta bandet jag hört i hela mitt liv. Klasser sämre än världens näst sämsta band Takida. Vilket bottennapp hittills denna kväll.

SVEA har alldeles för mycket kläder på sig. Att hon inte är så bra är sekundärt men jag vill bi upphetsad när jag ser Allsång På Skansen. Då duger det inte klä sig som om det vore smällkall vinter.
Jag bifogar en länk där ni ser att hon har en snygg kropp.
https://popmuzik.se/143461/svea-iconic-intervju/

Maja Francis gör plastig country av allra sämsta sort. Hittills det sämsta programmet i Allsångens historia. Pernilla måste vara vansinnig på de som castar artister till programmet.
Senast redigerad av Knotknet 2024-07-23 kl. 22:32.
Citera
2024-07-23, 22:33
Medlem
Svea var en söt tjej men förstod mig varken på hennes låt eller outfit
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här