Citat:
Ursprungligen postat av
wetske
Du tillhör kategorin människor som är mest mottagliga för desinformation och hybridaktioner. Om jag är vit-makt/MAGA/skolskytt, behöver jag bara posta "Slash Republican Throats" från ett konto med namnet "HBTQ-lover", för att du o resten av fårskocken ska börja gorma o reposta. På en demonstration med vänster-tema blandar jag mig in i folkmassan och hissar en "döda alla vita"-flagga, samma där. Det är så man underlåter och göder konflikten som i sin tur driver väljarstöd för den här rörelsen.
När ska ni börja tänka kritiskt och analysera politiken på flera nivåer? Världen är inte så enkel som du tror. Observera att desinformation inte bara sprids av MAGA/vit-makt-rörelsen, utan även från vänster och det vi skulle kalla normal svensk höger/liberalism. Men i störst utsträckning från högerextrema/MAGA-kontexten, där man gjort det till sin paradgren sista åren.
Väx upp och sluta vara så satans naiva, snälla.
1. Det där låter bara som en massa gråt-gnäll för att personen, klär sig HBTQ. Ser ut att vara HBTQ och trots alla påståenden i gammalmedia om att farzan-tarzan skulle haft 20 demokrat-licensierade vapen - missade denne upp till tio triviala skott på ca. 120-130 meter.
2. Nej, det är inte en vit-makt person från en vapen miljö som du ser på bilden. Inte heller är det en person uppväxt i en jägarmiljö eller rural miljö.
3. President Trump har antagligen gudabeskydd men bör nog skaffa sig riktiga livvakter (ifall de har solglasögon bör Trump inte anställa dem (för de är inte jag utan någon som försöker låtsas..). Nästa gång kanske de använder någon av de demokratiska skyttar som de använde i Las Vegas varav 1-2 tydligen fortfarande är på fri fot enligt såkallade twitter uppgifter. De prickar med 99% av reaktionsskott under 500 meter.
Citat:
Ursprungligen postat av
Dr.Dre
Kollade du själv på videon? Den är filmad med en Sony Ericsson eller liknande modell av mobilkamera från år 2003. Helt omöjligt att avgöra vem det är i videon, och högst osannolikt att det är han.
1. Tjaha, och?
2. När någon kommer från en 90% D miljö, och har sådant så skulle jag ta det med en nypa salt att en registrering som republikan skulle avgöra partisympatierna.